Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ten návrh som mal česť vidieť už aj ja, aj keď som ho nepreštudoval... 😉
Nezdalo sa mi to ako system odvsadial vsade..., aj keď, ako som spomenul, iba som si ho zbezne pozrel.
Reakcia na: fobust #1032:

Ono problém je v tom, že DPMK chce predať T3 pred vyradením, takže podľa mňa nebude mať úspech, tak ako veľakrát predtým. Záujem mali DP z Rumunska, Bulharska, Ukrajiny, ale napr. aj Ostrava (reko na T3R a predaj do Ruska).

Hlavný problém spočíva v technickom stave vozidiel. Keď naposledy kúpili Ostraváci T3 #355 z r. 1982 (prvá a jediná predaná T3SUCS), tak to bolo len preto, že nemohli použiť odkúpenú 40-ročnú T3 z Prahy. Zostali však v šoku, keď zistili, že tá košická, iba 20-ročná, je v podstatne horšom stave, takže v konečnom dôsledku mali aj oveľa viac práce. Kvôli životnosti však nemali inú možnosť.

Ďalší problém je cena. DPMK si naivne myslí, že predá jedno vozidlo za 1,5 milióna (zrejme s urobením nejakej tej rekonštrukcie, aby sa nepovedalo), pritom Ostrava chcela vyradené T3 zdarma, s tým, že odvoz bude na ich náklady. DPMK pritom nemá osobu-manažéra s aspoň základnými obchodníckymi znalosťami a potrebnými kontaktmi.
Reakcia na: Dopravák #1033:

Vdaka. Hmm. A ja som sa dopocul, ze za tie peniaze chcu kupit jeden smradobus pohlcujuci hluk z okolia a filtrujuci ovzdusie od prachu... Mohli by to ponuknut do BA, nam vozy chybaju. Ale to by trebao od niekadial zohnat podvozky, mozno z Liberca, ak tam este nejake maju...
Apropo, tie T3 co predavate, mate uz vobec nejakych zakaznikov, ktori by sa o ne pobili?
Reakcia na: BM #1030:
Cize system odvsadial vsade, pokial mozno cez Nam. osloboditelov?
Reakcia na: Nodes #1029:
Linkove vedenie je stavane na systeme maximalne jedneho prestupu, alebo bez prestupu. Aj to bol je jeden dovod preco som nestihal sa plno venovat stranke, ale uz sa dostavam spät. Co sa tyka este linkoveho vedenia bude coskoro zverejnene na iMHD. mozem povedat ze z velkej casti ide o MHD z intervalom 10min - 12 min v spicke a v sedle 15 - 20min , niektore linky aj 60 - 45 - 30 v sedle.
Reakcia na: Sarko #1028:
Takze bude linkove vedenie a la BM? som zvedavy, co to bude zac. Ked bude okey, uvitam to.
Reakcia na: Nodes #1024:

Ako so už povedal, veštec nie som. 🙂
Ale tiež ma potešil ten článok o integrovanej doprave a tiež nový návrh linkového vedenia od BM, ktorý veľmi detailne spracoval prejazdy medzi linkami a výsledok je taký, že ako som sa dopočul, Dutkovi od prekvapenia až spadla sánka. 🙂 Takže máme sa na čo tešiť.

Ohľadom predaja vozidiel, je možné, že sa DP dohodol s vedením mesta a že za utŕžené peniaze kúpi zase len dopravný prostriedok.
Reakcia na: Dopravák #1026:
Kiežby. Ale už samotná skutočnosť, že, ak som správne pochopil, vznikne od dopravcov nezávislý koordinátor itegrovanej dopravy, môže byť vážnym signálom, že na magistráte ešte niekto rozmýšľa.
Reakcia na: Vladimír #1025:
Nó, len aby zasa neostalo pri sľuboch.
Odporúčam vám prečítať si článok o integrovanej dooprave, odkaz na ktorý nájdete, ako obyčajne, na hlavnej stránke www.imhd.sk/ke. Je to veľmi zaujímavé, má to celkom hlavu aj pätu, len keby sa to podarilo.
Reakcia na: Sarko #1021:
K Tvojej poslednej vete. Nevesti to pomaly koniec el. dopravy?
Zase predavat?... Ked sa odpredavali KT8, tak tu boli info, ze peniaze za nich nedostane podnik, ale mesto, kedze DP je mestsky podnik. Teraz by uz putovali do kasy DP ci ako? A kto by ich kupil?...Netusim.
Sarko: aha. Ja som myslel ze prevadzkovych 🙂
Reakcia na: Mat3j #1020:

DPMK predajom vyradených T3, resp. pred ich vyradením veľa peňazí neutŕži (ak sa mu vôbec podarí nejakú električku predať). Podľa mňa budú musieť na ten jeden bus ešte aj doplatiť.

DPMK sa rozhodol riešiť nadbytok električiek (pre lepšiu predstavu, ešte v roku 1999 to bol približne dvojnásobok..). Uvedomil si, že udržiavanie takého nadbytočného počtu vozidiel v prevádzkyschopnom stave je finančne príliš náročne. Tak namiesto toho, aby zanedbávali technický stav celého vozidlového parku sa jeho rezerva odpredá a bude sa udržiavať len potrebná časť+rezerva. DP by však mal brať do úvahy aj časový faktor, pretože hranica životnosti vozidiel sa skracuje a časom sa môže stať, že bude nútený obmedzovať dopravu nie z finančných dôvodov, ale z nedostatku električiek.
Diggi: za 15 elektriciek jeden autobus? To sa im vobec oplati?
Co hovorite na vyradzovanie vozidiel?
Reakcia na: majo_satelite #1016:
Fotky sa daju zverejnit az ked vozidla budu oficialne predstavene. Sice fotky uz mam.
V dnešnom Novom čase sú 2 články o mhd v KE. Jeden o tom, že DP chce predať 15 električiek vo verejnej súťaži a za utržené peniaze kúpiť 1 autobus,
druhý je o tom, že starostovia Poľova a asi Pereša (?) chcú zastávku na znamenie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.