Podľa mňa dosť nešťastne načasovaná potulka, lebo skoro všetci sa budú driľať do RD, lebo tam bude omnoho bohatší program. Chcel som na ňu totiž ísť, ale kvôli akcii v RD nepôjdem.
V mnou zmieňovaných časoch to tak fungovalo. Vzhľadom na to, že tá doba bola presiaknutá tým, že vždy čohosi nebolo, vždy čosi nefungovalo, vždy sa to muselo dorábať doma. Veď predsa bol problém s ND a Karosa, Ikarus, resp. ČKD neboli schopní dodať vybavenie na serióznu údržbu, lebo museli plniť exportné záväzky (do ZSSR). Nebol problém lusknúť prstami na jednej ruke a prišlo 40 busov ročne, nebol problém lusknúť znova a bolo 30 nových električiek. Dá sa takto fungovať aj dnes, ale to niekto musí zaplatiť. Vtedy to platil štát, tak nebol problém. Lenže prišla "nová doba" (so tými istými ľuďmi) a začal byť problém. Už neprišlo 40 vozov ročne. Ten počet sa "zázračne" scvrkol a pohyboval sa medzi nulou až jedným kusom. Tam kde to zistili, vedeli šetriť tak nemali problém. Tam kde si navykli na "staré dobré časy", že vždy čosi prišlo začali mať veľké problémy.
Re #887 Peter55: Jedna vec sa je starať o voz, aby bol čistý (aj na to by mal byť niekto iný platený), spisovať čo nefunguje, čo chýba, ale nie nahrádzať prácu mechanikov. Potom ich netreba, alebo nech si kúpia servis u riadnej firmy.
Dnes som sa od Furčana dozvedel, že vodiči si musia olej meniť sami (ale nemajú na to podmienky). Staré dobré časy reálneho socializmu sa vrátili naspäť. Už by sa mohli obnoviť zmluvy o socialistickú starostlivosť autobusov. Príklad z Prahy: http://www.citybus.cz/praha/ik280/2_1978.pdf
?
A rád by som vedel, prečo na dočasnej zastávke Stará Radnica straší na označníku pod CP L17 a L34 CP L14. Asi bude výluka niekde po trase linky 14 a potom tam budú strašiť CP L17 a L34. ?
Jeho dôveru stratil aj námestník Marek Vargovčák. "Neviem si predstaviť, že ho budem podporovať, keď v mojich očiach zlyhal predovšetkým ako človek a zlý manažér. Poslanci SDKÚ pod jeho vedením nedostávajú informácie, neprinášajú riešenia, nepočúvajú voličov," uvádza Buraš vo vyhlásení.
Podľa jeho názoru prezamestnanosť a "zaspatosť" magistrátu odrádza investorov od spolupráce a Košice sa takýmto spôsobom pomaly stanú predmestím dedinky Kechnec. "Toto nie je moja predstava práce v strane, ktorá mala ambíciu byť lídrom pravice v Košiciach. Moje iniciatívy a upozornenia sa nestretli s veľkým nadšením. Viem, že som strčil nos do osieho hniezda a viem, že sa začali vyvíjať tlaky na mojich priateľov a partnerov, aby so mnou nespolupracovali, pretože sa javím ako nebezpečný rebel. Nemôžem sa stotožniť s takými praktikami a nemyslím si, že toto je správna cesta pravice v Košiciach," uviedol Buraš.
Doložil, že po vyhratých voľbách v roku 2006 zavládla medzi novinármi, mnohými osobnosťami mesta a pravicovými voličmi radosť a eufória. Košická pravica mala jedinečnú možnosť zmeniť mesto na ozajstné mesto kultúry. Nádeje týchto ľudí sa po dvoch rokoch rozplynuli."
Hej, hej to bolo eufórie po voľbách 2006 súdruh Buraš. Ako pre koho. Vaša modrá strana je plná korupčníkov (Lumtzer, Čuňo, Vozárik, Franková, Jaššo) a keby sa SDKÚ malo máčať v Save, tak čistotu tých bielych písmen SDKÚ nikdy nedosiahnete. Vy ste iba ďalším sklamaním v rade. ???
"Kultúra" bude to čo chce Knapík, Jaurová a celá ich chronta drancovateľov mestskej pokladne.
Hlavným mestom Európy už totiž dávno sme, ale v oblasti korupcie a nezáujmu vedenia mesta a mestských častí o rozvoj mesta, ale o vlastný profit. A ten je najvyšší pri súčasnom stave. Za 20 rokov od novembra 89 tu všetky tunajšie samosprávy neboli schopné nič vyprodukovať, len prežrať všetky prachy pre seba a svojich kamošov.
Akože pre nich je kultura v meste to, že posprejuju par budov, hodia na mosty nejake neindetifikovatene znaky, posprejuju električku a autobus ktory hodia do chatrajucich kasarni aby mali kde spať feťaci a ostatna "kulturna" haveď z jej týmu? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq