no najlepsie by bolo keby sa dalo ist az na alpinku.. skoda toho rozdielu v rozchode.. len teraz rozmyslam ci elektricka na alpinku alebo parna lokomotiva na hlavnu
No samozrejme, že by to bola podmienka. To napojenie Hlavnej počas výstavby Auparku má byť len výhľadové, v prípade možného obnovenia ED v MPR v budúcnosti.
Čo sa týka linkovania - malý mestský okruh sa bude obnovovať počas výstavby trate na Ťahanovce (ak sa toho dožijeme). Okrem linky 1, ktorá cez hlavnú kedysi premávala, by sa dala zriadiť linka aj odtiaľ. Ak by sme zašli do extrémov a obnovila by sa trať do Čermeľa (jednokoľajka), bola by to skvelá sezónna atrakcia (zo stanice cez Hlavnú do Čermeľa by sa prešiel určite každý z vás). Ako na atrakciu by sa to možno dalo financovať z kultúrnych peňazí pre EHMK...
nie normálnu linku, ale historickú, vtedy by asi netrebalo ani odhlučňovať trať a ani nič meniť, raz za hodinu keby prešiel Ringhofer od MMM prípadne od Loky cez Hlavnú na stanicu tak by tomu tak nevadilo. Tak isto mohla byť obnovená trať na Aničku, keby sa DP nevyjadril vodárňam či komu, že pod Kostolianskou nič nemajú, a inač tam je cele teleso trate od Loky po Aničku. (bolo)
no vida.. dospeli sme k jednej podmienke a to kompletna rekonstrukcia trate.. neviem sice ako sa robi taka odhlucnena trat, ale tusim ze to nebude stat par eur.. a zatial tu padol len jeden navrh na linkovanie a to maly okruh na stanicu od jt ...no lenze to mi pripada skor ako atrakcia nez ako dopravna obsluznost hlavnej..
napr. v presove maju cez hlavnu mhd a ludia nie su proti, lenze tamad chodia linky ktore obsluzia dost velku cast celeho mesta, tuto keby chodila trebars jednicka, radovalo by sa akurat len jazero.. a prestupovat na NO alebo MMM koli 300metrom je nezmysel , najma ak na NO bude treba prejst na inu zastavku spravidla na opacnom konci namestia
Na obnovenie tram na Hlavnej mali myslieť pri rekonštrukcii a vymeniť aj koľaje. (nj Šuster) Keby sa to malo teraz obnoviť tak treba celu trať zase vybrať a postaviť na novo, u nás je to skôr nemožné. Možno až o niekoľko rokov začne "hniť" plastové potrubie tak sa nájdu prachy aj na reko trate na Hlavnej.
Ked by sa tam niekedy mala obnovit premavka, tak uplne odhlucnenie by bola jedna z podmienok.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pedro77
napr. v presove maju cez hlavnu mhd a ludia nie su proti, lenze tamad chodia linky ktore obsluzia dost velku cast celeho mesta, tuto keby chodila trebars jednicka, radovalo by sa akurat len jazero.. a prestupovat na NO alebo MMM koli 300metrom je nezmysel , najma ak na NO bude treba prejst na inu zastavku spravidla na opacnom konci namestia