Ako jedno z najdrahších miest (prednedávnom najdrahšie mesto sveta vôbec) by som povedal, že áno. Moskva nie je ako zbytok Ruska, myslím, že nemá ďaleko od európskych veľkomiest.
Keď sa mi podarí rozchodiť notebook, ktorý po oprave akosi nepracuje (mám problém vôbec čosi začať robiť a to som chcel písať článok pri príležitosti 20 rokov od nežnej vo vzťahu ku MHD, ako sa cestovalo a ako sa potom "docestovalo"). Pokúsim sa nahodiť aj tú kombináciu.
Na otázku, prečo pozastavila ich predaj, keď tvorili iba tretinu žiadostí o ich vydanie, čo nemá logiku, riaditeľ Peter Herman povedal: "Predaj sme zastavili preventívne vzhľadom na trend záujmu o 330-eurové karty. Väčšina žiadostí o ne bola od podnikateľov so sídlom v centrálnej mestskej zóne."
Prevádzkovateľ argumentuje aj tým, že pri neobmedzenom vydávaní by došlo k zahlteniu centra mesta. Tvrdí, že rozdiel medzi 500- a 330-eurovou kartou je cenovo zanedbateľný v prepočte na deň parkovania. Podľa prevádzkovateľa výrazný nárast záujmu o 500-eurové karty zatiaľ zaznamenaný nebol."
> Tí súdruhovia na SMMK sú hlúpi až to bolí. Vrátili sa do čias centrálne plánovanej ekonomiky, keď ústredný orgán rozhodoval čo sa vyrobí, koľko sa toho vyrobí a koľko to bude stáť, bez ohľadu na to či záujem je alebo nie? Alebo pracovali na marketingovom oddelení Zločineckej spoločnosti (ZSSK a. s.), kde majú takéto podobné prudko "prozákaznícke" hefty (podľa hesla: cestujúci by to zneužili)? Nič iné mi žiaľ nenapadá. A ich ekonomické zmýšľanie je na bode mrazu. Mali by vedieť, že regulácia záujmu o službu či tovar sa robí CENOU, ktorú za ňu obchodník požaduje a nie direktívnym nariadením "lebo by sa zahltilo centrum, tak vydávame len obmedzený počet kariet". Čo takto keby súdruhovia na SMMK skúsili aproximovať cenu, ktorá ešte je dostatočne pre zákazníka atraktívna a neutrpí tým centrum. Teda vyskúšať stred medzi 330 a 500 (415 €) a od toho sa potom odraziť hore či dole. V nejakom bode nastane rovnováha medzi ponukou a dopytom (resp. sa mu priblíži). To čo navrhujú je choré.
Toto volebné obdobie je fakt obrovské zúfalstvo. Naozaj. Toľko babráctva a nekompetentnosti sa len tak nevidí! Čo v tomto meste s neschopnými vo vedení vôbec funguje ku spokojnosti obyvateľstva, ktorí si za to riadne platia? (Škoda, že komunálne voľby sú až o rok a mesiac a nie teraz. To by bol asi výprask!) Je to hanba.
nebolo. tu ine o inu technologiu spracovania CP. Vyrobit kombinaciu liniek v terajsom systeme, je dost pracne. Preto sa to nespravilo pri zmene minuly rok, lebo sa nestihalo. A uz sa to neriesilo od vtedy, nebol po tom dopyt. Ale teraz opat je a coskoro tu bude fungovat, ale na lepsiom principe. A budes si moct kombinovat sam spoje, ktore budes chciet. Klikni si na Bratislavske CP, aby si videl.
A ty si co myslis, ze je to neaka kvalita? Ten co ste mali v KE bol este vyrobeny v Nemecku, ale vsetky vozidla sa vyrabaju v Turecku a nechci vediet ako zosrotie taky slavny mercedes za rok. Solaris je 3 krat lepsi ako tento predrazeny autobus a podotykam, ze dlzkovy rozdiel medzi Medvedom a MAN GL je len 30 cm, bez zbytocnej napravy a zbytocnych nakladov na pneumatiky, oblozenia, spotrebu nafty. A mozem povedat, ze MAN po 6 rokoch je stale tak isto dobry ako bol pri vyrobe, co sa o Medvedici neda povedat.
Mohli by ste tu vrátiť tu možnosť pozrieť si CP 71+72? Neviem ako sa to už volalo je to jedno ale nechapem čo komu tak veľmi na tom vadilo, teraz musmi jak magor pozerať obidve linky zvlašť. Nepoviem keby mali spoločne 2 zastavky ale nie 95% trasy ? ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BMko