Máte niekto nejaké zdroje o priemyselnej trati, ktorá viedla od stanice v Krásnej popri terajšej Golianovej, Ukrajinskej, Keldišovej, ulici Za mostom až do miest k terajšiemu areálu ZŠ Galaktická? (Účel, majiteľ, rozchod, vozidlá a podobne?)
https://goo.gl/maps/HpgQtVmUb8nzNwW27 – Stále som rozmýšľal, odkiaľ asi tak priniesol majiteľ toho pozemku železničné podvaly na svoj plot. A ono ich pomaly stačilo len vztýčiť zo zeme priamo na tom mieste
Webmaster, pri moduloch, ktoré majú vpravo od nadpisu šípku (napr. Diskusia, Anketa, Nové fotografie a materiály) mohli by ste urobiť úpravu, aby klikateľné bolo celé záhlavie, nie len tá šípka? Alebo aspoň nadpis.
Vzhľad môže ostať rovnaký, ale dávať na kliknutie iba plochu 24×12px (rozmery tej šípky - no dobre, aj máličko miesta okolo sa dá použiť) je zbytočným trápením návštevníkov. Dobré by bolo urobiť klikateľnou celú plochu záhlavia, ktorá je teraz nevyužitá na interakciu.
Smrť posunovača – nečakané... Pri tlačenom vagóne predpokladám, že posunovač stojí na jeho predných schodíkoch a zástavkou/baterkou/vysielačkou dáva rušňovodičovi navesť umožňujúcu posunovať alebo prikazujúcu stáť. Čo sa tu mohlo stať, že pri chybe vodiča autobusu posunovač nezoskočil a nebežal preč? Alebo to urobil a prevalcovala ho do strany strhnutá vlečka autobusu? Boli tam ďalšie chyby? Autobus nezastal na STOPke? Neosvetlený posunujúci diel? Nepískanie rušňa pred priecestím? Strata vizuálneho kontaktu posunovača s rušňovodičom pri jazde v oblúku? Snáď vyšetrovanie ukáže... Keď vidím fotky, napadá mi, že pri zle osvetlenom priecestí v noci je veľmi ľahké prehliadnuť v tme sa blížiace čelo červenohnedého vagóna vysoké ako dom, ktoré nemá na seba žiadne svetlé prvky a v noci splýva s pozadím. Hoci od vodiča autobusu sa čaká, že bude trikrát pozerať... ale rozhodne takéto priecestia predstavujú väčšie riziko. Aj dokument z pohľadu želeničnej prevádzky zaraďuje posun cez priecestie do kategórie vážnych rizík: http://www.svetdopravy.sk/znizovanie-dopravnych-rizik-posobiacich-pri-posune-drahovych-vozidiel/ Hneď v prvom bode: Za posun dráhových vozidiel s veľmi zvýšeným rizikom považujeme posun: - na miestach s možným pohybom cestujúcej verejnosti, na priecestiach a v neprehľadných miestach,
Keby bolo na mne, k bežnému predpísanému osvetleniu posunujúcich dielov by som vnútropodnikovým predpisom doplnil povinnosť mať oranžový maják na čele posunujúceho dielu, ak prvé vozidlo nie je obsadené rušňovodičom. Aspoň za zníženej viditeľnosti. (Stačil by prenosný oranžový maják, čo sa prichytáva magneticky a dá sa rýchlo nasadiť aj odstrániť.)
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
lebosi3031