70 miliónov €, 9 ks 300-miestnych elektrických jednotiek pre východ Slovenska
https://kosice.korzar.sme.sk/c/22672153/regiony-kosic-a-presova-dostanu-moderne-primestske-vlaky.html
https://kosice.korzar.sme.sk/c/22672153/regiony-kosic-a-presova-dostanu-moderne-primestske-vlaky.html
mi.v
Modernizace a novostavba trati Praha-Veleslavín (včetně) - Praha-Letiště Václava Havla (včetně)
https://www.youtube.com/watch?v=q4XElP4j5lg (prehľad dopravných stavieb je od času 2:00)
Vizualizácie ukončenia trate na letisku – v prílohách:
https://www.spravazeleznic.cz/-/priprava-novostavby-stanice-praha-letiste-vaclava-havla-vstupuje-do-finalni-faze
To ešte stále nie je električková trať – tú plánovali až pred rokom 2030 v rámci výstavby 30 ďalších tratí do roku 2030. (Zdroj: https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/tramvaji-z-centra-na-letiste-do-roku-2030-to-bude-mozne-20170906.html ). Možno korona tieto plány z roku 2017 skreše, ale aj tak... financovať 2-3 nové električkové trate ročne je úctyhodný výkon (jedna každých 8-12 mesiacov). To je ako keby (odhadom) Bratislava chcela otvárať jednu novú trať každé 2-3 roky a Košice každých 6-7 rokov.