Keďže sme v Košiciach a na Slovensku, viem, že nikto z kompetentných by sa týmto nezaoberal, ale váš názor ma zaujíma. Len tak náhodou mi napadlo, že (keby sa chcelo) na električkové linky, ktorých sa dotkla výluka na ČSA, by sa mohli vypraviť požičané dieselelektrické vozidlá. Podľa vás by to mohlo byť reálne, alebo aspoň hodné seriózne sa tým zaoberať? ?
Dnes som v autobuse videl graficky veľmi dobre urobený oznam o používaní 4-zastávkového lístka.?
To nalepil na okno niekto z IMHD, alebo to fakt zrobil DPMK??
Kolik kilometrů už najely celkem?
Elektrobusy v Košiciach vlani najazdili 195 111 km.
Totálny blábol. Zbytočná otázka, ničnehovoriaca odpoveď. Pre korektnosť bolo treba uviesť, aký podiel výkonov písaných na elektrobusy bolo reálne vykonaných naftovým autobusom.
Slovo řidiče elektrobusu
Nepamatuje, že by někdy zůstal stát autobus kvůli vybitým bateriím.
Predpokladám, že toto je dôsledok firemného PŠM. Na nedostatky nepoukazovať, maximálne povedať "neviem o tom, žeby...". Nie je to prvá takáto odpoveď od ľudí "zo spodku".
Nie je žltá ako žltá... Iný odtieň (predpokladam RAL 1018 a RAL 1023) alebo vyblednutie?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KVKV