Evidenčné číslo: | BC 29-21 | ||||||
Typ: | Ikarus 280.10 | ||||||
Výrobca: | Ikarus Budapest | ||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BC 29-21 | ||||||
Rok výroby: | 1987 | ||||||
Vyradenie: | 15.4.1997 | ||||||
Depo: | 1987, 1994 - 1997 Partizánska
1988 - 1994 Brezno | ||||||
Domovská linka: | 52 (do 4/1997) | ||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | výmena sedadla vodiča
audio | ||||||
Iné údaje: | GO výmenným spôsobom na BB-917AF, karoséria použitá pri GO Ikarusu pre MHD Nitra | ||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
Viko
NRA 24-27 je dobrý príklad. Dátum prvej registrácie má 27.1.1988. Na prelome januára-februára 88 sa do ČSAD dodali linkáče výrobných čísel cca 500-600. Každý rok sa číslovalo od v. č. 1. Keďže 753AV má písané výrobné číslo 1901, určite by nestihla byť dodaná naraz s 500vkovými číslami. V skutočnosti ASKO kúpilo vyradené busy, opravilo v "ruskej špecifikácii" (viď napr. tri svetielka na streche), a keď za nejaké odoberateľ nezaplatil, kúpili ich tunajšie podniky ako GOčky výmenným spôsobom. TP zostal starý, prepísalo sa len číslo rámu - a zrejme aby niekomu nebil do očí nesediaci počet sedadiel, urobil sa interiér ako 2+2. Jediný rozdiel medzi ASKOm a BBDS je ten, že BBDS sa so zápisom výmeny rámu do TP neobťažovalo, a teda sa to nedá takto ľahko odhaliť.