História MHD je aj história rôznych kríz, ktoré mali vplyv na dopravu.
V apríli 2018 sa na Karose B 952 #ZV-160BH objavila CVR "Školský program EÚ".
Dva roky po odstavení z prímestskej dopravy sa Karosa B 932 vrátila do MHD
Karosa B 952 #ZV-168BH prešla počas leta opravou s výmenou plechov.
1. augusta 2013 sa v premávke opäť objavila Karosa B 952 #ZV-365BI po strednej oprave s výmenou plechov a obnovou laku.
Trolejbus Škoda 15TrM #1529 absolvoval veľkú prehliadku a v sobotu 13. apríla v objavil uliciach mesta na skúšobnej jazde.
Z dôvodu opravy vozovky na Mládežníckej ulici od križovatky s Internátnou po križovatku s Družby nie sú obsluhované zastávky na Mládežníckej ulici.
V predchádzajúcom článku sme si opísali históriu a zavedenie trolejbusov na Tulskú a Moskovskú v roku 1994 ako aj dôvody rozšírenia trolejbusovej siete práve na spomínané ulice.
Zavedenie trolejbusovej dopravy na Tulskú a Moskovskú ulicu Výstavba Tulskej, Moskovskej a Oremburskej ulice siaha do 70-tych rokov minulého storočia. Celá táto časť sídliska Fončorda sa stavala
Zavedenie trolejbusov v Banskej Bystrici O zavedení trolejbusov v Banskej Bystrici sa rozhodlo v polovici 80-tych rokov. Hlavným dôvodom bol jednak ekologický prínos pre mesto, ako aj lepšie
V týchto dňoch zvolenský dopravca zaradil na banskobystrické linky MHD ďalšie autobusy, ktoré doviezol z Českej republiky ako ojazdené.
20.5.2008 skončila reklamná kampaň Nescafé, bola na vozidlách ZV-309BI, ZV-316BI a 358BI. 20.5.2008 bol na ZV-309BI nalepený busboard propagujúci triedenie odpadu. 1.6.2008 začala busboardová
Autobusy Karosa radu 700, ktoré od decembra 2007 postupne opäť zapĺňajú bystrické ulice, majú pôvod v mestách po celej Českej republike. Zatiaľčo českí dopravcovia ich vo svojich vozových
V priebehu mesiaca október 2006 skončila reklamná kampaň Rehau aj v Banskej Bystrici.