Nočák ZV-366BI vykonal prvé nočné spoje L98/22,35 a L97/23,15 bez fungujúcich transparentov EMTESt, teda bez akéhokoľvek zobrazenia čísla linky a zastávok. Cestujúci, ktorí si chceli zakúpiť cestovný lístok prostredníctvom čípovej karty, tak mali smolu. Navyše, vodič to na spoji L97/23,15 "strihol" cez Nám. Ľ. Štúra a KÚ rovno do garáže, takže ak niekto čakal na nočák na niektorej zo zastávok na Fončorde, nedočkal sa. Od spoja L98/23,50 už voz fungoval aj s transparentmi normálne.
viem ze tak jazdi od rana uz som ju parkrat videl...a ma to tak preto lebo nema v buseckach nacitane tie nove konecne...ale mohli to aspon zaistit papiermi...ale to by sme asi vela chceli...a ved vsak 241AY chodila pred nacitanim novych konecnych s linkou a koncovou zastavkou cez cely bocny transp. ...ale fakt skoda reci...
Dnes na spoji L6/8 opäť vrakosa ZV-726AZ, pričom skoro prázdne vozidlo prišlo z mesta na Tulskú na tento spoj so 6-minútovým meškaním a opäť som ho nemohol využiť...
Tak vrakosa ZV-726AZ jazdí na L6 už druhý deň, pričom jej dnešné pôsobenie bolo obdobne tragické, ako celá ZVHD. Skoro prázdne vozidlo meškalo už pri príchode z mesta na Tulskú s vyše 8 min (cca 4-minútové meškanie meškanie spoja L6/8, na ktorý zvyklo vozidlo z mesta prichádzať s 1 - 2-minútovým náskokom, je však už druhý týždeň úplnou samozrejmosťou a teda som ho už 6 pracovných dní nemohol použiť), podobne s 8-minútovým meškaním ešte pred ňou išiel spoj L26/31. A to som ešte tiež stretol tú spomínanú prímestskú kĺbovú vrakosu na L3... Kde sú tie nové vozidlá, kde je tá skoro najsupernejšia doprava v galaxii???
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUK