Musíš pochopiť že to je rozhodnutie SADky že tam dali primestskú verziu Citelisu, ja som napríklad spokojný že dali Citelis tam,pretože tetky z kaufu sa sťažovali na 169BH,preto dali petíciu na nízkopodlažný voz.
No ja som v utorok s ňou išiel päť hodín a už bolo večer a tiež tam okolo tridsať cestujúcich a všetci prešli v pohode a ty môžeš ísť aj prednými dverami,vodič ti ich kľudne otvorí keď sa nedá ísť zadnými,
presne tak , na L43 oba poradia primestske vozi , vsetci sa napchaju k druhym dveram , zadok nevyuzity , ved kto by tam siel ked sa ma predierat potom na vystup , jedine ten co ide na koncovu zastsvku , nech si to beru do zv tam sa vozi vzduch , na 30 rocnych karosach
Včera som úplnou náhodou tým musel ísť na L 33 (bolo nás tam vo vozidle 23 cestujúcich a kto sa bude pchať do časti vozidla, z ktorej sa nedá vystúpiť a potom je problém kapacitu vozidla vôbec využívať) - absolútne nevhodné pre použitie v MHD, kde je potrebná častá výmena cestujúcich Ďalšia z nenormálnych vecí presne opačným smerom. Hlavne že pri obstarávaní trolejbusov bol hodnotiacim kritériom počet dverí a teraz má byť skvelým mať o dvere menej oproti bežnému stavu...
No. Ale to len kvôli sťažnostiam na VP voz. Preto jazdí od pondelka už Citelis dvojdverovy. Ale keď som sa pýtal vodiča že či je šťastný,tak povedal že sa už tešil na NP voz.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PIT