Viď príspevok #13093, a teda po Švermovu ESC 1,6,97 (príp. o jednu skorej Štadlerovo nábr. 2,4,7,8,), (Nám.S.)H.Vajanského 33 a 34. Priamo na Belveder linka MHD (33) už 4 roky nezachádza, kde vydržala jazdiť len necelé 4 roky.
ozval sa pán expert, či Dunčo? Sa pozri čo za vozy BB má, a vozy z roku 2005/6 sú (okrem posledne preradeného Citybusu 12M) to najstaršie čo MHDBB má. Chceš povedať, že môžeme byť radi, že jazdíme na Karosách radu 900 a nie RTOčkách? Tak to ťa vyvediem z omylu: auto si kúp aké chceš a pre mňa za mňa 14ročná šunka môže byť celkom fajn, ak to je voz udržiavaný ("leštenka") a páči sa ti. Čo je ale dobré tebe, neznamená, že za to si má platiť niekto iný. MHD si cestujúci platia rovnako, či žijú v Sásovej alebo Rakytovci či Podlaviciach. A fakt je, že aj dnes som na 34 videl len ZV-362BI, ZV-358BI a ZV-354BI. Nič nízkopodlažné, takže to retro je o tom: NP vozy sú, ale nejazdia, alebo idú do ZH. A to je absurdita. Príchodom 5 ks NP Urbanwayz 18M by sa teda nielen Infobus, ale aj ja, oprávnene mal domnievať, že poradia 34/4 a 34/5, kde jazdia B961 a 34/3 budú nahradené novými vozmi.
Takžťe kľudne sa vráť za svoj monitor socialistického plánovania, kde Škoda 100L je cool, a nepindaj na to, že ľudia žijú už 28 rokov po revolúcii a tomu by mal zodpovedať aj vozový park. A skús sa na týždeŇ stať mamičkou s kočíkom a zistíš, kde sa nedostaneš alebo kde by len trochu pohnutia hlavou vec vyriešilo - jedným z tých druhých vecí je NP bus na MHD ?
Ty si celý retro. Autobusy z roku 2006 sú retro? To máte celkom skreslené, by som pre vás všetkých vrátil časy kedy bežne jazdili 25 ročné 700vky, či to ste už zabudli aké to bolo retro? Koľko ľudí by čo dalo za to aby mohli vlastniť celkom moderné auto aspoň z roku 2006. Či výroba autobusov bola vtedy v nejakej inej dimenzii? Moje auto je roku výroby 2003 a necítim sa, že by som sa vozil vo veteráne, a o tri roky novší autobus... No... však "retro".
Kedysi boli všetky vozy vysokopodlažné a ľudia sa aspoň toľko nesťažovali. Lebo ukáž substrátu že môže mať aj niečo lepšie... Vo všeobecnosti si cestujúci substrát zaslúži tak akurát rebriňáky. Všetko je o rozmaznanosti ľudí, domov dokážu prejsť 3 poschodia peši, všade vedia kráčať po schodoch, ale tri pos*até schodíky v autobuse prekonať nevedia? A kočíky? No aspoň sú ľudia nútení mať nejaký ten kontakt medzi ostatnými ľuďmi kedy musia prestať ťukať do toho telefónu, vstať a pomôcť pani s kočíkom...
A čo ti ovplyvní to, či sa vezieš v autobuse na CNG alebo na naftu??? NIČ. Tie nové naftové sú aspoň kvalitnejšie a vychytanejšie. Bodaj by už prišli na to, že CNG je hlúposť. A drísty o "ekológií" sú mimo, pretože rozdieľ medzi CNG a Euro 6 je už ozaj nepatrný, a pravda, aby sa všetci nepototo z tej prehnanej ekológie, treba ekologické autobusy, ale to, čo vyplodí bystrická MHD je len nepatrné oproti tomu, čo vyplodia fabriky a podobne po celom svete. Reálne ekologické problémy treba hľadať inde a nie v prevádzke nejakých pár plynových škatúľ na MHD v BB.
Je pre Podlavice uvažovaná v rámci tejto dodávky kĺbových Urbanway generačná výmena na línke č. 34?
Ide o veľmi kapacitne preťaženú línku bolo tu v minulosti aj na línkách 35, 36, 27 viac nízkopodlažných vozidiel. Teraz tu jazdia retro vozidlá - klasické vysokopodlažné. a kde je proklamovaná CNG? Bola tu, je v ZH ?
V budúcom roku sa uvažuje s ďaľšou generačnou obmenou vozového parku v MHD BB? Myslím aj na "krátke 12m" vozidlá, aj CNG.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Iziy
Kedysi boli všetky vozy vysokopodlažné a ľudia sa aspoň toľko nesťažovali. Lebo ukáž substrátu že môže mať aj niečo lepšie... Vo všeobecnosti si cestujúci substrát zaslúži tak akurát rebriňáky. Všetko je o rozmaznanosti ľudí, domov dokážu prejsť 3 poschodia peši, všade vedia kráčať po schodoch, ale tri pos*até schodíky v autobuse prekonať nevedia? A kočíky? No aspoň sú ľudia nútení mať nejaký ten kontakt medzi ostatnými ľuďmi kedy musia prestať ťukať do toho telefónu, vstať a pomôcť pani s kočíkom...
A čo ti ovplyvní to, či sa vezieš v autobuse na CNG alebo na naftu??? NIČ. Tie nové naftové sú aspoň kvalitnejšie a vychytanejšie. Bodaj by už prišli na to, že CNG je hlúposť. A drísty o "ekológií" sú mimo, pretože rozdieľ medzi CNG a Euro 6 je už ozaj nepatrný, a pravda, aby sa všetci nepototo z tej prehnanej ekológie, treba ekologické autobusy, ale to, čo vyplodí bystrická MHD je len nepatrné oproti tomu, čo vyplodia fabriky a podobne po celom svete. Reálne ekologické problémy treba hľadať inde a nie v prevádzke nejakých pár plynových škatúľ na MHD v BB.