...Citelisy...
No ak by bola 1 kĺbová celá, dajme tomu. Ale potom treba konečne niečo urobiť s linkami 2 a 21. Využiť tie tri baterkáče na predĺženú linku 2 a 21 točiť už pri Tescu
Dúfajme, že tých 7 trolejbusov bude kĺbových...potom by to dávalo ako taký význam. Tých 36 vozov mi moc zmysel nedáva ale ok. V reále to zas dopadne tak, že všetky Citelisi pôjdu na vyradenie a najstaršie urbany skončia v ZH a nejaké rapídne navýšenie obslužnosti sa konať nebude hoci nepochybne reorganizácia MHD je potrebná.
Na to, koľko už je autobusov a to s pomerne nízkym vekom, mi príde nezmysel kupovať ďalších 36 a len 7 nových trolejbusov, keď ich by sa naopak hodilo trochu viac.
Bol už vôbec vypísaný nejaký tender? Keď plánujú zaradenie niekedy na jeseň tohto roku tak už by bol najvyšší čas. Pri súčasných dodacích dobách na vozidlá by som povedal, že je to až nereálne.
Kedy sa dočkáme hydraulických podvozkov ? Napríklad vo švédsku sú autobusy ktoré sa pri nastupovaní a vystupovaní znížia natoľko že sa mamičkám s kočíkmi nastupuje úplne bez problémov :-)
Z môjho pohľadu stačilo pridať platbu bankomatovou kartou a nákup lístka online. Očakával som lepšie prekopanie CP, no po roku je to v podstate to isté čo bolo. Tiež už roky čakám na večerný spoj z VK/ do VK. Posledný spoj ide do BB o 12, do ZV o 16. Ja by som v tom nevidel priamo vinu Luntera ale skôr ľudí priamo z tvorby IDS.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter
No ak by bola 1 kĺbová celá, dajme tomu. Ale potom treba konečne niečo urobiť s linkami 2 a 21. Využiť tie tri baterkáče na predĺženú linku 2 a 21 točiť už pri Tescu