v dnesnej dobe cipove karty , su zastaraly platobny system , co takto riesit platbu banko kartou , mobilom, alebo zrusit listky , zaviest dan z parkovania a tym vykrit cestovanie zadarmo , menej aut cistejsi vzduch , raz sa to musime naucit hromadne sa prepravit
integrovany dopravny system level 1 bol jeden dopravca, ten im nevysiel, tak skusaju level 2 jedna karta... ale oni absolutne netusia, co tie cudzie slova znamenaju
Nuž myslím, že autobuska aj ŽS musia byť. S Mičinskou si až taký istý nie som. Ale tam to kedysi zakončili pre miestnych obyvateľov.
Ešte doplním že obe linky , súčasná 28 aj 'nová' 20 by mali rovnakú jazdnú dobu 48 min.
A drobná oprava. Vynechávala by sa zastávka Starohorská otočka, nie Pod Bánošom.
A linka 23 by musela jazdiť cez Sasovú, zvonicu (lebo som zabudol na víkendové spoje linky 29).
Ahojte všetci!
Ako pozerám web BB MHD je už pomerne dlho v agonii. Ako celá MHD.
Už dávno tu neboli žiadne tipy na vylepšovanie MHD.
Idúc sa vlakovú stanicu (a pozerajúc mizernú ponuku spojov), rozmýšľal som nad novým usporiadaním spojenia Sasovej s AS/ŽS.
Rozmýšľal som akoby nad návratom linky 26 do obdobia spred roku 1998.
O čo ide? Zrušiť linku 28 a ponechať len linku 20. V kĺbovej verzii. Počet spojov na novej linke 20 by bol z linky 28. A bola by okružnou cez celú novú Sásovu, idúc Rudlovskou (včil mi napadlo, že to jazdí okolo býv. bábkového divadla. Tak by tam mohla jazdiť linka 23).
Teda trasa: Mičinská, AS, ŽS, Stará nem., Ďumbierska, Karpatská, Rudohorská, dolná, (Pod Bánošom by nestala - ak by boli protesty Rudlovanov, mohla by), Tatranská, Rudohorská, horná, Karpatská, Ďumbierska, ... Mičinská.
Spoje linky 20 by sa ušetrili. A linka 26 má na Partizánskej dostatočný interval. Čo vy na to?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jeffko