Neviem preco by ZSSK mala na IC dvihat ceny. A povedzme si na rovinu: Jancura neziada zrusenie konkurencnych spojov preto, aby dalej vozil ludi za 9 eur.
Na tie udaje o obsadenosti IC ZSSK si prisiel ako? Z Jancurovych tlacovych sprav? Pretoze realne slusne stupa a tomu produktu sa viac nez dari. Nie je to tak davno co viezli 10 voznov, ktore pridavali postupne ked sa tie povodne vypredali.
Bol som sa tam dnes pozrieť poobede a výsledok bol asi taký, že okrem niekoľkých prekladov evidentne zbúraných len pre propagandistické zachytenie, aby si mal čo primátor dať na FB, sa tam ešte nič vlastne priamo nebúralo. V podstate odtiaľ zatiaľ odvážali len bordel z okolia samotnej budovy - medzi budovou a plotom pozdĺž chodníka medzi AS a ŽST. Ilustračné foto - stav dnes cca 13:45.
rovnako ako výsledok sporu Student Agency na trase Praha - Brno by ma zaujímal výsledok IC ZSSK na trase BA - KE, a teda, či obrovské zľavy práve "čírou náhodou" po príchode RJ znamenali ziskovosť, alebo nie. Pretože ak IC vlaky boli stratové pred príchodom RJ, nechápem, ako by mohli byť ziskové po príchode RJ, pretože ani tých menej vlakov nebývalo plných. Toto je základný problém a naplnenie skutkovej podstaty obmedzovania hospodárskej súťaže. Kde máme teraz pána prokurátora? Kde máme jeho uletené názory tentoraz, kedy by mohli vniesť trochu transparentnosti?
Treba si brať príklad z Trnavy a zbaviť sa tých otravných cestujúcich a hneď bude doba stanicovania kratšia. Ale keďže nevďačná Bystrica odmietla vizionársky návrh hlavného slovenského dopravného optimalizátora s jeho supa dupa algoritmami, môže si zato sama.
fyzicky je možný, zamestnanci ho využívajú pravidelne. No už sa mi stalo pred pár rokmi, že ma odtiaľ posielali prečo s argumentáciou, že to nie sú priestory pre verejnosť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUK
http://www.noviny.sk/c/krimi/banskej-bystrici-sa-zrazil-autobus-s-autom