Ono to ze na tom poradi 34 je klb na zelanie mesta este neznamena ze mesto tu pravomoc ma (t.j. ze to je v zmluve). Kludne to mohla byt dohoda "po dobrom".
Kazdopadne, zmluvy o dopravnych sluzbach vo verejnom zaujme v slovenskych podmienkach spravidla davaju prilis velku volnost dopravcom. To by sa malo zmenit, ale najprv sa musia objednavatelia rozhodnut ze si budu vykonavat svoje kompetencie. Okrem MDVRR takeho objednavatela prilis nepoznam.. mozno este vychodoslovenske zupy..
Neviem či sa mi to len zdalo, ale vo vozovni TD v Kremničke som asi zazrel 1 ks nového kĺbového trolejbusu Škoda 31 Tr. Bolo pri nej vidno trakčných opravárov. Alebo som zle videl? V stredu pôjdem okolo tak skúsim cvaknúť. Aby som mal dôkaz aj sám pre seba.
Ak myslíš 723.6, tak ten sa do RJ bude navážať, aj keby medzi BA, DS a KN lietali Airbusy 380, pretože je to mladý nacistický modrogum z árijsky modrogumnej rodiny, ktorá má nenávisť k RJ priamo geneticky zakódovanú.
nuž práve to sa ale, deje, že SADZV si na viacerých Sásovských poradiach nahadzuje sóla. Na druhú stranu, neviem či to je zmluvne ošetrené (skôr nie), ale na 34 sa nasadil jeden kĺb na želanie mesta. Čiže mesto tú právomoc má, len či ju uplatňuje. Pretože SADZV má k dispozícii ešte ďalšie 4 (možno aj viac, miestni ma opravia) kĺby, čo sa sušia vo vozovni, hoci by mohli zvýšiť komfort a kapacitu aj tam, kde doteraz bolo zvykom dávať sólo (iné špičkové poradie ako 34/4 by tiež kĺbak znieslo, rovnako ranné 23 alebo 26/1).
Este prevencia pripadneho slovickarcenia... formulacia "ovela jasnejsie" bola narazka na dnes existujuce ustanovenie o type vozidla (ktore malo plnit aj tuto funkciu, ale kvoli hlupej formulacii neplni, teda prakticky akoby nebolo).
Ak sú v zmluve objednané len vlakové km a nie miestové km, tak to je chyba objednávateľa, vychvaľovaný spasiteľ sa pohybuje len v limitoch, ktoré mu dáva objednávateľ.
Nikto sa do RJ nenavaza, len konstatujem ze na tej trati je problem, prave preto ze kapacita nie je objednavatelom urcena - vid moja veta "Verim ze MDVRR sa pouci z toho pruseru co maju na Komarne a ovela jasnejsie si v sutazi zadefinuje pozadovanu kapacitu" v #51299, z ktorej je celkom zrejme ze viem ze dnes tam ta kapacita definovana nie je. Prave o tom pisem ze dufam ze uz nezopakuju.
Zmluvu medzi MDVRR a RJSK mam precitanu uz asi 5 krat v priebehu poslednych rokov, takze neboj sa, velmi dobre viem ako vyzera.
Takze keby teraz SAD ZV zrazu na linkach do Sasovej vymenila klbove autobusy za sola a nasledne zacala vrestat ze jej mesto ma navysit vykony lebo tie sola ludi nepoberaju, bolo by to v poriadku? Nemyslim zmluvne, len tak nejak moralne. Lebo presne to ten vychvalovany spasitel verejnej dopravy urobil na trati BA- KN.
ako vravíš, mala byť, ale nie je, takže neviem prečo by sa niekto mal navážať do RJ, ktorý ukázal, že zrazu hustý taktový CP oživí nechcenú trať a ako vravíš, ľudia sa nemestia do vlakov. Takže ty ital, najprv si pozri ako vyzerá zmluva o výkone vo verejnom záujme a potom reaguj, lebo si asi nečítal čo píšem
Pribudli nám tu 3 nové vozy: dva vysoké corssy ale 12M a jedno LE - asi tiež 12m ale toto zatiaľ nepotvrdzujem na 100%
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk