Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #51287:
To je skoda! Mne sa tie RJ, rj, LE, SC, Rx atd vobec nepacia, len to zneprehladnuje grafikon.
Reakcia na: Petik #51284:
Nebude EC, od decembra RegioJet prechadza na pouzivanie kategorie RJ aj na Slovensku 🙂
Reakcia na: brefos #51281:
Spominali ze ma obsluzit aj Horehronie, takze zrejme cez Brezno a Tisovec.
Reakcia na: LUK #51283:
tak to je "ohromný rozdiel", tá mestská logika kokos až ma v zadnej časti pichá z toho. Teraz bola šanca mať okrem "najmodernejšieho" vozového parku aj zopár vhodných zastávok, ale však načooooo

PS: pôvodný stav s aj tak osadeným novým obrubníkom ozaj nemá chybu ?
Reakcia na: brefos #51275:
"České dráhy ukončí spojení se Zvolenem kvůli slovenské straně, dopravce má obavy, že by kvůli rozsáhlým výlukám na Slovensku nestíhal oběhy vlaků. Zvolenský vlak tak bude končit v Žilině, kde budou cestující mít možnost přestoupit dál."

Kvoli vylukam by nestihali obehy vlakov? Ak pridu o linku BA-BB, tak obehy budu v pohode, lebo v BB bude hodina na obrat:-)

Bude sa stale kopat medzi Puchovom a Zilinou alebo este niekde inde?
Lebo keby viedli priame vlaky cez Ostravu, tak problemy s Puchovom nemaju. Vyzadovalo by to ale posunut takt o hodinu a tym rozviazat vlaky BA-BB/ZV-ZA.
ZSSK radsej uvolni priestor Jancurovi. Lenze toho sa uz tak lahko nezbavia.

Bystrica tak ziska prvykrat vlak EuroCity.

Tiez som zvedavy, dokedy bude ZSR tvrdit, ze trat medzi BB a ZV nie je dostatocne vytazena, aby bolo nutne ju hoci len ciastocne zdvojkolajnit. Teraz bude kvoli tomu stat v Bystrici EC vlak skoro pol hodinu.
Reakcia na: kvorka #51282:
lenže ty si mýliš pojmy, nejde o rekonštrukciu, ale o uvedenie do "pôvodného stavu" po pokládke káblov... a obrubník osadili nový len preto, že starý rozbili
taký drahý kábel som ešte nevidel ?
všimli ste si, že pri rekonštrukcii chodníka v Radvani do Kremničky sa žiaľ opäť OSADILI KLASICKÉ orubníky na zastávku na Podháji namiesto kasselských? ? ? To už fakt mesto nemá kúska rozuma? Som zvedavý, čo by na to povedali páni mestskí poslanci, čo sa angažujú v Sásovej....
Reakcia na: 810zssk #51280:
Ono to vychádza, odchod z BB 4:57 a príchod cca o 6h ráno do MT, mašiny prepriahnu a zase má odchod 6:16 z MT do Prahy ako je v návrhu GVD len od Martina. Na ten bus ja tiež, keď bude vychádzať z RS pôjde na LC a ZV? či hore na Tisovec a tým pádom jedným vrzom a vozom obslúži aj Horehronie. Na ceny som zvedavý, ale myslím že takú destináciu ZA, či VR-ZV využijem.
Reakcia na: brefos #51278:
Co sa tyka inych moznych casovych poloh pre smer do Prahy, tym ze RegioJet si to vymyslel dost neskoro, tak sa musi prisposobit tomu, co uz na tej trati nakreslene je. Takze sa musi najst riesenie s ohladom na vsetko ostatne co na tej trati uz ma pridelenu polohu a to zahrna aj nakladnu dopravu. Zlepsenie potom mozno ocakavat od GVD 2017.

Ja som zvedavy na ten bus do RS. Ak vlak pride 21:26, tak pripojny autobus do RS by mohol byt priamy spoj z Bratislavy, ktory ma dnes do BB prichod 21:20 (samozrejme s tym ze v BB by mal dlhsiu prestavku, aby sa v pohode stihal prestup z vlaku). Do toho vstupuje rekonstrukcia autobusovej stanice, kedze prestup zeleznicna stanica - Micinska by bol moc dlhy, takze predpokladam ze dopravca bude mat snahu aby tento vecerny spoj zastavoval hore pred zeleznicnou stanicou (podobne rano v opacnom smere - s tym ze na ZST by sa v tomto pripade stalo zrejme len na vystup). Otazkou ale je, ci mu to bude umoznene.
Reakcia na: brefos #51278:
Aha, problem asi bude v tom, ze ja som pozeral odchody este podla tohto GVD, zabudol som ze tam sa ten takt posuva. Potom beriem spat 🙂
Reakcia na: 810zssk #51277:
Z Vrútok na Zvolen ide 19:13 posledný Zr. Regiojet ide 20:03 po Martin, takže to je hodina či? Nazdávam sa že čas mu ostane ten istý príchod do MT 20:09 a za 10-11 minút prehodia mašinu kde bude odchod 20:20, ako klasické taktové Zr. vždy 00:20...
Je pravda že prvé vlaky by mali ísť z BB 4:35,4:48 zo ZV 4:39, tak možno pre križovania pôjde skôr, ale aj tak si myslím že majú sa kde križovať všetci štyria adepti, Sliač, Vlkanová, Radvaň. Mne sa zdá ozaj priskoro 4:08 a 30 minút kvasiť vo vlaku. Kludne by mohol ísť tak, že príde ešte pred Os. 4:48 z BB a Krivína 4:35 by dajmetomu vo Vlkanovej križoval a bolo by...
Reakcia na: brefos #51273:
Vecer az dve hodiny, nie?

Co sa rana tyka, ten polhodinovy pobyt v BB moze byt z dopravnych dovodov, skratka sa tade ten vlak bez toho po danej trati prepchat neda. Pricom treba brat do uvahy aj to, ze cela linka sa posunut nemoze, lebo v CR by sa rozbil takt.
Všimli si MT-ZV budú Diesel-ové rušne
Reakcia na: S499.1023 #51274:
Podľa tohto článku všimol Na úsek Zvolen - Martin si dopravce pronajme dieselovou lokomotivu, trať totiž není elektrifikovaná. http://ekonomika.idnes.cz/regiojet-otevre-linku-do-zvolena-d4v-/eko-doprava.aspx?c=A151005_134900_eko-doprava_suj
Viac popísané je aj tu: http://www.railpage.net/modules/news/article.php?storyid=3024
Reakcia na: Škoda 15T #51272:
No len či si Alešek všimol, že z Martina do BB aj ZV chýba trolej...
Reakcia na: Škoda 15T #51272:
No pekne. Tak to bude asi pokračovanie spoja čo končil v MT. Tým pádom máme viac času na turistiku o hodinu v okolí ZA,Vrútok atd. Ale ten raňajší odchod zo ZV 4:08 je divný(nieje tam preklep?), čo bude robiť polhodinu v BB? Aby nadviazal na 6:16 terajší odchod z MT do Prahy?
Z plzeňského polygonu: Trolejbusy pro B.Bystricu s logem v novém vizuálním stylu
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=12927
Reakcia na: Flying #51262:
Hajzlové intelektuálský! Všechny bych je nahnal do mišelinky tahat gumy!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.