Postupne zanikajú aj linky do Čiech, čo ma mrzí. Už aj tá linka do Prahy nie je čo bývalo. Pôvodne zaujímavé spojenie do Českých Budějovíc, potom do Prahy, teraz to otáča za jeden deň s príchodom do BB pred polnocou. Vnútroštátne diaľkové linky detto. Za chvíľu ostane ozaj len dotovaná doprava aj to ktovie ako bude o 2-3 roky, keď skončí platnosť súčasných licencií..
Ani mi nehovor, a dokonca je ich vraj cez 60, túto info mám spred týždňa. Čo som mal zažiť v NR, tak možno to tam nieje tiež ružové, ale vedenie normálne komunikuje s vodičmi aj na obratisku konečnej a sa aj sranduje. Ale u nás...vodičov je málo, dávajú výpovede, či idú radšej na dôchodok. Kto bude vôbec jazdiť, keď aj za blbosť vedia okamžite vyhodiť a potom sa čudujú že nemá kto jazdiť.
Prečo sa nezaviedol nástup všetkými dverami, keď to intergalaktický dopravca avizoval?Chce ľudí k mhd priťiahnuť,či odlákať?Alebo,ju chce inak zatraktívniť?☺
Toto nie je stranka dopravcu a teda vam tu nikto odchod "nastavit" nemoze. Treba sa obratit na prislusneho dopravcu, alebo na objednavatela vykonov (t.j. mesto).
Dobry den,
Chcela by som Vas poprosit o zvazenie nastavenia odchodu trolejbusu cislo 3 zo zastavky Vozovna cez vikendy. Odchod ma 14 06 a autobus cislo 21 ma prichod 14 07. Cize nestihne sa prestup co pre mna znamena nezrozumitelne cakanie na dalsi pripoj, v tom case je nemozne dostat sa na Mladeznicku bez zbytocne neuveritelneho cakanie kvoli 1 minute, velmi by som ocenila keby ste do buducna nastavili odchod trolejbusu cislo 3 tak aby sa aj ludia z Rakytovca pohodlne dostali tam kam potrebuju.
Dakujem.
Ako tak pocuvam asi nas caka v blizkej dobe strajk v MHD a pravdepodobne sa pripoji aj PAL a nie len nasa Banskobystricka, kedze sa vodicom niekto vyhraza aj vypovedami ak to naozaj nastane, vodici totizto chcu zarabat viac a nie len to minimum ktore maju doteraz ( ale to nastane asi az neskor) a vodici z inich miest maju byt stiahnuty na zastupenie z inich miest ktore pokryva SAD ZV, ja sa tymto chlapom (niektorim aj kamaratom) aj cudujem ze v tejto firme este vobec pracuju za par " korun" po Presove su tu najnizsie mzdy ake zarabaju nasi vodici. Dufajme ze tymto SAD ZV u nas skonci!
Och, hlboko sa ospravedlňujem sa za nesprávne informácie. Máte pravdu, že v Košiciach aj v Bratislave platí osobitná tarifa pre nočnú dopravu, každopádne v Prešove nie. ?
to potom na Krajskej prokuratúre u Vás v BB nemá niekto aj rozum? Kto je vlastne ten Peter Molčan, neni na webe nejaký jeho životopis čo robil predtým? Tipujem úradník zastrčený v rici, čo ešte CP nemal v ruke.
Samozrejme ze nema. Dve tretiny primestskych liniek lubovolnej SADky obsahuju spoje, ktore idu len cast trasy alebo maju rozne varianty a pritom su zdruzene pod jednym cislom linky a jednou licenciou. A o linkach niektorych kysuckych sukromnikov ani nehovorim.
Vždy ma zaujímalo, prečo v takom meste, ako je Bb, nie je doprava zabezpečovaná nonstop. Myslíte, že by nemala klientelu, keby sa vytvoril rozumný, napríklad hodinový interval, a hlavne by platila ťa istá tarifa ako cez deň? Podľa mňa by to fungovalo. Tak to je v Bratislave, Prešove či Košiciach, a to už roky...
áno, a toto je choroba (nielen) tohto mesta - nemyslí sa do budúcnosti. Mesto sa myšlienkou zatrolejovania Sásovej nezapodieva (aspoň to nevidieť), vo veľkej miere aj z toho dôvodu, že máme relatívne nové CNG autobusy (staršie z roku 2009, novšie z 2012). No lenže tie trolejbusy v Sásovej by aj tak boli najskôr až po roku 2019, a CNG busy tu tiež nebudú navždy, pritom priestor pre autobusy ostane aj po rozšírení trolejbusovej dopravy. Žiaľ, zdá sa, že ani nové vedenie mesta nie je v tomto smere aktívne. Po roku 2020 už možnosť čerpať prostriedky z EÚ zrejme nebude.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BB-Schuhu