nie, nemá. Pojmy linka, trasa a spoj nie sú totožné:
§9 ZoCD operuje s pojmom harmonogram spojov, § 53 ods. 1 písm. c) ZoCD údaje týkajúce sa autobusovej linky alebo liniek, na ktorých chce prevádzkovať pravidelnú dopravu, najmä údaje o jej trase, počte a umiestnení zastávok, o prístupe na autobusovú stanicu, o počte a skladbe autobusov a o predpokladanom počte spojov za deň.
Takže je to zase riadna blbosť, asi to niekto tlačí.?
Ešte k tej doprave na SIAF - náš najskvelejší dopravca v galaxii voľnú ruku pri zabezpečovaní dopravy opäť poňal veľmi obchodne - cca 12 km dlhý úsek medzi BB a letiskom, za ktorý bežne na PAL vyberie za základný CL bez použitia ČK 0,95 €, neváhal a kasíroval skoro dvojnásobok - rovno 1,80 €. Táto čiastka by na rovnako nedotovanom spoji ich DAL postačovala na prepravu v tarifnej vzdialenosti 30 km (a to s rizikom, či bude dosť cestujúcich, nie že pri takejto veľkej akcii to bolo na niektorých spojoch nabité). Takže neviete kedy, neviete za koľko, ale nakoniec sa vždy môžete na nich spoľahnúť - pekne draho.
Vyjadrenie pana prokuratora je obzvlast stavnate. S touto mierou odbornosti by ho v normalnej krajine na prokurature nepustili ani k umyvaniu zachodov.
Zrusene priame vlaky do Ciech, udajne kvoli pracam v okoli Puchova. Vsetky vlaky Zilina-Puchov-Praha maju grafikon platny len do 27.2. Zrejme potom nastane nejaka zmena.
Pre Bystricu by bolo lepsie, keby RExy do Ziliny navazovali na Ostravske rychliky. Tam je ovela viac moznych cielov ako cez Puchov, plus v Bohumine moznost prestupu do Varsavy (kde to uz konecne vyzera na 2-hodinovy takt). Idealne keby z toho boli priame vlaky Praha-Ostrava-Zilina-Bystrica (-Zvolen). Dlzka vlakov na tomto ramene je viac menej rovnaka uz dnes, takze by odpadla nutnost odpajat a pripajat vagony v Ziline, masina by sa mohla menit v Martine ako kedysi (da sa to zvladnut za 10 minut).
Tak ja zjavne rychlejsie pisem ako citam. Teraz vidim, ze pisu o diesloch aj elektrikach. Takze z mojho predosleho prispevku zostava len ta poziadavka na 1. triedu
dnes je výročie zrušenia dementných Xtrucliniek súbežných s trolejbusmi a prevádzkovanými v rozpore so zákonom ako "prímestská" linka nevychádzajúca z BB. Toto pseudoprevádzkovanie znamená, že SAD ZV a jeho prisluhovači nás okrádali pol roka (alebo rok?) a mestu to nijak nevadilo. Už ich kopnúť do rici - inak kedy končí zmluva na MHD s týmito nemoralistami?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PIT