Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Apollo #51098:
Mozno by im ten rodeny Anglican povedal, ze anglicky to nie je vlak dvesto-dvadsat-jedna ale dva-dva-jedna. Ceske drahy to maju dobre spravene, stacilo by to spravit podla nich.
Reakcia na: PIT #51109:
dobrá otázka, lebo časti vídať jedno-dve B961, kdežto číselne je kĺbových trolejbusov 6ks. Takže asi niet čo vypravovať, inak sú dni, keď ich jazdí aj 4-5 ks, prípadne aj s nejakými B961 (viď výprava). Takže podľa toho sú 3ks len ako náhrada 3 kĺbových poradí. Na druhú stranu po obmedzení linky 2+4 na nej klesol aj dopyt, ale mám pocit, že počet kĺbakov nie je výsledkom potreby, ale stavu, keďže sa kúpilo 19ks sólo vozov a žiadny kĺb. Čas ukáže, je to však dobrá správa, že budú aspoň tri.
Reakcia na: fragma #51078:
Linka do Trutnova ostáva s pôvodným cestovným poriadkom:
http://web.sadzv.sk/old/pages/mal_zv_15/61370101_020615.htm

Linke 611702 s novým CP od 2.6.2015 sa nedá otvoriť pdf formát.

Od 1.6.2015 dochádza k zmene cestovného poriadku diaľkovej linky 702502 z dôvodu ukončenia rekonštrukcie komunikácie cez horský prechod "Zbojská". Ja len pripomeniem, že cez Prednú Horu to chodilo od 15.12.2013, teda 1,5 roka.
http://web.sadzv.sk/old/pages/dal_zv_15/70250201_010615.htm
Tu na stránke dopravcu sa udávalo navrátenie cez Zbojská už od 1.4.2015, čo nebola pravda (a taktiež chýbalo prepojenie html formátu s formátom pdf)
Reakcia na: Apollo #51107:
No veď to vidíme, že konštruktívne debatovať nemieniš, nemusíš to zdôrazňovať. Inak ja si myslím, že si modrogum a zatľkaš to, tá argumentácia "my sme vám priniesli sklené korálky a vám to nestačí, vy nevďačníci" je príliš typická.
Reakcia na: 810zssk #51106:
Bóóóže, to je peklo.
Reakcia na: Apollo #51103:
Nejako nerozumiem tomu, čo píšeš. Neviem, či to skresľuješ úmyselne alebo z neznalosti. Realita je taká, že ŽSR nechcú dovoliť, aby si bordel ZSSK stanovoval rýchlosť vlakov ad-hoc ale chcú, aby rýchlosť 160 bola aj v ZCP. To zase nechce ZSSK, lebo na PRAVIDELNÚ vozbu vlakov 6xx proste nemajú.
Reakcia na: draxter #51108:
Ako si naznačil, na jednej strane budeme šťastní, pretože môžme plnú výpravu aj v režime školského vyučovania zabezpečiť novými trolejbusmi z rokov 2011 a 2015 s tým, že staršie vozy ostanú iba ako prevádzková rezerva. Na druhej strane ale musíme vidieť aj fakt, že 100% obnovený park bude znamenať s veľkou pravdepodobnosťou zastavenie ďalšej obnovy, čo znamená, že sa po x rokov dostaneme do úplne identickej situácie aká tu bola nedávno - všetky trolejbusy boli z rokov 1988-1990 (+ dva nové z 1997 a 1999), ktorým naraz skončila životnosť a bolo potrebné ich naraz takmer všetky vymeniť. S veľkou pravdepodobnosťou hovorím preto, lebo pokiaľ bude zabezpečená komplet výprava novými vozmi, kupovať ďalšie nové trolejbusy jednoducho nebude potrebné.
Isteže, nevieme teraz povedať čo bude v roku 2030, do vývoja môže vstúpiť množstvo faktorov o ktorých teraz ani len netušíme (predĺženie trolejbusov do Sásovej, zrušenie trolejbusov, ďalšia stagnácia bez nových tratí a množstvo iných scenárov).
To ale nič nemení na tom, že som nesmierne rád, že konečne po neuveriteľnom roku ťahaníc sa to dotiahlo do úspešného konca a nateraz pomôžu aj tie nové trolejbusy (najmä) pre linku č. 1.
Reakcia na: Apollo #51107:
Kto povedal ze to vyhra Regiojet?
Reakcia na: draxter #51108:
Podľa víťaznej ponuky je dodacia lehota až 26 týždňov, takže keby sa strašne posnažili, tak ich dostaneš pod stromček?
Keby bolo kĺbákov treba ako soľ, tak neviem prečo by neboli každý deň všetky vonku (neviem, či je momentálne nejaký na GO alebo pod.), čo zďaleka tak nie je.
tak ako to bude časovo s novými kĺbakmi, či už sú vyrobené? Na linku 1 ich treba ako soľ, ale 3 je málo, treba do budúcna aspoň čo rok to jedno vozidlo nakúpiť, aby vozový park z roka na rok nevypadol ako celkom (rovnako ako to bolo s 14Tr a 15Tr)
Reakcia na: 810zssk #51106:
Dobre, pobavil som sa, nie sme na železničnom fóre, konsenzus konštruktívnou debatou sa dosiahnuť nedá...Už aby tu začal jazdiť ten najsamlepší Regiojet.
Reakcia na: Apollo #51102:
https://soundcloud.com/samomuransky/fatra-przv-pokr834

"v ktorej vlak expresny vlak 221"
"do stanice Bratislava" (toto ma dlhodobo irituje, stanica Bratislava neexistuje :))
"ako vlak rychlik 834"
"where out train express train 221"

O tych medzerach ktore su zle nastrihane ani nehovorim..

Reakcia na: Apollo #51098:
Samozrejme ze rodeny Anglican by nikdy nevypotil taku kravinu ako "train fast train". A nazvat Lubicinu vyslovnost "slusnou" je pri najmensiom vtipne...

Inak prejavujes presne ten pristup o ktorom pisem o prispevok nizsie. Tvaris sa aku velku sluzbu robite cestujucim tymi hlaseniami a ziadnu kritiku neprijmas, cestujuci sa vam ma predsa klanat za to ze mu poskytujete sluzbu, ktoru si plati. Co si to dovoluju byt nespokojni!
Reakcia na: Apollo #51096:
Nemas pravdu, ZSR by uplne v pohode dovolili vozbu R vlakov 160kou. Co ZSR povolit nechcu, je aby rychliky jazdili 160 len v pripade meskani (t.j. jazdna doba konstruovana na nizsiu rychlost a podla potreby rychlejsia jazda ak treba kratit meskanie). A ZSSK nema dost rusnov na to aby pravidelne obsadila vsetky 6xx rychliky prislusnymi rusnami. Kubacek sa myslim vyjadril v tom duchu ze ked sa dokonci koridor pre Zilinu, tak vozbu 6xx 160kou budu vyzadovat a ak to ZSSK nedokaze zabezpecit, tak to proste bude musiet jazdit iny dopravca.

Pokial ide o spravanie personalu, stazovanie ma zmysel ak zlyhava jednotlivec. Ak zlyhava dobra polovica firmy tak je to problem firemnej kultury (ono to ani zdaleka nie je zalezitost len najnizsich miest) a ja nebudem pisat staznost niekolko krat tyzdenne. Dufam ze ani nemyslis vazne otazku, ako ma ZSSK riesit spravanie svojich zamestnancov. Predsa kontrolou, kratenim odmien a ak nepomoze, tak vypovedami. Tak sa to riesi v normalnych firmach.

Aby to nebolo pochopene zle, ja som stretol vela velmi milych a velmi ochotnych a napomocnych zamestnancov ZSSK. Niekolko krat az do urovne ze som na ZSSK zasielal pochvalu. Bohuzial, stale (najma v niektorych regionoch) posobi prilis vela ludi ktori prozakaznicky pristup nevideli ani z rychlika, maju pocit ze cestujucemu svojou existenciou robia nejaku strasne velku sluzbu a on ich ma ucievat a ticho sklonit hlavu ked po nom stekaju, nie to este nieco chciet. A bohuzial firemna kultura ZSSK je nastavena tak ze toto podporuje.
Reakcia na: S499.1023 #51100:
Vybrané rýchliky 6xx by už aj v súčasnosti mohli jazdiť 160 km/h za predpokladu, že by vlak spĺňal nasledovné podmienky:
1, vlak ťahá rušeň s ETCS (v súčasnosti dosť často)
2, všetky vozidlá v súprave sú schopné jazdy rýchlosťou 160 km/h (dá sa vyriešiť)
3, vlak má dostatočné brzdné percentá
Ale ŽSR o tom nechcú ani počuť a odôvodňujú to tým, že je potrebné dávať predvídaný odchod vlaku aj z dôvodu obsluhy priecestných zabezpečovacích zariadení. Ako je všeobecne známe, rýchlosť 160 km/h by sa týkala len modernizovaného úseku trate 120, kde sa žiadne priecestie nenachádza. Takže nič iné, len výhovorky "lebonikdysatotaknerobilo" a "nedása"
Reakcia na: S499.1023 #51101:
Prepis hlásenia:
"Vážení cestujúci, blížime sa k železničnej stanici Zvolen osobná stanica, kde náš vlak, Rýchlik 831 Tajov, ukončí svoju cestu."

Áno, zdá sa mi to byť normálne, zamestnanec ZSSK nie som, len sa snažím na veci hľadieť triezvo a nehľadám chyby tam, kde nie sú
Reakcia na: Apollo #51098:
Fakt sa ti zdá byť "vlak rýchlik" normálne? Hlásenie je predsa nahraté po jednotlivých slovách, tak sa nevyhováraj. Neochota prijať kritiku svedčí o tom, že máme do činenia s ďalším zamestnancom ZSSK...
Reakcia na: Apollo #51096:
...To, že ŽSR ako správca infraštruktúry sa stále oháňajú ohrozovaním bezpečnosti ako faktorom, ktorý zabraňuje zvýšeniu rýchlosti 6xx rýchlikov...

Môžeš konkretizovať?
Reakcia na: Jeffko #51035:
Od 1.6. sa linka B. Bystrica - Trenčín pozastavuje.
http://portal.cp.sk/Data/pdf/L601512_150601_46859.pdf
Reakcia na: Petik #51097:
A ten rodený Angličan alebo Nemec by to preložil inak? Alebo ideme hľadať chyby aj tam, kde nie sú? Vlak Rýchlik 831, čo je na tom zlé? Alebo sa malo celé hlásenie nahrať pre každý vlak zvlášť? Kto chce, pochopí, to nechce, bude hľadať chyby. Radšej to hlásenie vypneme, však kedysi sa nehlásilo, a bolo dobre, teraz, keď sa hlási a popri tom tá pani má veľmi slušnú výslovnosť angličtiny aj nemčiny, tak odrazu je to zlé

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.