Chcel som vediet ze porucha coho...(defekt, zlomený trolej...) ale dik ja som si myslel ze vodic mal sracku , zasral sa a prdel si bol oplachnut v hrone....
Prístrešky patria reklamnej agentúre, ale mesto (resp. Mesto) Banská Bystrica práve je ten subjekt, ktorému takéto prístrešky robia hanbu. No zrejme ani Mesto BB nemá snahu tieto veci riešiť, aj keď sa nejedná priamo o jeho majetok, no v záujme BB by to rozhodne malo byť.
A keď už je reč o zastávkach, už ozaj by neškodilo vykonať opravu povrchu ník na Štadlerovom nábreží a Národnej. Podobne mi prekáža aj nástupište trolejbusových liniek 2 a 4 na železničnej stanici. Toto nie je vôbec dobre vymyslené. Je neštandardné, že vozidlá nezastavujú pri nástupnej hrane a cestujúci musia prejsť krížom vozovkou a častokrát predbiehajú tesne pred prichádzajúcimi autobusmi liniek 20, 28, 43 a ďalšie. Už len z hľadiska bezpečnosti je toto na pováženie. A k tomu tie vyjazdené koľaje! Za posledných 30 dní som videl na vlastné oči až 3 cestujúcich, ktorí pri nastupovaní do L2 a 4 zakopli o nerovnosti na vozovke a skončili zarytí nosom v asfalte, našťastie to dobre dopadlo. Poviete si, že treba chodiť s otvorenými očami, no objektívne treba dodať, že staršiemu človeku a navyše vo večerných hodinách sa tieto koľaje rozpoznávajú ťažšie. Ja som naozaj zvedavý, kedy a či vôbec niekedy začne mesto problém tohto nástupišťa skutočne riešiť.
Sedel som v sestke od bonety 13:43 a dole pri esc za svetelnou krizovatkou stal tbus (cca 13:50 a cislo som si nevsimol) zrejme z poruchou,,,,NEVIETE??? Co bola pricina?
Druhy postreh neviem ci som si neskoro vsimol ale zastavkove pristresky na foncorde su dost posprejovane,,,komu patria? Mestu? Ci dpm?
Na nete sa objavili dve fotky havarovanej Karosy B952 BB-088BK dopravcu SAD BB (po nehode vo Valaskej v roku 2008, pri ktorej voz zletel do priekopy): http://evidencia-dopravcov.eu/photo.php?id=33223&from=all http://evidencia-dopravcov.eu/photo.php?id=33222&from=all
Doteraz som fotky tohto vozu po nehode nevidel a som prekvapený mierou poškodenia. Aj v súvislosti s útlmom dopravnej činnosti SAD BB v tom období (2008) predpokladám, že vozidlo bolo napokon zlikvidované (?)
včera som šiel po Tatranskej ulici a musím povedať, že po takej "superkvalitnej" ulici som vzľhadom na jej frekvenciu v BB ešte nešiel. Ten Citelis 18 čo chodí po nej na 3. poradí linky 26 bude teda zachvíľu rozheganý, ale ani 900-kám nezávidím. Ja by som tam nasadil dožiť BB-716BE, BB-993BC, BB-349BJ, BB-348BJ, BB-352BJ a BB-245AY. To by akurát stačilo na 6 poradí 26+28 ?
No to bude zaujímavé... bo jednoznačne tam boli prevozné špz. Voz som nevidel spredu takže neviem či bolo na čelnom skle načmárané VIN. Ale ZV-236CN podľa SKP vyradená nebola. Uvidíme...
Samozrejme, že vieme. Riešili sme to tu na fóre minulú sobotu.
SAD ZV totiž zverejnila dodatokok ku zmluve, kde sa posúva termín ukončenia projektu nákupu CNG kĺbových autobusov pre MHD BB až na 30.11.2013 (pôvodne bolo 31.1.2013), pričom počet obstarávaných autobusov (t. j. 14) zostal nezmenený.
zdroj: http://web.sadzv.sk/old/pages/VO/Dodatok_150713.pdf
Na to som dostal odpoveď, že príde nový voz. Je to náhrada za havarovanú ZV-236CN. Či pri výrobe nového vozidla boli použité aj nejaké časti z ZV-236CN, sa neviem vyjadriť. Podobne ani k tomu, či oficiálne ide o "opravu" alebo "nový voz".
áno, len som nemal dať otáznik ? myslel som to tak, že akú odbornú funkciu zase zastávka (ako vždy doteraz) ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
irizar