Kami: tvoj informátor tentoraz nebol presný: 1501 stojí vo vozovni (ale v značne zuboženom stave). Ale stojí tak, ako keby sa už nemala používať...
Nevidel som ale 1504, kto ju videl?
Kami: 1526-ka dnes jazdí na L2, takže to bude všetko inak. A ja som sa tešil, že ju konečne dakto bude chcieť:-)
Plexisklá už dorazili aj do Podlavíc a Harmanca. Takto zrealizované sú veľmi náchylné na devastáciu. Dalo sa to spraviť aj dôslednejšie.
Myslim ze prinajmenej rovnako dolezite ako spravne strukturovana vyska pokuty je dostatocny vyskyt revizorov. Vacsinu platiacich asi nastve, ked nestretnu revizora aspon raz za mesiac. Ak clovek nestretava revizora pravidelne, zacne pochybovat, ci vobec ma zmysel platit.
Taktiez by DP nemal robit opatrenia proti falosnym revizorom. Ked obcas pocujem tie rady od samotnych DP, co maju cestujuci robit, aby nenaleteli falosnemu revizorovi... Namiesto toho aby im doporucili kupit si listok.
To záleží na frekvencii kontrol. V Budapešti je pokuta asi vo výške desaťnásobku cestovného (presne neviem, lebo tam sa to neuveriteľne často mení) ale revízorov sú tam davy.
to je podľa mňa veľmi malá motivácia na zaplatenie ihneď. Mohlo by to byť odstupňované: napr.: 500 Sk vo vozidle, 750 Sk do týždňa, potom už 1000 Sk.
Vychádzam z toho, že cestujúcemu sa musí oplatiť zaplatiť hneď (čo je najvýhodnejšie aj pre DP), teda suma nemôže byť veľmi vysoká + musí mať pocit akejsi úspory.
ja chválim akurát za vozidlový park - a aj to len ak sa v porovnaní obmedzím na Slovensko.
Plexisklá sú samozrejme prínosom, ale je to zasa polovičaté riešenie, pretože neumožňujú rýchly prístup k CP (pri zmene), je potrebné uvoľniť 4 šrouby. A až čas ukáže, či sú odolné voči vandalom.
Myslím, že kritika by mala pôsobiť motivujúco, najmä ak je opodstatnená, na druhej strane viem, ako občas dokáže kritika napáliť.
Veď my propagujeme ich služby, teda to čo si každý podnikateľ musí robiť sám a ešte aj za to platiť. A že tu odznie aj kritika? Aspoň rýchlo zistia, čo by mali zlepšiť, aby mali ľudia záujem o ich služby. Tí pozitívne naklonení pracovníci asi nemajú potrebné schvaľovacie právomoci.
myslim ze by to nebolo celkom vhodne. Ak chcene byt vnimani ako seriozny partner, netreba robit hluposti.
Aby nedoslo k omylu, to ze mame dobre vztahy s niektorimi pracovnikmi neznamena, ze sa s inymi nenavidime.
V Prešove sa pravdepodobne bude taktiež pokuta pri zaplatení vo vozidle alebo do niekoľkých dní znižovať. Oproti iným podnikom však len zo súčasných 1000 na 800 Sk. Na DP existuje názor, že pokuta nemôže byť nižšia ako dvojnásobok mesačného cestovného, inak je to nezmysel.
Chválim za:
- plexisklá na CP
- to, že už 4 mesiace a 5 dní nezmenili CP;-)
- to, že spoj 20.20 z BA robí rozvoz cestujúcich po BB (vraj)...
Stačí?
Ja by som veľmi rád chválil, ale veľmi niet za čo. V tejto mizérii by stačilo aj to, keby cudzie dobré nápady označili za svoje a zrealizovali ich...:-D Napr. L52-56 im trvalo zrealizovať ŠTYRI roky od toho, ako som im to navrhol.:-/
Na to, aby som niekoho pochválil, MUSÍ BYŤ NAJPRV DOVOD.
Na druhej strane si myslím, že všetci ocenili plexisklo na CP i keď to mala byť už dlhé roky samozrejmosť (však už raz dávno plexisklá boli, ale len na v tej dobe nových označníkoch na trolejbusových tratiach; ale súčasné riešenie je kvalitnejšie, ako vtedy).
neviem, asi nikto nemá veľmi rád kritiku, a okrem toho vo fóre niektorí prispievatelia nemajú jedno pekné slovo na adresu BBDS (v 90% je to ale oprávnené).
A na tomto v podstate stroskotala spolupráca Klubu priateľov MHaRD s Dopravným podnikom BA - niektorí členovia priveľmi kritizovali...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami
Skutocne neviem co to teda za 15Tr mohol byt za voz. 1526 bola dedukcia, ale obaja krasavci (aj 1508) dnes jazdia. A 1526 sa ani na VP nechysta.