Myslim ze je to normalne. Teraz je zmena lebo su prazdniny, naposledy sa nieco menilo snad 1.3.
Tie CP treba raz za cas stejne prelepit.
Inak myslim ze to s tymi zmenami nie je az take hrozne. A niektore veci su aspon zmeny k lepsiemu (30min interval cez vikend - to sa aspon da zapamatat, lebo cakat tak dlho sa fakt neda:) )
Inak - zda sa ze Ola sa stava dalsim pravidelnym clenom nasho fora
Prosim, kedy bude konecne aktualizovany sucasny harmonogram MHD platny od 30.6.2003 na Vasich strankach ? Nemama chut opat odpisovat zo zastavky odchody autobusov, nakolko Vase zmeny su uz take caste, az to ludi prestava bavit!!!!!
Dakujem.
Ola: hmm, keby som bol v BB ... Ale tie stranky si pozriem. Ak robis na europrojektoch tak hadam das nejaky tip. Nepoznam situaciu v podniku natolko aby som vedel povedat ci aktivne hladaju take moznosti. A mesto? Budem rad ak sa doriesia medializovane projekty (COV, byty ...).
Petik: aspon vidno ze sme vcelku normalni a neobzrieme sa len za peknym autobusom
Majkl: ten projekt s mimovozovym odbavovanim by si uz mal dat na papier. Mozno raz ...
Skusobna prevadzka na vybranej expresnej linke by mohla byt spolocny projekt s EMtestom. Nie je problem vyclenit vozy a instalovat technologiu (citacky). Zas bude velke "S" na boku
na okraj: mame nejake vozy kde sa nastupuje vsetkymi. Nahodne spomeniem Ciciacika
V blave ak sa neprestupuje, tak svatym pismom je casovy udaj na zastavke
Len si neviem predstavit ako by to bolo technicky zrealizovatelne. Ta zona by musela byt z jednej strany otvorena (s tej ako prichadzaju autobusy) a neviem ako by zabranili ludim aby sa tadial dostavali do zony.
Ale mozno by to slo ukontrolovat. A nieco podobne by sa zislo aj na Hustaku.
A malo by to jednu zasadnu vyhodu. Prestup na takejto zastavke by bol zadarmo.
Ešte som rozmýšľal nad ešte jedným zlepšením: Nástup do vozidiel by urýchlilo aj toto, ale neviem, či je to technicky realizovateľné. Je to princíp metra. Na Námestí Slobody by bola oplotená tarifná zóna - kúpil by si si lístok / resp. označil kartu, prešiel cez turniket a nastupovalo by sa všetkými dvermi. Mohli by tam revízori robiť trebárs aj denne razie. Podstatne by sa tým urýchlila MHD prakticky v celej BB.
Petik: nápad s tými expresmi (nastupovanie všetkými dverami) sa mi fakt páči. BBDS by mohla POKUSNE zaviesť nastupovnie všetkými dverami na určitých linkách a potom by sledovala vývoj tržieb (jedna z výhod Emtestu), a ak by pokles nebol drastický, mohli by to rozširovať.
V Budapešti na tomto systéme funguje zlepšovanie úrovne MHD - keďže nie sú schopní zabezpečiť plošné zlepšenie, tak zlepšujú po kúskoch. Určité linky sú zaradené do systému "BKV-plusz" a je na nich garantovaná presnosť, čistota a moderný interiér... Ich počet každoročne zvyšujú.
S tou 100rocnou vodou je to nezmysel. Rozsiroval to DP, aby bagatelizoval svoju vinu.
Bola to vina bordelu DP. Keby boli vsetky tlakove uzavery uzavrete, ako tvrdili, tak by sa obklady z Namestia Republiky nedostali az na Karlove namestie.
Vrcholom su 2 zatopene supravy odstavene na Florenci, odkial mali rano vychadzat. To ako mali jazdit cez tie tlakove uzavery?
Inak v zatopenych staniciach je uvedena vyska vody pocas zaplav. Videl som to len na Mustku a Palmovke, ale urcite to bude aj inde (teda s vynimkou Karlina a Holesovic, tam by museli tie tabulky umiestnovat na stlp:))
Treba si pozriet http://www.euregio.sk, je mozne sa k niecomu dopracovat, mozno aj k zmene nazorov, alebo http://www.build.gov.sk/Tlac/ts/ts14marec03.htm, alebo aj ine.
O.i. dnes vecer je v BB na Namesti SNP c.11 Eric van den Linden, treba sa ho opytat, ci by sa aj tieto problemy dali riesit v ramci strukturalnych fondov,no je to len pre pozvanych, ale kto vie...
Nevidim do celeho mechanizmu platieb,ale asi je to otazka na projektantov a tych ktori rozhodli o ochrane metra len na 100-rocnu vodu. Pytat sa sa musia asi teda Cesi i preto, ze toto všetko nakoniec musia platit z vlastneho vrecka,lebo hovorit, ze to zaplatil stat znamena, ze kazdy jeden obcan.A to plati v kazdej krajine, kde obcania odvadzaju dane statu. Myslim, ze sme trochu viac presli od Bystrice do Prahy, ale asi aj mojou zasluhou, no nebol to zamer. V Bratislave som tiez nie spokojna, lebo si pri ceste v dopravnom prostiedku musim pri nepredvidanych okolnostiach strazit minuty. Staci len zastavena premavka na krizovatke.Sice ma to neznervoznuje,ale konstatujem to ako fakt, ktory bezny clovek neovplyvni.A nepokladam to za tragediu.
Myslim ze taky napad by muselo presadzovat mestke zastupitelstvo. Podnik by tym samozrejme nic neziskal. Ale pre cestujucich by to mohlo byt zaujimave.
Kami myslis, ze v nejakej blizkej buducnosti (10rokov) sa bude nieco rozsirovat???:-o
Raz za cas (ak nie vobec prvykrat) sem pride nejaka cucoriedka, a my sa do nej hned pustime (teda hlavne ja).
Asi ju budem musiet pozvat na pivo
Ola: poznam nazory par vodicov tak viem ze peknym dievcatam sa kadeco prepaci. Kym takych dochodcov chrani len ucta k veku.
Nie vsetko je len o peniazoch, ale nastupovanie prednymi dverami je len o tom. Bez ucasti mesta sa to nezmeni, a zrejme nie su mozne ani fondy. Zatial nik nevie ako sa mesto postavi k zmene dotacnej politiky.
Petik: tvoj napad by najskor skoncil v supliku, ale viem si to predstavit ako expresny doplnok k trolikom. Doprava v BB sa zahustuje a aj sucasne expresy maju problem predbehnut bezne busy. Pokial sa zachova nastupovanie prednymi dverami a rozsiria trolejove trate, taketo expresy by zabezpecili rovnovahu trakcii pri preferencii elektrickej.
Pretoze si isiel smerom von z mesta. To nikto z miestnych nevie, kam taka linka vlastne ide a tak nenastupuju. Ja sa tym ale vozim asi 3 zastavky na metro (kde ta linka konci). Ked vidis bus smer nejaka stanica kusok dalej, tak fakt nemusis hned vediet ze je to medzimestka linka, pretoze tam ide aj kopec inych normalnych liniek. Predtym tie autobusy mali aspon velku cedulu vpredu "Nastup len prednymi dvermi". Teraz uz na to seru. Inak predtym sa do vsetkych liniek bez rozdielu na uzemi mesta nastupovalo normalne. Dnes je presne 2.vyrocie zavedenia "usmerneneho nastupu"
Ta linka 13:05 - bolo to bystricke CSAD (dnes 12:50).
Ano a rok nie su schopni obnovit predaj kuponov na Palmovke ani na Jungmanaku.
A ze si nechali zatopit metro, to je len ich chyba.
Metro premavalo aj ked uz na Florenci tiekla po eskalatoroch dnu voda, nehovoriac o tom ze veselo jazdili popod zatopeny Karlin. A vysrali sa zatvorit a zaizolovat vacsinu tlakovych uzaverov (napr. do A-cka nenatiekla voda z vrchu ale z B-cka).
Inak ja nehovorim ze MHD v Prahe je zla, naopak je velmi dobra, rekonstruju sa elektrickove trate, stavaju sa nove, zatravnuju sa, predlzuje sa metro, dobry vozovy park (okrem elektriciek), vela nizkopodlaznych busov - hoci su to odporne Shityhnusy (to ale nie je zasluha DP, ale je to sposobene statnou dotaciou).
Mna len nebavi pocuvat, ako je v Cesku vsetko lepsie.
Skratka priority statneho rozpoctu na Slovensku a v Cesku su ine. Slovensko smeruje k ovela trhovejsiemu statu, Cesko k socialistickejsiemu. Uz teraz su v CR vyssie dane.
Zovseobecnovanie je to, ked niekto tvrdi ze v Cesku je vsetko lepsie.
Ja som sa viezol v sobotu 350kou z Dejvicke na Okor. Na konecnej vsetci stali disciplinovane v rade a tak aj nastupili a ani pocas cesty neboli ziadne problemy.
Ano, bolo to asi zaciatkom 90tych rokov. Ta jednosmernost sa aj mne vynara v spomienkach.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petik
S tou 100rocnou vodou je to nezmysel. Rozsiroval to DP, aby bagatelizoval svoju vinu.
Bola to vina bordelu DP. Keby boli vsetky tlakove uzavery uzavrete, ako tvrdili, tak by sa obklady z Namestia Republiky nedostali az na Karlove namestie.
Vrcholom su 2 zatopene supravy odstavene na Florenci, odkial mali rano vychadzat. To ako mali jazdit cez tie tlakove uzavery?
Inak v zatopenych staniciach je uvedena vyska vody pocas zaplav. Videl som to len na Mustku a Palmovke, ale urcite to bude aj inde (teda s vynimkou Karlina a Holesovic, tam by museli tie tabulky umiestnovat na stlp:))