Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Odporúčam prečítať toto!

Dodatok č.1 k Zmluve o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (nákup 14 kĺbových autobusov CNG pre MHD Banská Bystrica).
zdroj: http://web.sadzv.sk/old/pages/VO/Dodatok_150713.pdf

Možno predpokladať, že tento dodatok súvisí s vážnou nehodou ZV-236CN z 8.1.2013. V tomto dodatku došlo k posunutiu termínu realizácie na 30.11.2013. K zmene počtu obstarávaných autobusov (t. j. 14 ks) nedošlo. Mám tomu chápať tak, že do uvedeného termínu bude dodaný nový voz?
Reakcia na: kvorka #49121:
...a je to napísané na titulnej stránke a rozobraté v diskusii pod novinkou, akurát by to chcelo viac čítať (že mirkobb? ? )
Reakcia na: mirkobb #49120:
keďže 34 ide zo žst rovno po 29.augusta, rovnako ako trolíky, tak sa jej výluka netýka, problém je len s odbočením na Stavebnú
Dňa 3.8.2013 od 7.00 do 13.00 nebudú obsluhované zast. na Železničnej stanici http://web.sadzv.sk/old/pages/mhd_bb_12/pdf/Oznam_zel_st.pdf Toto je oznam iba čo sa týka autobusov, neviete ako to bude s trolejbusmi? A taktiež s L 34, tá tam v tom ozname chýba.
v CP linky 41 je chyba:
zastávka Partizánska cesta je uvedená až po občasných zastávkach 29.augusta a žst
Od dnes zrušili zvolenský cyklobus.
Preto by možno bolo na mieste zvolenským vozom spraviť posilu donovalskému spoju.
Podrobnejšie informácie k miestenkám do banskobystrického cyklobusu od 31.7.2013:
http://www.sadzv.sk/files/subory/doprava/Cyklobus_miestenky.pdf
Reakcia na: PFM #49115:
veru, to je jediné šťastie na celej tej udalosti ?
Reakcia na: kvorka #49114:
Možno to tak v tom momente malo byť. Kebyže vtedy normálne nabral cestujúcich, tak by boli následky nehody oveľa fatálnejšie.
Reakcia na: BB-Schuhu #49112:
príčina nehody je úplne, ale úplne iná... Okolo tej nehody sú všetko zverejňované len kecy, ako aj výmysel SAD ZV o manipulačnom presune, pričom išlo o riadny spoj, ktorý vodič svojvoľne na linke 25 odignoroval... ?
Reakcia na: BB-Schuhu #49112:
Aj toto riešenie tu už bolo - do roku 1998 alebo 1999 bola hlavná zo Strieborného na Ul.J.Kráľa. Do leta 2006 bola hlavná z Tajovského na Ul.J.Kráľa a do leta 2013 hlavná zo Strieborného na Tajovského. Takže kolečko sa začína odznova.
Na križovatke pri Mestskom parku sa od 10. augusta 2013 zmení doprava
http://bystrica.sme.sk/c/6885504/na-krizovatke-pri-mestskom-parku-sa-zmeni-doprava.html

Takže po rokoch dochádza k opätovnej zmene dopravného značenia v tejto križovatke. Prvá zmena sa udiala niekedy v 2007(?). Ak si dobre pamätám, tak vedľajšou cestou bola vtedy cesta od Strieborného námestia. Potom to zmenili tak, aby vedľajšou cestou bola cesta od J. Kráľa a napokon vedľajšou bude Tajovského ul.
A čo bolo podnetom pre vykonanie zmeny dopravného značenia?
"Prihliadalo sa aj na januárovú nehodu autobusu, ktorý idúc po súčasnej hlavnej ceste z Tajovského ulice na Strieborné námestie dostal v križovatke v ľavotočivej zákrute šmyk a zrútil sa do potoka Bystrica."
Naozaj dostal šmyk? To je akože záver vyšetrovania dopravnej nehody? Mňa by ale naozaj vážne zaujímalo, s akým záverom polícia ukončila vyšetrovanie nehody Citelisu ZV-236CN.
Ako to vyzerá z autobusovou stanicou?
Zdá sa mi že je okolo toho zese moc ticho...
SAD Lučenec kúpil Polikliniku v Banskej Bystrici. Kúpno predajnú zmluvu si môžete pozrieť
na
http://crz.vucbb.sk/sites/default/files/zmluvy/ajax/kz_poliklinika_0.pdf
Toto by sa hodilo aj v Bystrici pre predlzenie linky 2 do Rakytoviec a zrusenie linky 21 http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/4995-Trolejbusy-bez-troleje/
Reakcia na: draxter #49106:
Mám po ruke zošitový cestovný poriadok všetkých tratí na SR, kde sú aj časové polohy pre voľné trasy a mám aj k dispozícií obehy HDV ZSCS, hoc mi tvrdili, že je to prísne interný dokument, ktorý mi nemôžu poskytnúť na čo som im po získaní obehov odvetil, že už ho mám a ďakujem za ochotu a pravdovravnosť o údajnej tajnosti. ? Kto má záujem vedieť, kde čo behá a kedy tak môžem tie PDFká zaslať ak tu ste nejakí fotiči vlakov v peknom prostredí o ktoré nie je v okolí Zvolena núdza.
Reakcia na: BB-Schuhu #49105:
Treba si tie osobáky na 153ke zo Zvolena do Šiah alebo aspoň po Hontianske Nemce vydupať späť. Nič viac. Každý mesiac ich otravovať, či bude stretnutie, nejaké návrhy, nech sa tým zaoberajú. Za mesiac znova skontaktovanie VÚC s otázkou :"Čo ste urobili a koľko?" Ak niekomu na tom záleží, tak to nevzdáva, skrátka treba toľko tých na VÚC a MsZ otravovať kým úplne zmorení pristoja na sputenie aspoň skúšobnej prevádzky s 5-6 pármi vlakov. Je to proste drill ako so psom. Nebude to trvať krátko ale výsledok bude stáť za to, lebo zamietnutie nie je výsledok, aspoň nie konečný. ?
Reakcia na: neoBB #49104:
Mn vlaky sú nakladné manipuláky, takže ani v idose nemáš čo nájsť ?
Reakcia na: 153ka #49102:
Je pravda, že cezhraničná (či už železničná alebo autobusová) doprava je na dlhodobom útlme. Zo 4 prechodov s Poľskom zostal v prevádzke jediný (Skalité-Zwardoň), no aj jeho ďalší osdu je neistý. Podobne je to aj s Maďarskom, kde zostala iba rýchliková doprava cez dva prechody SK/HU (Štúrovo-Szob, Čaňa-Hidasnémeti). Spojenie stredného Slovenska s Budapešťou je verejenou dopravou tak komplikované, že len málokto sa rozhodne inak ako pre auto. Potenciál trate 153 v tomto smere by mohol byť, otázny je ale stav infraštruktúry (na oboch stranách) a možný dopyt. Ale v tomto som pesimista, nepredpokladám, žeby došlo v dohľadnej dobe k nejakému zlepšeniu cezhraničnej dopravy. A to ani pre využitie trate 153 pre vnútroštátnu dopravu v relácii ZV-KA-Šahy.
Ja som si už zvykol na to, že pred hranicou vystúpim, cez hranicu prejdem peši a za hranicou nasadnem na ďalší spoj. Sme v Schengene, hraničné kontroly zanikli, ale cez hranicu treba v mnohých prípadoch peši. Ukážkový príklad cestovania z BB do Budapešti. Z BB vlakom do Fiľakova, odtiaľ prímestskou linkou SAD Lučenec do zastávky Šiatorská Bukovinka, št. hr. ďalej asi 1,5 km peši na vlak. zast. Somoskóújfalu a vlakom cez Hatván do Budapešti. Kde sú tie časy priamych rýchlikov BB-Bdpt... Alebo dlhšou okľukou cez Nové Zámky, avšak menej komplikovane.
Reakcia na: 153ka #49103:
skušal som česky idos a nenaslo mi ziadne spojenie...ved nie je vo zv ani most tuším

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.