Preco radsej nezaistia prechod z posledneho nastupista na zel. stanici? Vzdy som tade chodil peso, takze myslim, ze pocas stavby by sa to mohlo zoficialnit a zaviest na dotknutych kolajach obmedzena rychlost.
Takže peši medzi ŽST a AS sa dostanete už iba poriadnou okľukou po opačnej strane I/66, mesto odporúča použiť spoje MHD. Vieme však všetci, ako často a "koordinovane" tie spoje jazdia..
Turistický autobus na Kráľovu studňu nepremáva počas aktuálneho víkendu 8.-9.10.2016 pre nepriaznivé počasie (a zrejme aj zasneženú vozovku).
zdroj: http://www.kralovastudna.com/
doubleA: Ja som síce za svojich študentských čias nikdy na ISIC (ako dopravnú kartu) nejazdil, ale zo skúseností iných vždy bolo možné využívať kúpu lístkov z ISICu za plné cestovné, čiže ako bežnú čipovú kartu, a to aj niekoľko rokov po skončení školy. Ako je to ale teraz, to neviem.. no myslím, že to pôjde.
Keď vypíšu tender ako v Nitre na prímesto, že dopravca bude musieť mať presne 78 autobusov, 24 trolejbusov, licenciu na prevádzkovanie trolejbusovej dopravy a 225 vodičov, tak to až také zaujímavé nebude.
doštudoval som a na ISICu mi ostalo ešte tuším 2,60€. Viem ich precestovať ako plné cestovné? že by mi po priložení k označovaču z ISICu automaticky sťahovalo 0,50€ za celý lístok?
už nie je možné v tichosti zmluvu predĺžiť tak, ako doteraz, predchádzajúce 10ročné koncesie končia a podľa pravidiel EU musí byť vyhlásená súťaž. Výnimkou je, pokiaľ MHD robí mesto ním ovládanou firmou (to však nie je prípad DPMB, kde má mesto menšinový 49% podiel)., takže ani priame zadanie DPMB nebude možné! A preto sa na to teším ?
Nevie niekto, ktorá linka má v rámci MHD BB najdlhšiu trasu (mám namysli linky do 100), nie náhodou 21-ka Pieninská konečná - Rakytovce konečná ? To môže byť nejakých bezmála 14 km, môj odhad.
3102 dnes so skapatými transparentmi - veľkú výdrž to teda nemá...
Vozidlo na boku bez linkového označenia, teda aspoň som nepostrehol žiadnu... (vzadu malá tabuľka, vpredu veľké číslo a malá tabuľka, ktorú skoro nebolo vidieť položenú za sklom - všetko zo starých vozidiel).
V podstate aj keby samotný spoj meškal 35 - 40 minút musí byť vykonaný a to už len z dôvodu že linky 21+22 sa na Sládkovičovej rozdeľujú a následne majú aj inú konečnú zastávku ?
V sobotu 24.6. meskala linka č 21. odchod o 13:09 s Pieninskej skoro 35 minut a nakoniec isli naraz z linkou č 22. neviem aky to potom malo vyznam ze isli naraz obidvaja.
Cyklobus včera ukončil svoju piatu sezónu. Myslím, že po piatich rokoch môžeme skonštatovať, že tento projekt sa v Banskej Bystrici ujal. A už teraz sa teším na jeho pokračovanie opäť o rok.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.