Reakcia na: PIT #54382:
ale veď to ide jednoducho: DAL rozdelím na PAL linku (príklad. Kremnica - Nová Baňa) a na DAL linku (Baňa - Blava). A je to, lenže to je o tom, že kým DAL je vecou dopravcu (teda dopytu), tak PAL by mali robiť kraj od CP pončnúc, obehmi vozidiel končiac, čo reálne asi nerobí (lebo to nevie a ani nechce).Pretože presne na žumpe kvíkajú, že DAL ide v súbehu s PAL, hoci je to naopak, že by mali PAL dať vtedy, keď nič (teda ani DAL) nejde, je vec druhá. A potom mňa šašky Vúcky s neistotou ohľadne PAL v BB kraji natoľko vytočili, že vúcke už ani nos medzi očami neverím, lebo pod pseudodobrom zase ide len o prospech vlastný.
Pokiaľ ide o prestup z Kremnice na vlak, príde mi logický. Žiaľ, ŽSR na trať 150-160 kašlú, tam je sekera 30 min bežná, a aj teraz si pomôžem citátom z vlaky.net:
Účel výluky: Pre zrušenie výhybiek č. 1 a 3 v zrušenej Výh. Voznica, súvislú výmena koľajníc (SVK), opravu koľajového lôžka koľaje (OKLK) a komplexnú rekonštrukciu (KR) nástupišťa na zástavke Voznica medzi ŽST Žarnovica – ŽST Nová Baňa na objednávku prednostu SŽTS OR Zvolen.
Konkrétne sa ide robiť:
zrušená Výh. Voznica: zrušenie výhybiek č. 1 (km 34,297) a 3 (km 33,566).
Žarnovica – Nová Baňa:
- km 33,561 – 34,314 (SVK),
- km 33,562 – 34,312 (OKLK),
zástavka Voznica: km 34,575 – 34,675 (KR nástupišťa).
Výsledok:
prechodné obmedzenie traťovej rýchlosti na 30km/h v km 30,507-30,352 zostáva (?!!)
neopravujú sa obmedzenia Nová Baňa - Hronský Beňadik
klesá priepustnosť traste zrušením ďalšej výhybne
PS: koho už len toto pálilo, aby sa prioritne rušila výhybňa, keď sú tam markantné iné podstatné obmedzenia?