Ono by hlavne vôbec neuškodilo keby sa toto delenie okružných liniek na dva samostatné smery skončilo a celé to bolo jeden spoj od začiatku do konca. A potom ten skrátený spoj môže končiť kdekoľvek to je práve vhodné a ani sa nemusia vymýšlať "tarifné výnimky". Možno pred 200 rokmi to bolo kvôli IT systémom nutné deliť, ale dnes už rozhodne nie je.
Som zvedavý, lebo "interné" opatrenie nezabezpeči, žeby sa dalo nastúpiť pri Bille a odviezť na Rudohorsku, čo by tiež mohol niekto využiť na návštevu a 2dl vínka...asi až od 23.2.
Vodič porušil len to, že nechcel zastať na zastávke čo nie je na znamenie a potom zastavil mimo zastávky. Žiaľ scenár na "konečnej" je mimo neho. Hoci ľudský neverím, žeby nevedel ako to je a aj kolegovia zjavne vedia čo bola firmu, on ozaj ten CP nerobil a skončil tam, kde mal.
Tu je absurdné to, že ten spoj je aj rozvoz/zvoz, tak či tak musí ísť celé sídlisko a MsU to doteraz nevyriešil inak než dementných tarifnym oznamom.
Nerozumiem obviňovaniu vodiča. Ten predsa jazdí podľa CP, nezostavuje ho. Maslo na hlave má samozrejme konštruktér CP, ktorý tam mal príslušné spoje doplniť (aspoň po Tatranskú, ale ja nevidím dôvod aby nebrali ľudí až po SADku).
Sťažnosti na to že zlý zlý vodič sa pokúšal krátiť meškanie (pravdepodobne tým že sa nešuchtal ako je vodičom SAD ZV vlastné) radšej ani nekomentujem...
Zaujímavé je, že tentoraz zrazu nie je potrebné hovoriť o neschopnom primátorovi, kindermanažmente a pod...
Problémom nie je samotná virtuálna konečná použitá z prevádzkových dôvodov pri konštrukcii CP. Celý problém spočíva v tom, že v CP skutočne v tých prípadoch nie sú uvedené spoje medzi Bánošom cez Tatranskú po Rudohorskú, dolnú, a preto ten vodič konal de jure správne, keď cestujúcich vyložil na oficiálnej konečnej zastávke, keďže žiadne pokračujúce spoje v CP nie sú a niet tak na akých ani uplatniť to tarifné opatrenie o platnosti lístkov na nasledujúcom spoji až po zastávku Rudohorská, dolná. O tom, že je to nezmysel, je roky jasnému každému s výnimkou MsÚ a SAD ZV.
Lenže to je tak, keď MsÚ nie je schopný za 15 rokov upratať ani tých pár liniek MHD, ale primátor vypisuje listy kraju. Pritom stačí tak málo, doplniť spoje pre dokončenie rozvozu cestujúcich (čo ak väčšina prípadov spojov tak býva bežne roky realizovaná, náklady i tak vznikajú, keďže sa vozidlo aj tak reálne nemá kde otočiť a musí prejsť dookola cez sídlisko) - hlavne že sa niekto strašne potreboval realizovať poznámkou o tarifnom opatrení, akurát samozrejme ako všetko z dielne SAD ZV nedomyslel ani toto...
Keby sa silou mocou chcelo spoje ukončovať pred prejdením cez Tatranskú a Rudohorskú, tak by sa konečná zastávka Starohorská, pod Bánošom nahradila Starohorskou, otoč., kde by sa vozidlo otočilo a išlo rovno do garáže, avšak k čomu by to bolo, keď by tie spoje cestujúcich v podstate doviezli len na okraj sídliska...
Vďaka za príspevok. Aby ste videli, ako analytik naznačuje zanedbania a ignorovanie nariadení EÚ (a ďalšie zanedbania) potenciálne vedúce k problémom aj v ostatných župách, musíte si prečítať celý rozhovor. Spomína to v odpovediach na minimálne dve otázky. Nikde ale doterajšiu situáciu nepripodobňuje súčasnému stavu BBSK, to som v predošlom príspevku netvrdil.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.