Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: C4H8Cl2S #53383:
Vravel som si, že na očividné nezmysly typu "príliš široké nástupište" (pán sa rád tlačí?) ani reagovať nebudem, ale toto mi nedá...
ČO je preboha najlepšie na Petržalke??? Megalomanskosť a následná nemožnosť poriadnej údržby? Vchod s večne pokazenými dverami, rozbitá dlažba a holuby pod oblúkom? Permanentne vypnuté eskalátory do podchodu? Zliezanie miestnej spodiny? Fatálny nedostatok poriadnych služieb? Garáž, ktorá snáď verejnosti ani nikdy neslúžila?
Neviem, ja mám parametre pre "najlepší" nastavené asi vyššie než ty.
Reakcia na: C4H8Cl2S #53382:
Však píšeš, že štát to má financovať, tak čo do toho teraz namáčaš mesto? A o peniazoch ty máš akiste takú predstavu, že "proste sú", však?
Reakcia na: 810zssk #53379:
Ty si z Košíc? Ak hej, tak vycestuj aj mimo KE a obehaj viac staníc. Solídne vyzerajú aj napr. Levice, Petržalka asi najlepšia dodnes, Devínska Nová Ves, Nové Zámky sa mi marí, že sa zlepšili, Trnava, Púchov. A tiež nevidím ako problém mramorové steny a dlážku, skôr čistotu. Samozrejme, že niektoré 30-40 rokov staré materiály ak tam sú, tak to tam nemá čo robiť a mali by to vymeniť, nezruinovalo by ich to snáď. Ale keď problém je na Klemensovej a čo si ktorékoľvek OR ŽSR zaželá, tak to má podľa oddelenia VO čas, tak potom sa nedivme, že ani na štandardnú údržbu nie je materiál, lebo to brzdia účelovo prznitelia železničnej dopravy, ktorých dotiahol so sebou Ficko a doplnil to "odborníkmi" na energetiku Brecély a na pestovanie zeleniny a šerm Ersék.
Reakcia na: S499.1023 #53381:
Že mesto nechce nájsť na to peniaze a hľadá spôsoby ako sa zbaviť zodpovednosti je vizitka vedenia mesta, že radšej peniaze rozkradnú a nakoniec aj tak tú stanicu nejak zacvakajú. Neviem čo na tej stanici vidíš moderného ale ja vidím toto :
- zbytočne široké nástupištia
- nejednotne umiestnené označníky s číslami nástupíšť (raz je v strede, raz na začiatku, raz na konci, ako vyšlo ...)
- kasselské obrubníky nikde
- úzky vjazd aj výjazd pre autobusy
- dočasná autobuska v BA má modernejšie displeje na zobrazovanie príchodov a odchodo
- chýba odstavné miesto pre autobusy = šofér musí ísť ako otrok na Mičinskú a potom ak chce na obed alebo WC ísť tak pešo naspäť na autobusku
- plocha pre IAD väčšia ako pre VHD
- stanica vyzerá skôr ako nákupná než autobusová
- nejedná sa o klasickú pevnú stavbu ale montovaný skelet, okrem autobusovej časti, kde máš betónové piliere
- kvalita jednotlivých prvkov je otázna, do 2 týždňov po otvorení v niektorých priestoroch opadla časť obloženia, poruchy prívodu elektriny
- schodisko k nástupišťu MHD krivé ako schody do jaskyne
- eskalátory od nástupíšť umiestnené nie tak aby presun k vlaku a MHD pri žel.st. trval čo najkratšie ale čo najdlhšie, rovnako tak cik-cak umiestnenie prechodov pre chodcov komplikuje presun

V porovnaní s tou starou barabizňou to je modernejšie, to máš pravdu, ale utešovať sa tým je zúfalé ale také typicky slovenské. Skús tak napr. cestovať denne z Ponikov, alebo Hrochote a že ideš na vlak. Dám 100% na to, že prvý budeš mať reči ako Palacký.
Reakcia na: 810zssk #53379:
A samozrejme nezabudnime na to, že nebyť súkromníka, tak by v Besztercebányi nemali modernú autobusovú stanicu s nedostatkami ako majú, ale nastupovali by do autobusov z blata na kraji cesty (hyperbola).
Reakcia na: 810zssk #53379:
Pričom aj v tých Košiciach na mieste, kde končí zlý súkromník a začínajú dobré štátne jednotné ŽSR, čiže v podchode, končí 21. storočie a začína brutálny socík vrátane 45 či 50 rokov starého provizórneho zabezpečovacieho zariadenia "na hubu", ktoré fakt nepatrí do stanice veľkosti a frekventovanosti Košíc.
Reakcia na: C4H8Cl2S #53377:
A fakt ze jedina slovenska zeleznicna stanica na aspon ako-takej urovni je ta, ktoru vo vyznamnej miere spravuje sukromna firma (Kosice), ti do celej tejto tezy zapada ako? Lebo inak mi pride celkom vesele davat slovenske zeleznicne stanice za vzor ako sa to ma robit.
Reakcia na: roman85 #53373:
Len nestraš s ďalšou linkou, lebo idú voľby a napadne odborníkov v meste na dopravu zaviesť nejakú predvolebnú linku s hodinovým intervalom a hneď s odchodmi pár minút pred/po niečom, čo ide rovnakým smerom. Na námestie nie je problém cpať MHD. Pri troche snahy by mohli neďaleko stáť linky 35/36 a mohli by jazdiť častejšie. Zo Sásovej je dobrý prístup k námestiu od L24+25+27 zo Strieborného námestia a z nábrežia o L21+22+26. Jediný problém prečo ľudia s MHD nechodia je veľa liniek, dlhé intervaly a že to chodí v nerovnomerných odstupoch. Stačí sa postaviť na Námestie Slobody a pozerať ako 10-15 min na Sásovú nič a potom v priebehu 5-7 min 2-3 liniky.

Ďalej problém, že prečo ľudia chodia do OC Europa je, že v Europe sú obchody otovorené do 21:00 myslím. V centre mesta všetko končí o 17:00, príp. 18:00. Otvorené sú len reštiky, bary a krčmy. Keby v meste ťahali do 19-21h, tak by tam bolo viac ľudí aj. Tá éra však už skončila a tak skoro sa nevráti pokiaľ si ľudia nejak vyslovene nevyžiadajú zmenu, že ich omrzia nákupné centrá.
Reakcia na: S499.1023 #53375:
Toto sme tu raz riešili už. Nevidím dôvod, prečo by mal byť v autobusových staniciach humbug. Rovnako ako sú železničné stanice infraštruktúrou v rukách štátu pre služby cestujúcim a dopravcom, tak by mali byť aj autousové stanice. Nevidím na tom nič zlé a ani reminiscenciu dávnych časov. Jednoducho si ľudia platia myslím dosť do štátnej kasy na to, aby to štát zvládol udržiavať a modernizovať. Nie je v tom žiadna snaha niekomu liezť do privátneho sektora, ale odtiaľ potiaľ, všetko má svoju mieru a kto ju nepozná, tak by nemal przniť isté veci. Nákupné centrá a bizniscentrá nech si stavajú spolu so stanicou iba v prípade, že nabllízku nie je nikde do 20 min cesty MHD väčšie nákupné centrum. Beztak je v Bratislave nákupných centier a biznis centier prebytok, či je nevyhnutná podmienka aby mala každá m.č. zvlášť veľké nákupné centrum príp. nestačí Eurovea a na druhej strane Aupark, treba ešte celé Nivý týmto obstavať? V BB je Európa dakedy poloprázdna, iba cez víkendy je tam viac ľudí ale o prevratných návštevách sa tam nedá hovoriť. To už, že niektorí ľudia stratili zdravý úsudok a chodia na prechádzky do nákupých centier neznamená, že na každé 2km cesty mestom bude jedno nákupné centrum. Kto si to myslí, tak bohužiaľ ale doporučujem sa zamyslieť nad sebou.

Stačí sa pozrieť na autobusovú, alebo skôr nákupnú stanicu v BB, ako to vyzerá keď to v slovenskej anarchií dostane do rúk investor/developer ako sa honosne nazývajú tí, čo sú iba záujmovými skupinami (od významu develop = rozvinúť majú naozaj ďaleko). Mesto BB si malo zadať keď tak u zhotoviteľa prednostne budovanie autobusky v takej podobe, aby tam mohli autobusy aj dlhšie odpočívať a aby bol peší presun z autobusových náštupíšť k vlakovým minimálny, alebo čo najmenej komplikovaný. Až potom čo by sa vyriešilo nadimenzovanie autobusovej časti by sa eventuálne mohlo uvažovať, že kde sa umiestnia nejaké obchody, kaviareň a reštika. Keďže si autobusku v BB videl len na fotkách, tak doporučujem ti si ju presť ako sa "báječne" chodí od niektorých nástupíšť k eskalátorom.

Absolútne nerozumiem čo má kto proti tomu, aby bol vo veci autobusových staníc poriadok a aby boli spravované ako železničné stanice. Poriadok a systém môže prekážať len bordelárovi alebo človeku, ktorý trpí nejakou psychickou abnormalitou, príp. niekomu koho to teší, že je vo veci bordel alebo sa sám na tom obohacuje. Na Slovensku však nič nové a obávam sa, že mnohí to po tých rokoch už začali nielen tolerovať, ale podporovať a velebiť ako niečo cnostné. ?
Reakcia na: roman85 #53373:
Aj sa dáke už odpredali?
Reakcia na: C4H8Cl2S #53372:
Ono je našťastie úplne jedno, na čom trvá Dunčo.
Reakcia na: roman85 #53373:
A čo by asi na 21/22 robili prosím ťa? Väčšiu blbosť som dávno nepočul,a to v BB je čo počuť...
blizi sa koniec karosa 954 v primestskej doprave , autobusy su odpredavane za 11,000€ , jazdi niekde este karosa 95x na trase bb -ba - praha ?
a linka 20 a 43 by mohla v smere do mesta zastavovat na zastavke pri hlavnej poste na namesti a v smere spet pod basou , skuteckeho . bolo by fajn dostat dopravu na namestie , lebo tam uz aj pes skapal , vsetci idu do europy , a tiez by sa mohla zaviest linka sasova -karlovo-bakoska-namestie snp-sasova taky okruh , a nebolo by odveci zriadit zastavku mhd vedla terminalu zbytocne okruzne jazdy nikam nevedu , dufam ze nove duobusy sa dostanu na linku 21-22
Veľmi by ma zaujímalo, že ktorým obhajcom mrdníku v spravovaní a budovaní autobusových staníc prekáža tento príspevok : #53363 ... Trvám na tom, že pre poriadok by mal autobusové stanice spravovať jeden subjekt štátom vlastnený a zabezpečovať jednotnú údržbu a poplatky za využívanie staníc. Zároveň by sa pri investičnej akcií zabezpečilo, že nebude sa budovať nákupné centrum so sekundárnou úlohou autobusovej stanice ale autobusová stanica s 2-3 kaviarňami a 2-3 reštauráciam, eventuálne môžu tam mať v prípade záujmu banky menšie pobočky a hlavne pošta aby tam bola, príp. klientské centrum orgánov štátnej správy, aby človek z prímesta mohol šetriť cestu po BA.
Reakcia na: kvorka #53370:
Tak potom ten vysokospostavený justičný funkcionár Róbert V. čo mu našli pedofilné materiály v počítači, to nebol on?

Vieš, dnes pri pohľade na justíciu a výsledky súdnych sporov si myslím, že doktorát sú iba štyri písmenká a celkovo fungovanie justície a ľudí v nej ovenčených neviem akou "praxou" a titulmi hovorí jasne za seba. Nech je aj obyčajným právnikom, dôležité je ako vie on alebo ktokoľvek iný obhájiť záujmy zamestnávateľa. Ak mi taký človek zachráni firmu alebo rozpočet úradu pred supmi bohvieakými, ktorí by si radi urvali, tak nech má aj učňovku. Ak má človek chuť, vôľu, snahu, tak netreba ani titul. Stačí sa pozrieť na dopravu ... Naši titulovaní odborníci čo robia okrem konferencií v hoteloch, vágnych publikácií (ktoré by sa dali často označiť skôr ako plagiáty, príp. znôška abstraktných poučiek a mustrov) a hľadania ako čo nejde, tak takí titulovaní nám sú na čo? Gnap na ŽU je medzi nimi klenotom s jeho prístupom k IDS, ktorý by bol schopný aj vo Švajčiarsku nabúrať systém nosnej vlakovej dopravy a nacpal všade možne autobusy, lebo autobusová doprava je podľa neho najlepšie a tú si musí občan zvoliť ako prvú. A jeho odchovanec Gogoľa, ktorý pôsobí skôr ako člen nejakej kindermafie to je bohužiaľ druhé eso na scéne. ? Čiže toľko k našim titulmi honorovaným odborníkom. A kto neverí, stačí sa pozrieť do KORDIS. Sú tam ľudia s obyčajnou SŠ, dokonca vedúci odborov a pod nimi vedúci oddelení sú bez titulov : https://www.idsjmk.cz/organizace.aspx, nehovoriac o rádových referentoch, ktorí sa vypracovali nie vďaka titulu a hltaní poučiek ale vďaka záujmu o dopravu ako takú. ?
Reakcia na: C4H8Cl2S #53367:
Ani jedno,ani druhé. obyčajný právnik,čo nemá ani doktorát.
Reakcia na: PIT #53362:
Len pre upozornenie, v závere som omylom do údajov o celkových poplatkoch za mesiac započítal údaj za MHD, avšak nie mesačný, ale ročný. Takže správne cca 40 tis. € + 2,3 tis. € za MHD = 42,3 tis. €, z toho výkony vo verejnom záujme vyše 31 tis. €/mesiac.
Reakcia na: kvorka #53366:
Inak nie sme maďari, že nevieme napísať meno susedného národa ? píše sa to Vagvölgyi. Koniec koncov stále je to ľahšie ako Brzęczyszczykiewicz a Chrząszczyrzewoszyce ?
Reakcia na: kvorka #53366:
Keď bol sudcom, či prokurátorom?
Reakcia na: C4H8Cl2S #53361:
Hádam konečne vyhodia toho neschopného Valvolďiho,čo zmeškal lehotu na súde a za odmenu je vedúci?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.