Reakcia na: Petik #52360:
Áno, s tými vozňami do Prahy vkuse čarujú hore-dole a ako všetko ostatné - keď sa na to nedá spoľahnúť, tak to nepoužiješ, ani keď by si mohol. Posledne jazdil R Hron v 1995/1996http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=ZSR&kategorie=R&cislo=246&nazev=Hron&rok=1996
čo už však bolo tiež len torzo napr. zo 16-vozňovej súpravy (v tom 4 lôžka a 4 ležadlové vozne) ťahanej dvoma lokomotívami v rokoch 1992/1993 (a roky predtým)
http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=CSD&kategorie=R&cislo=648&nazev=Hron&rok=1993
ale to bola vtedy iná doba a bol aj väčší dôvod cestovať do/z Čiech.
Ty s kadečím nesúhlasíš, len treba pozrieť aj do CP a zvážiť možností jednokoľajných tratí.
"Zjavne to myslel tak, ze by bol o 15 minut neskorsi odchod zo ZV, nie skorsi z BB.".
Tak skrátka asi keďže na jednokoľajnej trati nie je sám a existuje tam relatívne hustá doprava aj bez neho a oproti nemu idú tri vlaky medzi BB a ZV, tak sa to musí dať nejako dokopy. Vo Vlkanovej stretáva R 830 a v Radvani Os 7300, pričom v BB potrebuje byť pred odchodom Os 7302 (5:15). Navyše ešte musí vyjsť križovanie na Čremošnom s oprotiidúcim R 941, ktorý následne v Harmanci jaskyni stretáva R 346 idúci z BB v takte o 5:34. A opäť zdôrazňujem predchádzajúcu kopu rečí o robení prípojov na ten vlak RJ, takže stihnutie prípoja od BR, z Veľkej Lúky, Hronseku a Vlkanovej a súčasne v TR má prípoj od Kremnice (Os 7500), je skoro ideálne pre splnenie tohto cieľa.
Ak v súčasnosti odchádza zo ZV 4:08 a stojí v BB 4:33 - 4:57 (bez prípojov) a išlo by o neskorší odchod zo ZV, tak nový odchod o 4:27 a státie v BB 5:01 - 5:16 pri súčasnom zabezpečení prípojov a presnom nábehu do taktu na linke do Prahy, jednoznačne nemožno použiť ako dôvod pre zrušenie vlaku.
Reakcia na #52361 od 810zssk:
Tak ušetrí napr. že nepotrebuje požičiavať lokomotívu a možno nepotrebuje ani toľko vozňov, keďže tvrdia, že MT - ZV býva aj menej využitý. Poplatok za dopravnú cestu ušetrí tiež.
V každom prípade je poloha tých vlakov známa pol roka a teda tvrdenia pár dní pred účinnosťou sú evidentne len výhovorkou, hlavne keď ešte nedávno stále tvrdili, že všetko bude fungovať tak, ako je v novom GVD uvedené. Skrátka ten človek stále len klame, aj keď ako som už uviedol - samozrejme jazda dvoch vlakov v tesnej blízkosti na podstatnej časti trasy nie je terno ani pre jedného dopravcu.
http://bbonline.sk/regiojet-po-roku-rusi-vlak-do-bystrice-a-zvolena-ponecha-len-autobusovy-pripoj/
davidmik555@gmai