Takže peši medzi ŽST a AS sa dostanete už iba poriadnou okľukou po opačnej strane I/66, mesto odporúča použiť spoje MHD. Vieme však všetci, ako často a "koordinovane" tie spoje jazdia..
Turistický autobus na Kráľovu studňu nepremáva počas aktuálneho víkendu 8.-9.10.2016 pre nepriaznivé počasie (a zrejme aj zasneženú vozovku).
zdroj: http://www.kralovastudna.com/
doubleA: Ja som síce za svojich študentských čias nikdy na ISIC (ako dopravnú kartu) nejazdil, ale zo skúseností iných vždy bolo možné využívať kúpu lístkov z ISICu za plné cestovné, čiže ako bežnú čipovú kartu, a to aj niekoľko rokov po skončení školy. Ako je to ale teraz, to neviem.. no myslím, že to pôjde.
Keď vypíšu tender ako v Nitre na prímesto, že dopravca bude musieť mať presne 78 autobusov, 24 trolejbusov, licenciu na prevádzkovanie trolejbusovej dopravy a 225 vodičov, tak to až také zaujímavé nebude.
doštudoval som a na ISICu mi ostalo ešte tuším 2,60€. Viem ich precestovať ako plné cestovné? že by mi po priložení k označovaču z ISICu automaticky sťahovalo 0,50€ za celý lístok?
už nie je možné v tichosti zmluvu predĺžiť tak, ako doteraz, predchádzajúce 10ročné koncesie končia a podľa pravidiel EU musí byť vyhlásená súťaž. Výnimkou je, pokiaľ MHD robí mesto ním ovládanou firmou (to však nie je prípad DPMB, kde má mesto menšinový 49% podiel)., takže ani priame zadanie DPMB nebude možné! A preto sa na to teším ?
Nevie niekto, ktorá linka má v rámci MHD BB najdlhšiu trasu (mám namysli linky do 100), nie náhodou 21-ka Pieninská konečná - Rakytovce konečná ? To môže byť nejakých bezmála 14 km, môj odhad.
3102 dnes so skapatými transparentmi - veľkú výdrž to teda nemá...
Vozidlo na boku bez linkového označenia, teda aspoň som nepostrehol žiadnu... (vzadu malá tabuľka, vpredu veľké číslo a malá tabuľka, ktorú skoro nebolo vidieť položenú za sklom - všetko zo starých vozidiel).
V podstate aj keby samotný spoj meškal 35 - 40 minút musí byť vykonaný a to už len z dôvodu že linky 21+22 sa na Sládkovičovej rozdeľujú a následne majú aj inú konečnú zastávku ?
V sobotu 24.6. meskala linka č 21. odchod o 13:09 s Pieninskej skoro 35 minut a nakoniec isli naraz z linkou č 22. neviem aky to potom malo vyznam ze isli naraz obidvaja.
Cyklobus včera ukončil svoju piatu sezónu. Myslím, že po piatich rokoch môžeme skonštatovať, že tento projekt sa v Banskej Bystrici ujal. A už teraz sa teším na jeho pokračovanie opäť o rok.
neviem, či ste si všimli zvrzanú rekonštrkciu Kúpeľnej ulice križovatka s Bernolákovou a výjazdom z R1: na zastávkach nie je kasselský obrubník, ale klasický socík, pod semafórom je prechod pre chodcov, kde umiestnenie obrubníkov evokuje úmysel bezbariérovosti, avšak hladina vozovky je ešte 10 cm nižšie, takže tam vzniká napriek zníženiu schod, ktorý neprejde ani vozíčkar ani kočík a starší človek tam akurát zakopne! Opäť robota po bystricky ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PIT
Vozidlo na boku bez linkového označenia, teda aspoň som nepostrehol žiadnu... (vzadu malá tabuľka, vpredu veľké číslo a malá tabuľka, ktorú skoro nebolo vidieť položenú za sklom - všetko zo starých vozidiel).