na L24+25+80 v čase od 7:05 do 7:30 z karpatskej...3 kĺby + 4 sóla...normálne: 5 kĺbov + 2 sóla...za ZV-354BI sólo, na posile 80-kty sólo (od novembra chodil kĺb), L24 0665 to už je klasika ktorá nepostačuje... ? ?
ad Flying: to že dpmbb nemohol zabezpečit výpravu podľa cp nebolo zavinené jeho vinou...kdežto sadzv vo väčšine prípadov nie je schopná na kĺbové linky kĺbové busy a nejakú kvalitu cestovania už za normálnych podmienok....keďže v zálohe nedržíte ani jeden kĺbový bus...takže ak sa dáky porouchá tak krátky si to odkrúti...sám si si to mohol na krátkej 24 odkrútiť ako sólo špičku nestíha...
na margo tohto by ma ešte zaujímalo koľko záložných vozidiel a hlavne vodičov má sadzv a dpmbb takých, ktorí sú schopní bezprostredne vyraziť v prípade dákeho výpadku vozidla alebo pod.
poobede už L25 krútil ZV-354BI
mimochodom L102 poobede na boku zlé označenie (kapitulská-graniar)...a nie je to po prvý prát !!
ad Flying: to že dpmbb nemohol zabezpečit výpravu podľa cp nebolo zavinené jeho vinou...kdežto sadzv vo väčšine prípadov nie je schopná na kĺbové linky kĺbové busy a nejakú kvalitu cestovania už za normálnych podmienok....keďže v zálohe nedržíte ani jeden kĺbový bus...takže ak sa dáky porouchá tak krátky si to odkrúti...sám si si to mohol na krátkej 24 odkrútiť ako sólo špičku nestíha...
na margo tohto by ma ešte zaujímalo koľko záložných vozidiel a hlavne vodičov má sadzv a dpmbb takých, ktorí sú schopní bezprostredne vyraziť v prípade dákeho výpadku vozidla alebo pod.
poobede už L25 krútil ZV-354BI
mimochodom L102 poobede na boku zlé označenie (kapitulská-graniar)...a nie je to po prvý prát !!
TeBeCe