ty už si pil alebo čo to zase drístaš?
Ad 1: v BB zvoniť nemusí nikto, teda ani ja keby som sa náhodou ešte dakedy zviezol tým bordelom z balkánu
Ad 2: kto kde hovoril o zvonení? Reaguješ potom ako komár na svetlo, lebo sme preberali práve porušovanie zmluvy /teda Váš každodenný režim/.
Píš k veci, alebo nepíš vôbec. A najmä keď je reč o A, ty nevrav o Z /tak ako teraz/, a ešte k tomu somarinu, ktorú v BB vďaka najgalaktickejšiemu balkónu netreba...
a ten vodic bez problemov nemusi chodit len na jeden spoj...moze si odjazdit aj celu rannu spicku a potom vyplnat tie sproste diery v intervaloch...alebo ponuknut doobeda vacsiu kapacitu spojov ze sa vodic objavi v rannej spicke a v dobednom sedle...myslim ze by to bolo dost vhodne aj na L23(L21+22) L1...ved tie doobedne spoje chodia uplne prepchate...
tak jeden vodic vela vody nenamuti ten moze ist akurat s tym co mu daju...ale keby dopr.podnik vyslal viac autobusov a tym padom aj viac vodicov a viac ludi sa odvezie nacas...tak by situacia bola o cosi lepsia...no akoze fakt medzi 7 a 8 hodinou medzi sasovou a rn je tych 6 spojov strasne malo aj normalny skolsky den nie iba prvy tyzden...a volakedy chodila popri 25 ktora chodila kazdych 8-10 minut aj L91 so 4 spojmi za hodinu...
tak teraz porozmyslaj ty ze ktora situacia bola pre cestujucich lepsia...ta terajsia??...alebo ta minula???
No zjavne do toho vidíš... Jedine, kedy je možno ráno menej ľudí na ťahu Sasová nemocnica je v mesiacoch máj a jún, ale od septembra do apríla chodí dosť ľudí. Proste boli časy (ešte pred príchodom najlepších), kedy ráno medzi siedmou a ôsmou nestačilo ani 10 spojov a to nerátam ešte tri spoje L24 + posilový bus o 7:20 čo chodil! Ale po príchode celosvetovo uznávaných špecialistov na MHD zrazu stačí aj toto. Tomuto som nepochopil: "Okrem toho by ma zaujimali aj spoje pred a za spojmi o ktore islo."
Zasnut nemusis ale myslim si ze 5 (niekedy aj 10 aby som neklamal) tam v spicke uplne staci, v bezny den skolskeho vyucovania. Okrem toho by ma zaujimali aj spoje pred a za spojmi o ktore islo.
Čo zatiaľ sledujem, tak L25 nepoberá už na prvej zastávke! Kultúra cestovania katastrofálna! Tak čo treba sledovať? Garantujem ti, že po čase sa ľudia z busov vytratia vďaka takýmto zážitkom... Ale pre vás cestujúci dôležitý nie je, to mám možnosť vidieť. Na tom, že prvý týždeň je špecifický, trvám. Ale mám reálnu obavu, že ani neskôr to nebude neviem čo...
Re #2162 Flying: A čo z toho, keď nestačia? Teraz mám byť v úžase, že L25 chodí niekedy v odstupe 5 minút alebo čo? Neviem, čo mi chceš naznačiť tými intervalmi...
Napisal som, vysledujte a dajte vediet. Pokial som zistil, ta spicka bola na vsetkych linkach tesne pred osmou. O akej celej rannej spicke teda pises? alebo ma naraz sediet v troch busoch: 3, 25 a tusim ste pisali o 20 aby musiel aky-taky vykon?
A čo keby ten vodič odjazdil celú rannú špičku? Prečo len jeden spoj? Alebo použiť záložák? Pardon, ten už chodí, takže jazdíte úplne na doraz. SAD CCC tak osekal ranné spojenie zo Sásovej na nemocnicu, že až. Ešte pred príchodom najlepšieho dopravcu v galaxií ráno chodilo množstvo spojov a že by vozili vzduch sa nedá povedať. No len po príchodí tých najlepších zrazu stačila aj táto mizéria. Beriem to, že prvý týždeň je na prepravné nároky výnimočný, ale hustota spojov nebude stačiť ani potom. A nech rozprávajú, ako to oni zlepšili, magori... ? ? ?
Drahy Pit, rad by som zareagoval na to meskanie 6 za 26. Keby islo v tomto pripade o 2 T-busy za sebou tak by sa neprdebehli aj keby tam sedel ktovieako skuseny vodic... K tomu len tolko.. Zaver si vsetci utvorte sami.. ?
Áno, BB-244AY. Aj vodič bol z nejakej dennej linky. Spoj L97/4, s odchodom z vozovne o 23,15 hod., nemal prestavený transparent, takže sa vracal na ŽS po trase L97 s vysvieteným číslom linky 98. Spoj L98/6, o ktorom som písal včera, meškal 23 min.
Schuhu