ZV-359BI hradila ZV-041CN o 7:55 z Orangeu na 97ke.
ZV-357BI hradí naburanú ZV-166CA na 100ke.
Autoškola/1 3101.
ZV-356CE jazdí na linke 6.
3203 na 7ke.
BB-245AY na 8ke.
Pozerám, že kde sa o tomto bavíte, teda v dispečerskej časti fóra.. Asi by bolo vhodnejšie vo všeobecnej diskusii. Ale nie o tom som chcel.
Úvahy nad nasadením tzv. baterkovych trolejbusov sú zaujímavé, mne by sa na to pozdávala linka č. 7 a to aj vzhľadom na pripravované predĺženie MHD do oblasti obytného súboru IBV Na stráni http://www.nastrani.sk/ Tam je už vybudované obratisko aj s nakresleným VDZ pre polohu konečnej zastávky. Neviem, či tam plánujú predĺžiť L 26, alebo L 7, alebo "nebodaj úplne novú linku"..? Za pozornosť stojí, že rozmery slučky toho obratiska by asi pre kĺbové vozy neboli až tak moc vhodné, aby sa tam mohli pohodlne otáčať, a to by bol prípad L 26. Takže L 7 by bol najvhodnejší adept.
Asi áno, ale v kombinácii s frekvenciou danej linky a profilom stúpaní je nevhodná. Baterka by nemala ísť pol cesty, ale len koncový úsek. A sú len 3 sólo vozy, čo je malo. Jeden by mal byť záloha,tak ideálne linka 2.
366BI po niekoľkých mesiacoch vytiahnutá na 28ku okolo 13:30 smer Pod Bánošom, 367BI a 173BH majú reklamu na Školské ovocie, 152DT na 80/1p, 723CN po Fončorde pobehovala s tabuľami Blahoželáme. aj 356CE pobehovala na nezistenej linke(nefungovali tabule)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Timmy
43/2p 014CJ