Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: draxter #13123:
14:12 20 ZV-361BI Kukučínova Karpatská
OT: Nedodržaná štruktúra výpravy: nedodržaná garantovaná nízkopodlažnosť

Odkedy sú v MHD BB garantované nízkopodlažné spoje? Či to je len imhd reakcia na nasadenie vysokopodlažného?
13:36 20 ZV-162CA Kukučínova Karpatská
13:37 36 ZV-711CD Kukučínova NSL
Od dnes 2.1.2018 je v premávke ďalší Urbanway ZV-103DN na poradí 24/4.

Ostáva tak už len posledný ZV-852DN, ktorý som v premávke zatiaľ ešte nevidel.
Reply on: davidmik555@gmai #13120:
Nie sú.
davidmik555@gmai

davidmik555@gmai

Vo výprave sú preklepy :
3103 bola na 6/2p
3101 bola na 6/1p
3011 na 6/2r
3102 ako "Posilová doprava"
Posilová doprava na ohňostroj bola 1501, 1512, BB-997BS a záložáky ZV-357BI a ZV-359BI
Reply on: Jatea #13117:
Viď príspevok #13093, a teda po Švermovu ESC 1,6,97 (príp. o jednu skorej Štadlerovo nábr. 2,4,7,8,), (Nám.S.)H.Vajanského 33 a 34. Priamo na Belveder linka MHD (33) už 4 roky nezachádza, kde vydržala jazdiť len necelé 4 roky.
Dobrý deň, ako sa dostanem zo železničnej stanice do Mammacentra?
Ďakujem!
Jatea
Reply on: BB-Schuhu #13115:
ZV-344CN jazdil aj včera na 22 (neviem či 22/4)
Dnes po dlhšom čase je na 22/2a opäť kĺb (ZV-344CN).
10:39 21 ZV-164BH Kremnička Rakytovce
Reply on: kvorka #13109:
Toto nie je Dunčo, ten je blbý úplne iným smerom.
Reply on: Iziy #13108:
A ty o čom točíš, tĺčik? Zlomil by som ti nohu, nie v zlom, len aby si pochopil, načo je bezbariérovosť, so sadrou na paprči by si rýchle pochopil.
dnes som videl:
20/1 ZV-429CD
22: ZV-344CN, ZV-723CN (14:06 Národná Radvaň)
26: ZV-160BH 15:10 Štefánikovo Tatranská
43: ZV-166BH
90: ZV-170CA 6:49 Podháj Kremator
100: ZV-166CA
Reply on: kvorka #13109:
Páni, presuňte si túto diskusiu do diskusného fóra, nie v rámci dispečera.
Reply on: Iziy #13108:
ozval sa pán expert, či Dunčo? Sa pozri čo za vozy BB má, a vozy z roku 2005/6 sú (okrem posledne preradeného Citybusu 12M) to najstaršie čo MHDBB má. Chceš povedať, že môžeme byť radi, že jazdíme na Karosách radu 900 a nie RTOčkách? Tak to ťa vyvediem z omylu: auto si kúp aké chceš a pre mňa za mňa 14ročná šunka môže byť celkom fajn, ak to je voz udržiavaný ("leštenka") a páči sa ti. Čo je ale dobré tebe, neznamená, že za to si má platiť niekto iný. MHD si cestujúci platia rovnako, či žijú v Sásovej alebo Rakytovci či Podlaviciach. A fakt je, že aj dnes som na 34 videl len ZV-362BI, ZV-358BI a ZV-354BI. Nič nízkopodlažné, takže to retro je o tom: NP vozy sú, ale nejazdia, alebo idú do ZH. A to je absurdita. Príchodom 5 ks NP Urbanwayz 18M by sa teda nielen Infobus, ale aj ja, oprávnene mal domnievať, že poradia 34/4 a 34/5, kde jazdia B961 a 34/3 budú nahradené novými vozmi.

Takžťe kľudne sa vráť za svoj monitor socialistického plánovania, kde Škoda 100L je cool, a nepindaj na to, že ľudia žijú už 28 rokov po revolúcii a tomu by mal zodpovedať aj vozový park. A skús sa na týždeŇ stať mamičkou s kočíkom a zistíš, kde sa nedostaneš alebo kde by len trochu pohnutia hlavou vec vyriešilo - jedným z tých druhých vecí je NP bus na MHD ?
Reply on: infobus #13107:
Ty si celý retro. Autobusy z roku 2006 sú retro? To máte celkom skreslené, by som pre vás všetkých vrátil časy kedy bežne jazdili 25 ročné 700vky, či to ste už zabudli aké to bolo retro? Koľko ľudí by čo dalo za to aby mohli vlastniť celkom moderné auto aspoň z roku 2006. Či výroba autobusov bola vtedy v nejakej inej dimenzii? Moje auto je roku výroby 2003 a necítim sa, že by som sa vozil vo veteráne, a o tri roky novší autobus... No... však "retro".

Kedysi boli všetky vozy vysokopodlažné a ľudia sa aspoň toľko nesťažovali. Lebo ukáž substrátu že môže mať aj niečo lepšie... Vo všeobecnosti si cestujúci substrát zaslúži tak akurát rebriňáky. Všetko je o rozmaznanosti ľudí, domov dokážu prejsť 3 poschodia peši, všade vedia kráčať po schodoch, ale tri pos*até schodíky v autobuse prekonať nevedia? A kočíky? No aspoň sú ľudia nútení mať nejaký ten kontakt medzi ostatnými ľuďmi kedy musia prestať ťukať do toho telefónu, vstať a pomôcť pani s kočíkom...

A čo ti ovplyvní to, či sa vezieš v autobuse na CNG alebo na naftu??? NIČ. Tie nové naftové sú aspoň kvalitnejšie a vychytanejšie. Bodaj by už prišli na to, že CNG je hlúposť. A drísty o "ekológií" sú mimo, pretože rozdieľ medzi CNG a Euro 6 je už ozaj nepatrný, a pravda, aby sa všetci nepototo z tej prehnanej ekológie, treba ekologické autobusy, ale to, čo vyplodí bystrická MHD je len nepatrné oproti tomu, čo vyplodia fabriky a podobne po celom svete. Reálne ekologické problémy treba hľadať inde a nie v prevádzke nejakých pár plynových škatúľ na MHD v BB.
infobus

Je pre Podlavice uvažovaná v rámci tejto dodávky kĺbových Urbanway generačná výmena na línke č. 34?
Ide o veľmi kapacitne preťaženú línku bolo tu v minulosti aj na línkách 35, 36, 27 viac nízkopodlažných vozidiel. Teraz tu jazdia retro vozidlá - klasické vysokopodlažné. a kde je proklamovaná CNG? Bola tu, je v ZH ?
V budúcom roku sa uvažuje s ďaľšou generačnou obmenou vozového parku v MHD BB? Myslím aj na "krátke 12m" vozidlá, aj CNG.
14:00 ZV-669CE zaparkovaná na vjazde do trolejbusovej vozovne
14:05 24 ZV-726CN ESC Starohorská
14:06 26 ZV-675DN Štefánikovo Tatranská
14:07 22 ZV-723CN Štefánikovo Radvaň
43/1 ZV-160BH

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement