Ten Citelis bez predku bol zapadnutec z Mládežníckej....
L97 - dnes v podstate bez väčších ťažkostí, jediná vec ktorá robí veľký problém na tejto linke ja neodhrnutá otočka Mosadzná, kde sa autobus proste nedokáže otočiť pretože je celá zasnežená.
L63 - dva doobedné spoje nevyšli na Horné Pršany, otáčali sa na Mosadznej.
16:37 po nábreží smer vozovňa Partizánska šiel Citelis 18M bez prednej spodnej časti nárazníka. A o minútu za ním ďalší Citelis 18M (možno zjazd z 26 do vozovne?). 12:45 stála ZV-318BI na NSL so štyrmi smerovkami. 11:30 stála ZV-735CN zasnežená na Partizánskej pred odbočkou k SAD. Popludní som videl ZV-314BI na 21 spoľahlivo, i ZV-166CA na 100 či ZV-164CA na 42. Dopoludnia bola ZV-669CE na 26.
Ty si išiel tadiaľ asi niečo predo mnou, okolo 8:15 tam už bola kolóna až po zastávku UPVSR a v nej uviaznutych dokopy 8 trolejbusov, štyri linky c. 3 a štyri linky c. 1, plus nejaký sadkarsky BB-Zvolen. A na zastávke Plážové kúpalisko v smere do centra asi odhadom 50 ľudí, no neviem na čo čakali keď videli, že to tam všetko stojí a od Rooseveltky nemá čo prísť..?
Mám z kancelárie výhľad na cestu a veru trolejbus som už dlho nevidel. Ozaj len náhodne.
Sem tam nejaký bus prejde (aj kĺb), meškanie u busov je od 5 do 30 minút, podľa toho čo som videl.
Na Fončorde premáva MHD absolútne nepravidelne, meškania od 10 do 60 minút. Taktiež nejazdia trolejbusy na linkách 1 a 3, stúpanie od Plážového kúpaliska na Tajovského bolo po 8:00 neprejazdné aj pre osobné autá.
Neviem čo je so ZV-163CA, ale v premávke sa neobjavuje cca od 20. októbra. Odvtedy som ju videl len raz, viezol som sa ňou v piatok 10. novembra a následne opäť zmizla.
včera zase úplne nelogicky na 21 ZV-362BI 15:09 Národná Pieninská - na linkách 21/22 a poradiach 34/4 a 5 by mali byť kĺbaky prednostne. Ako keby nebolo vo vozovniach dosť harmoník ? Potom na 22/3 ZV-719CN a 22/5 ZV-718CR. V premávke i ZV-726CN na 24, ZV-736CN na 26, a ZV-169BH na 34/2 (čo je so stálicou ZV-163CA?). ZV-349CN na 90.
Tento týždeň na rannej 34/4p je zase sólo ZV-160BH, dnes opäť vozidlo narvané študentami. Toto vozidlo síce nemá pridelenú linku, ale má svojho stabilného vodiča (podobne ako aj ZV-166BH). Viem pochopiť, že daný vodič možno nemá oprávnenie viesť kĺbový autobus, ale je naozaj problém akosi prehodiť služby a zabezpečiť výpravu tak, aby bol na kĺbovom poradí vypravený kĺbový autobus - najmä tam, kde je kĺbak ozaj potrebný. Isto by sa našiel nejaký voľný schpný kĺbový voz, napr. vozidlo z 34/4p doobeda nič nerobí.
Druhá vec je, že máme viaceré dlhodobo odstavené kĺby, napr. ZV-308BI a ZV-317BI (ďalšie vozy u DPM BB: BB-349BJ, BB-352BJ, BB-997BS) a ktovie, či ešte zasiahnu do premávky.
dnes zrýchlené spoje ZV-BB: ZV-305BY, ZV-321BY
Taktiež videná aj ZV-413BH na linke do Riečky. Po sprevádzkovaní nových vozidiel v prímestskej doprave začína byť vzácnosť stretnúť C954 v pravidelnej premávke.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ali B.