Linka č 22 bola celý deň označená ako "Mimoriadna bezplatná jazda" a takisto ani pokladne nefungovali. Aj keď voľba L22 ma prekvapila, skôr by som čakal L21...
Veď to, ale píšu linka 22, tak som myslel ešte či to nemyslia zadnou bránou od TWD. Zase raz "podarený" oznam. A grátis do budú mať všetci či len tí, čo "povedia vodičovi, že idú na DOD"? Viac otáznikov, než odpovedí.
O presmerovaní sa nepíše nič. Skôr by som čakal, že to opatrenie o bezplatnej preprave návštevníkov sa bude týkať linky č. 21, príp. oboch liniek (21 aj 22).
Mohli by konečne SADky pohnúť mozgom a označovať tie spoje namiesto 1,2,3,4,5 kladivkami? Aj tak tam majú vylúčenú premávku počas Vianočných sviatkov, Silvestra, Nového roku a Veľkej Noci. Jediné čo nevylučujú je premávka počas nasledovných sviatkov, ktoré vychádzajú na pondelky až piatky:
- 1.5. - sv.práce (utorok)
- 8.5. - víťazstvo nad fašizmom (utorok)
- 5.7. - Cyril a Metod (štvrtok)
- 29.8. - SNP (streda)
- 1.11. - zosnulí (štvrtok)
Čiže pokojne pri troche rozumu si mohli dať kladivká a k zn.34 mohli dať, že premáva aj v týchto 5 dní. A nedeľný spoj mohli označiť krížikom, že premávajú v nedele a štátne sviatky s označením 34, že nepremáva od 24.12.17 do 26.12.17, od 31.12.17 do 1.1.18, od 30.3.18 do 2.4.18.
Najjednoduchšie by bolo premávať bez 33 a 34 značky a na jeden spoj dať iba kladivká. A keď je sviatok nejazdí kladivkový spoj, tak pôjde "krížikový" nedeľno-sviatkový. Hotovo. Nerozumiem prečo si to autobusoví dopravcovia musia takto komplikovať a nielen sebe ale aj cestujúcim ? Normálne mám pocit, že na Slovensku by sa mohlo založiť ministerstvo pre komplikované riešenia.
Tohtoročná (šiesta) sezóna cyklobusu sa skončila včera 1.10. pekným slnečným počasím, čo sa odrazilo aj na slušnej vyťaženosti. Novinkou tejto sezóny bola trasa na Pleše, ktorá však bola najmenej využívaná a je otázne či zotrvá aj na budúci rok. Naopak, trasa na Donovaly jednoznačne vedie. V prípade Šturca a Šachtičiek to býva niekedy lepšie, inokedy horšie. No včera na Šachtičky išlo odhadom možno 25-30 cestujúcich, čo je na tento spoj veľmi slušné.
Prímestská linka 601455 premáva naďalej na Mičinskú cestu. Prípadné zmeny (ak nejaké budú) v tomto smere možno očakávať pri celoštátnej zmene cestovných poriadkov v polovici decembra alebo na prelome rokov.
Od 1.10.2017 SAD Zvolen končí prevádzku na ďalšej zo svojich dlhoročných tradičných liniek diaľkovej dopravy - č. 702502 Humenné - Banská Bystrica - Bratislava.
Linka 702502 bude od 1.10.2017 prevádzkovaná už len dopravcom SAD Humenné na skrátenej trase Humenné - Banská Bystrica a späť. Zároveň dochádza aj k úprave cestovného poriadku na ostávajúcom úseku. Linka bude premávať už len v pondelky-piatky a v nedeľu. Odchod ranného spoja (v (1)-(5)) z Humenného sa posúva z 6:50 na 6:20, spiatočný spoj bude aj naďalej odchádzať z B. Bystrice o 14:00. Nedeľné spoje budú premávať v úplne novej časovej polohe, a to 12:15 z Humenného do B. Bystrice a naspäť o 18:15 z Banskej Bystrice do Humenného.
Keby sa ozvem na okresný úrad, že či mi to môžu aspoň elektronicky poslať - myslím tie technické výkresy, ktoré musia mať ako podklad pri rozhodovaní o udelení stavebného povolenia -, tak by to mohli poslať nie?
Jediná zverejnená vec je stavebné povolenie na areálové komunikácia a spevnené plochy, ale už pri letmom pohľade je zrejmé, že kadečo sa nerealizovalo ani tak, ako je to v tom dokumente. http://uradnatabula.banskabystrica.sk/images/app_icon/pdf.gif
Prosím Vás, kde nájdem k dispozícií kompletné pôdorysy stanice so zakreslením vedenia inžinierskych sietí? A ešte kde sa nachádza zásobník čerpacej stanice? Lebo som počul taký argument, že usporiadanie nástupíšť, vjazdu a výjazdu nebolo možné inak, lebo tam sú vedenie rôzne inžinierske siete a zásobník benzínky tam je. Tak chcem vedieť, že či je to pravda alebo blud mudrlanta, čo hľadá obhajobu pre ten paškvil, ktorý vybudovali.
PIT
http://uradnatabula.banskabystrica.sk/images/app_icon/pdf.gif
vizualizácia: http://uradnatabula.banskabystrica.sk/images/app_icon/pdf.gif