Ako bežne sa nikto nedozvedel, či je mimoriadna doprava bezplatná alebo ak nie, tak koľko a podľa čoho stojí. A na čo medzi pravidelnými spojmi sú uvádzané aj spoje idúce v pracovných dňoch, ktoré v sobotu určite niekomu "pomôžu", to je opäť záhada, resp. lenivosť to dať preč. Hlavne že pri Haluškobuse je uvedené súčasne "Zadarmo a bezplatne!". ?
Pri jazde trolejbusom okolo cez križovatku bolo teraz večer zrejmé, že zátarasy sú už preč a Cesta k Smrečine by teda mala byť prejazdná.
Druhá vec je, že som z diaľky zahliadol aj nejaké vodiace dosky pri kruháči, čiže je možné, že ešte stále nie je v konečnej dokončenej podobe.
No a postrehol som dnes aj, že cesta popri parkovisku pri žel. zastávke mesto je neprejazdná - v úseku medzi výjazdom z parkoviska a križovatkou na 9. mája je nejaký väčší výkop (asi nejaká havarijná situácia), takže z I/66 je zakázané odbočenie a vjazd už na most k žel. zastávke mesto (s dodatkovou tabuľkou okrem vozidiel stavby).
Hlavne je vysoko pravdepodobné, že rumunské vagóny budú aj lacnejšie aj kvalitnejšie ako vagóny od Poóra alebo Mórica.
A Stadler určite nebude vyrábať pre Azerbajdžan nejaké podradné vozne.
Ľudia na Slvensku by si mohli prestať myslieť, že na východ a juh od nás už nie je civilizácia.
Keby Jančura ako súkromný podnikateľ nebol presvedčený, že rumunské vagóny sú dostatočne kvalitné a spoľahlivé, asi by ich nekupoval, a teda na nie nie je treba pozerať cez prsty.
Azerbajdžanci tiež napredujú, a keď nakupujú od Stadleru, je to neodškriepiteľný fakt, nie lokálne nekvalitné špecifikum.
Takže dohliadajme na ZSSK, ale nie cez pseudoargumenty.
dobré meno - ani to hospodárenie, hoci v tomto prípade možno môžu mať aj pravdu, ale aj podľa mňa je to drahé tak ako poukazujú maťovičovi; sa divím, že ale nikto nepoukazoval na predražené wi-fi a pod. Ale len treba na to poukazovať, inak potichúčku vytendrujú ktoviečo zase, takže takáto verejná kontrla je dobrá a čo priniesie súťaž sa uvidí. Ideálne by bolo cenu neuvádzať, takto sa každý orientuje na ňu. Ale porovnávanie s Azerbajdžanom a pod. mi príde scestné, čo tak sa porovnať s rumunskými nočnými vozňami ktoré vyrábajú v Arade?
Výluka na Ceste k Smrečine, ktorá mala skončiť pôvodne vo štvrtok 6. júla 2017, bola v platnosti napokon ešte aj dnes, v sobotu 8. júla 2017. Podľa aktualizovaného oznamu dopravcu SAD ZV má výluka trvať od 3.7.2017 do 8.7.2017, čiže zajtra (v nedeľu 9.7.2017) by sa už malo jazdiť po novom kruháči pri AS. Uvidíme ?
Dopravné obmedzenia aj v Brezne, zastávka Brezno, razc. k nem. (pod LIDLom) nebude obsluhovaná od 3.7.2017. Samozrejme na stránke dopravcu sa takéto info nedozvieme, info sú jedine v autobusoch PAL a MHD BR pri dverách. https://www.brezno.sk/uzatvorenie-cesty-na-ulici-frana-krala/
Mám najradšej takýchto ľudí, čo nájdu skôr odvahu do niekoho skákať, ako si zistia, o čom vôbec krútia...
Predmetom oznamu, ktorého odkaz som uviedol, bola mimoriadnosť, ktorej začiatok bol 28.06.2017 a oznam na oficiálnom webovom sídle bol zverejnený v tento istý deň, načo som narážal. Takže ak nie si schopný spracovať ani takéto jednoduché informácie, neurážaj ma.
Takže zastávka Partizánska cesta v smere na ŽST dočasne zrušená v termíne 28.06.2017 od 09:00 h do 02.07.2017 do 18:00 h.
Zastávky Námestie slobody, Partizánska cesta a 29. augusta dočasne zrušené v oboch smeroch v termíne 30.06.2017 od 08:00 h do 02.07.2017 do 18:00 h, kedy bude doprava na trolejbuspvej dráhe vedená náhradnou trasou prepojkou po I/66 popri stavenisku autobusovej stanici, teda priamo medzi zastávkami Železničná stanica a Štefánikovo nábrežie.
To sa fakt v tej najúžasnejšej dopravnej firme v celej galaxii s certifikátmi kvality a odborníkmi nenájde jediný človek, ktorý by bol schopný naformulovať a spracovať riadny oznam pre cestujúcich vrátane upozornenia s podorbným uvedením rozsahu problému, liniek, ktorých sa obmedzenia týkajú a akým spôsobom budú obmedzenia vyriešené v prevádzke?! 12-STY ROK A STÁLE TO ISTÉ NIČ. http://www.sadzv.sk/dopravne-obmedzenia/obmedzenia-v-doprave-bb-030717
davidmik555@gmai