Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Novinka, ktorú ŽSR spustili na svojom webe zrejme len pred malou chvíľou - aktuálny výpis z odchodových tabúľ v jednotlivých železničných staniciach. Chválim !
https://aplikacie.zsr.sk/infotabule/StationDetail.aspx?id=133637&t=2
davidmik555@gmai

davidmik555@gmai

To je pravdepodobne vodárenská veža ako v Medzibrode (možný súvis s parnými vlakmi??)
http://1url.cz/otkYb OFF TOPIC: Nevie niekto na čo tá veža slúžila v minulosti ? Je hneď oproti hlavnej žel. stanici v BB.
davidmik555@gmai

davidmik555@gmai

Dnes na ŽST o 16:00 nehoda Citelisu s krátkou SORkou, blokovanie troch spojov L6, L8 a L7 ostatné čo prišli už išli z nástupištia pre L2 a L4
Reply on: BB-Schuhu #52663:
Rovnaká reklama je aj na ZV-296CI a ZV-040CI. Z MHD som ju videl zatiaľ len na ZV-358BI.
Králický Cross ZV-123DC má nový busboard na ľavej bočnici - na prímestských autobusoch zatiaľ celkom ojedinelá záležitosť.
Reply on: Agent007 #52661:
Ja som to len skopíroval 🙂
Reply on: brefos #52660:
Wow uz v nadpise urobit hrubku tak to je ine kafe...
davidmik555@gmai

davidmik555@gmai

Reply on: fonzo #52658:
Chápem že by tie vozy nedojazdili vtedy ale také riešenie dokupénia nových vozidiel s vyššou kapacitou by bolo rozumné riešenie .
Reply on: S499.1023 #52656:
prešiel by bez problemov. totiž v pripade vypadku niektoreho z minibusov bežne jazdievali na týchto linkách deviatkové karosy, čo som vtedy niekoľkokrát zažil aj na vlastnej koži.
čiže si nemyslim že za zrušenim minibusov stoji to že staré vozy doslúžili, ako som to aspon vyčítal tu z príspevku od davidmik555@gmai (asi som domýšlavý ? )
je to veľká škoda. tie linky jazdili v niektorych časoch v uplnej plnke, do prasknutia. a spominam si aj ako dobre to začalo, a pri každej zmene cp bol ten interval redší a redší, čo asi nebolo práve to štastné riešenie, rovnako ako to vtedajšie experimentovanie s trasami v štýle pokus - omyl.
davidmik555@gmai

davidmik555@gmai

Reply on: S499.1023 #52656:
Keď dnes prejde Irisbus Citelis 10.5M nevidím žiadny problém ?
Reply on: davidmik555@gmai #52655:
A prešli by tam? Ten SOR je široký 2,5 m, osemapolmetrový Solaris 2,4 m a vaše ciciaky mali možno dva metre, možno dva metre dvadsať.
davidmik555@gmai

davidmik555@gmai

Dnes som tak trochu rozmýšľal čo by sa stalo keby sa prevádzka minibusových liniek neukončila ale nakúpili by sa nové vozy napríklad SOR BN 8.5, také by sa na tie linky celkom hodili, veď koniec koncov DPMBB aj nakúpilo výzbroje s karosériami trolejbusov z firmy SOR.
Reply on: Petik #52650:
Pokračovanie Rexov smer KE/PO nemá opodstatnenie, nakoniec v aktuálnej čas. polohe sú masívnejšie užívané len študentami VŠ (tj. raz do týždňa tam a späť). Prestup im snáď nerobí taký problém, nech v neďeľu si viac počkajú.
Imho mám za progresívnejšie návrat vlakov na Horehronie, no tu absentuje integr. dopr. systém so zmysluplnou zákazníckou ponukou. V SK reáliách len fikcia. Tak i návrat ľudí z áut zjavne nie reálny, to tak len vo Švajčiarsku možné. Práve také Horehronie mám za príznačný príklad ako sa u nás nekoncepčne robí verejná doprava. Vlak dobre obsluhuje takmer všetko, súbeh výkonov s autobusom takmer zbytočný (to v značnej miere už od BB), s tým súviasaca deľba IAD vs. VHD. Raz s týmto vývijom skončí i vlak. dopr. cesta. Nuž nie sme tak šporovliví gazdovia ako Švajčiari.
Reply on: hawkeye #52634:
Vďaka za tip hlavne Polskibus smer Krakov (i Budapesť). Ešte som tento rok nesurfoval možnosti spojenia (btw min. stredu som videl ich bus prechádzať Likavkou, smer RK-DK o cca 23:00, linku neviem). Aj keď presun na Donovaly, ale denný sa časove dá použiť (i nočný s taxi či privát. odvozom). Plus ceny veľmi priaznivé i do 10€. Bulhar s 50 € či aj spiat. 75 € len jedine pri ideálnej čas. polohe - a to je pre mňa otázny so spoľahlivosťou osobitne ako spojenie na let (ako dopravca, nie spoj, ten má isté riziko vždy, aj vo Švajčiarsku). Poliakov som raz použil predvlani Zakopane - Krakov.

Doteraz som na smer Krakow použil raz Orangeways (pred cca 5 r., potom už nezastavovali na SK), raz vlak (cez Bohumín - drahé a zdĺhavé, len ako fanúšik železnice som skúsil, stačilo raz), pár krát kombi vnútrošt. spojov SK-PL (čas. náročné). Tiež autom a aj raz ponukou transferu (vtedy nie z BB, no aj priamo na letisko, časovo ideálne i cena priaznivá pri viac osobách). Toto tak môže byť ďalšia možnosť, otázne na ako dlho. Že Donovaly, pre dopravcu zaujímavé asi len počas krátkej lyž. sezóny. No asi ale aj to, že lowcostu priaznivý náklad so zastavením, keď inak nepredpokladá jednak SK zákazníkov či ako cieľ cesty (btw ale i OrangeWays to boli Donovaly).
SAD Žilina zriaďuje v letnej sezóne 2017 nové cyklobusové spoje na trase Žilina - Vrútky - Martin - Blatnica - Mošovce - Turčianske Teplice (premávka v piatok, sobotu a nedeľu).
cestovný poriadok: http://portal.cp.sk/Data/pdf/L506418_170401_53512.pdf
Z Rudohorskej dolnej (smer Starohorská otočka) sa 25ka pohla o 21:20, mala sa pohnúť o 21:24.
Reply on: BB-Schuhu #52643:
Otazka je, ci je Zvolen-Brezno prirodzene prepravne rameno. Ci nie je lepsie, ked vlaky z Brezna nadvazuju na bratislavske rychliky.
Myslim, ze by bolo lepsie, keby pod drotmi pokracovali z Margecian do Presova alebo do Kosic.
Reply on: mirkobb #52648:
Druhom buse dovezeného na Slovensko? To je akým jazykom?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.