Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Malé OT. Bystrickí hokejisti sa budú voziť v Neoplane Skyliner, v poradí už druhom buse dovezeného na Slovensko od futbalového klubu FC Barcelona.
https://presov.korzar.sme.sk/c/20497980/vozovy-park-fc-barcelona-na-slovensku-ma-novy-prirastok.html?ref=njct
Reply on: Kami #52645:
Už si sa niekedy viezol sankciami?
Reply on: Kami #52645:
Si si vedomý toho, že sme na Slovensku, však?
Reply on: 810zssk #52644:
V clanku sa spominaju aj sankcie, takze teraz by to mal byt problem vyrobcu, nie dopravcu.
Reply on: mirkobb #52639:
Vzhladom na to ze ide o 861 by som sa vobec neobaval toho, ze budu jazdit ?
Reply on: S499.1023 #52642:
áno, súhlasím, ako napr. priame vlaky v relácii Zvolen - Brezno.
Reply on: S499.1023 #52641:
Dalším pozitívnym efektom môže byť pokračovanie vlaku v prirodzenom prepravnom ramene po neelektrizovanej trati.
Reply on: mirkobb #52639:
Ono je ekonomickejšie aj ekologickejšie v prípade menšej požadovanej kapacity jazdiť pod drôtmi s dieselom, keď nemáš elektrickú jednotku malej kapacity, než tam vláčiť prázdny ešus alebo 84 ton mŕtvej váhy elektrickej lokomotívy.
Reply on: mirkobb #52639:
Rád by som nové 861-ky videl na okrem iného aj na regionálnych expresoch do Margecian, nakoľko po zrušení Horehronca išla kvalita vozňového parku na tejto trase prudko nadol.
No "bingo!?! Pod elektrickými drôtmi nám b udú jazdiť Móricove dieselové šroty!
https://nasabystrica.sme.sk/c/20496684/do-nasho-regionu-smeruju-moderne-vlaky-pozrite-si-ich.html
a SADZV nám znovu porušuje zákon, napr. ZV-164CA nemá vzadu žiadny výrez na číslo linky a na drzáka je tam prifajčená reklama. Mesto si zase neplní povinnosť kontroly, takže je všetko po bystricky "ako má byť" a cestujúci, máme ťa v
Reply on: davidmik555@gmai #52636:
Spoj 10:45x už na digitálke udáva konečný cieľ (ráno prichádza 7:40x), predtým mal tri tabuľky. SAD Zvolen nezvykne udávať pokračovanie na tretej linke, nezvykne byť odtiaľto priamy prúd. Vedel by človek z vývesky "Kľak", že kde to vlastne je? Ja tým chodím raz ročne v júni až hore, lístok sa dá kúpiť priamo na Kľak...
davidmik555@gmai

davidmik555@gmai

Dnes ma prekvapil spoj z nemocnica ktorý je na výveske vedený po ZV respektíve pokračuje do ZH ale autobus mal na sebe cieľ "Kľak" takže žeby zase nedostatočne informovaný cp?
V najdlhšom slovenskom tuneli našli mŕtvolu muža
https://nasabystrica.sme.sk/c/20492833/v-najdlhsom-slovenskom-tuneli-nasli-mrtvolu-muza.html?ref=njctse

dôvod odklonu rýchlikov cez Kremnicu...
...a niektorí dopravcovia si zastávku na Slovensku aj tak pridali. Čo ja viem, PolskiBus a Lux Express, ktorí cez SK vždy len tranzitovali, si pridali zastávku na Donovaloch. Orange Ways mal viac zastávok na SK (včetne ZV), ale to je už dávna minulosť
Reply on: fonzo #52631:
Pretože to (našťastie) nie je v kompetencii MDVaRR a so ZDO nemá komerčná linka nič spoločného. Tá cena, o ktorej sa tu diskutuje, môže byť dôsledkom opačným - dopravca dostal zastávku v BlackBerry ale nemá záujem voziť z nej ľudí.
Reply on: fonzo #52631:
Kto povedal ze v tom nieco statu brani? Ono je celkom relevantne aj to, ci o to dopravca vobec poziadal.

Slovenske MDVRR je velmi liberalne pokial ide o vydavanie dopravnych licencii a skutocne si neviem velmi dobre predstavit dovod kvoli ktoremu by prepravu na danom useku nepovolili ak by o to dopravca poziadal. Subeh tam nie je s nicim..
Reply on: S499.1023 #52629:
čo ale potom bráni štátu (v tomto pripade MDVRR) zrušiť takýto zákaz spoločnostiam ktoré prevádzkujú medzinárodné linky v iných krajinách EÚ, pričom tam licenčné podmienky spĺňajú. hlavne keď jednou z úloh štátu je zabezpečiť aspoň nejaku tú základnú obslužnosť, takže vydanie licencie by bolo v prípade o ktorom sa bavíme (Budapešť - Krakov zo zastávkami na slovensku) o bremeno menej pre štát a verejne prospešné.
Reply on: 810zssk #52626:
To teda! Az ma napada, ci to nie je len nejaka pracka spinavych penazi. Medzinarodna doprava je navyse oslobodena od DPH s narokom na odpocet, takze danovo velmi efektivna pracka.
Neviem si predstavit, ze by bol niekto ochotny zaplatit za cestu do Pesti (co je blizsie ako Bratislava!) 40€.
Reply on: fonzo #52628:
Čo môže napr. byť dané zákazom v licencii.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.