To zrovna nie. Myslel som ten návrh p. Albertyho, ktorí volení volovia do MsZ po "od(p)bornej" diskusií zmietli zo stola. Myslím, že sa tým "veľmi tuho" zaoberali, najmä pán Polóny, ktorý sedí všade a nikde poriadne, hlavne, že eurá sa sypú a služby nestoja ani za fajku tabaku. Myslím, že najlepšia vizitka je aké boli problémy mať jednu a tú istú kartu SAD Zvolen na MHD a PAL. Keď si to jeden človek nevie v dvoch podnikoch sám zintegrovať keď sa nemusí s nikým doťahovať, tak neviem kde je problém. Ibaže by bol rozdvojená osobnosť a hádal sa sám so sebou ?
Linka č. 601455
- zapracovaná nová obojsmerná zastávka Vlkanová, žel. stanica na všetkých spojoch z/do Vlkanovej a Hronseka
Linka č. 601457
- úprava jazdnej doby, všetky odchody zo Štadlerovho nábrežia (smer Zvolen) posunuté o 3 minúty skôr
- spoj 7:40c zo Zvolena, AS do Banskej Bystrice posunutý na 7:45c
Linka č. 601458
- spoj 7:40c z Rooseveltovej nemocnice do Zvolena bude premávať aj počas školských prázdnin, naopak spoj 8:00x z Rooseveltovej nemocnice do Zvolena pôjde len v dňoch školského vyučovania
- spoj 5:45x zo Zvolena, Sekiera do Rooseveltovej nemocnice posunutý na 5:35x
- spoj 14:20 zo Zvolena, AS do Sásovej (cez Continental) posunutý na 14:30
Linka č. 601463
- nový spoj 10:30x z Banskej Bystrice do Horných Pršian
- nový spoj 11:00x z Horných Pršian do Banskej Bystrice
Linka č. 601464
- spoj 7:30 z Banskej Bystrice do Povrazníka v pracovné dni posunutý na 7:45x (cez víkend a dni pracovného pokoja ostáva nezmenená časová poloha o 7:30)
Linka č. 601465
- zapracovaná nová zastávka Brusno, žel. priecestie na spojoch z/do Brusnianskych kúpeľov
Linka č. 601466
- skrátenie ranného spoja 4:15x z Ponickej Lehôtky do Banskej Bystrice (cez Čerín), po novom začína v Dúbravici (4:25x)
- spoj 6:10x z Banskej Bystrice do Dúbravice posunutý na 6:15x
Linka č. 601469
- posun spoja 17:00 z Ružomberka do Banskej Bystrice na 16:55
Linka č. 601470
- spoj 14:00x z Rooseveltovej nemocnice do Brezna presmerovaný po R1 (neobsluhuje aut. stanicu)
Linka č. 605402
- spoj 16:30x z Banskej Bystrice do Krupiny posunutý na 16:35x
- spoj 19:05(7) z Banskej Bystrice do Sebechlieb posunutý na 19:00(7)
Linka č. 611404
- zapracovanie nových zastávok Vlkanová, žel. stanica a Banská Bystrica, 29. augusta
- spoj 13:55x zo Zvolena cez Banskú Bystricu (14:25x) do Brezna posunutý do skoršej polohy (Zvolen 13:45x, Banská Bystrica 14:15x)
- spoj 14:25x z Banskej Bystrice do Krupiny (cez Hronsek) posunutý na 14:20x
Úprava jazdných dôb na vybraných spojoch liniek č. 601462, 601464, 601465, 601466, 601470.
asi myslíš nerealizovaný projekt trlejbusov na Sásovú, kde tunajší odborníci vypracovali veľmi dobre spracované údaje: http://www.kamim.sk/imhd/trsasova.php
Chcem sa opýtať, že či tu nebol kedysi zverejnený nejaký návrh na zmeny MHD v BB, ktorý sa týkal zmien trás a intervalov za účelom zlepšenia kvality MHD v BB. Najmä teda prekladov spojov jednotlivých liniek na spoločných úsekoch, lebo sa mi marí, že tu také niečo kedysi bolo.
Aha, čiže keď sa ti nehodí čo píše niekto iný, tak začneš vybľakovať ako pomätený o propagande? Nechaj si tieto normalizačné ŠtBácke zvyky na doma v kuchyni pre mravce. Pokiaľ nevieš tak štát nie je povinný tarifne rozvracať cestujúcim cestovanie a deliť do medzi dvoch dopravcov, pričom práve Ján-čurák sa odmieta zapojiť do systému na deľbu tržieb už dlhé roky. A jeho tančeky okolo IDS BSK hoci ani ten nie je ideálny sú kapitola sama o sebe, keď prehlási, že on sa nebude integrovať aby vozil ľudí po Bratislave. To dokáže prehlásiť iba diletant ktorý napriek tomu, že má IDS JMK pod oknami domu nerozumie, že IDS slúži primárne na to aby mohli ľudia prestupovať medzi jednotlivými druhmi dopravy a dopravcami, plus medzi prímestskou a mestskou dopravou na jeden cest. doklad. Ak ani jeden z týchto dôvodov integrácie pána majstra dopravy nenapadne, tak má čo doháňať. Možno menej času narcisistickými pózami a veľkohubými vyjadreniami v médiách a viac študovania reality dopravy, by mu urobilo dobre.
Keď chce jazdiť bez dotácií, nech jazdí. Ale ktorý zákon nariaďuje, že on má nárok vyžrať presne tie trasy kde už pol roka má časové polohy ČD? ČD dopyt cestujúcich uspokojuje a keď Jančura má pocit, že nie, tak nech sa dá medzi vlaky ČD. Alebo chce prísť na hotové ako cigáň? To je proste bezbrehá arogancia jeho samotného, že bez námahy sprivatizovať cestujúcich ČD a skorumpovanosť tých, ktorí mu to dali. Ak niekde ČD robili prípoje práve na tieto vlaky a teraz tam vtrhne "žltý mor", tak po novom sa komfort dvihne cestujúcim tak, že budú musieť kupovať dva lístky. Prečo sa nedal 15-30 min pred alebo po ČD?! Lebo je ľahšie prebrať, resp. ukradnúť klientelu bez súťaže. Prečo by mal škodovať cestujúci, ktorý má mesačný alebo ročný lístok tým, že sa to prihrá niekomu kto proste chce hrabať pre seba. A ručím ti, že do roka či dvoch pôjde toto uvádzacie cestovné nahor minimálne na úroveň ČD.
Mimochodom štátni dopravcovia sú v keli preto, lebo tam šéfujú také arogantné hulvátske opice ako ty, ktoré si myslia, že keď robia za štátne tak môžu kradnúť a vyvršovať sa beztrestne na zamestnancoch pod nimi a vedia "zázračne" robiť iba u súkromníka. Preto dokým v doprave budú robiť takí hulváti a spodina bez chrbtovej kosti ako ty, tak bude v takých prúseroch a parcelovaná privatizérmi, ktorí omieľajú staré otrepané mantry zlodeja Mikloša, ktorý povýšil zlodejstvá Mečiarových privatizérov na ešte vyššiu úroveň a sociálnodemokratickí birmovaní komunisti to doklepli do absurdity.
O vzoroch by som pomlčal ... tebe škoda o Kotlebovi hovoriť, lebo by niesi na to mentálne spôsobilý to pochopiť či už jeho kladné alebo záporné stránky, lebo máš klapky na očiach ako kôň, tak ako aj pri diskusiách so mnou už desiaty rok.
No tak uveď, kde dostal pokuty za vysoké ceny. A na to ostatné ti môžem odpovedať len jedno - hovno tomu rozumieš, hlavu máš kompletne vymytú modrogumnou propagandou a potom to tu verklíkuješ. Neexistuje žiadna "časová poloha vlakov ČD". Jančura ponúkol, že tie vlaky, ktoré ČD / ZSSK jazdili s dotáciou, odjazdí bez dotácie a preto ich musel dostať (hovorí sa tomu starostlivosť riadneho hospodára). A keď si ČD spomenuli, že by to vlastne odjazdili aj bez dotácie, stáli už za dverami. Ty a tvoja modrá armáda ste proste loseri a všetko prehráte, lebo si myslíte, ze všetko je vaše automaticky. A o trasách MÁV/ČD na ÖBB/DB takisto nevieš nič - ani jeden z týchto "národných dopravcov" nemá bezpečnostné osvedčenie mimo svoju domovskú krajinu a môže byť tak akurát rád, že je rád, prisatý ku struku štátneho rozpočtu.
Žeby tam kde si vydržiava monopol a kde už aj vyfasoval pokuty za to? Ale ty ani o tých pokutách nevieš, lebo nechceš vedieť a budeš sa tváriť, že neexistujú. A najnovšia kauza kedy si nahlásil arogantne svoje rýchliky do časových polôh vlakov ČD hovorí sama za seba. To potom dúfam, že aj MÁV môže prísť do Rakúska alebo ČD do Nemecka a obsadiť časové polohy rýchlikov národných dopravcov. Či to môže iba Ján-čurák?
Asi máš problémy s porozumením textu, milý prasopsík. Keď vybľakuje, že niekto tam, kde on jazdí bez dotácií, pýta dotácie, tak to NEznamená, že pýta dotácie. A kde to zvýšil ceny na úroveň pred jeho príchodom?
Ak nevieš kde pýta dotácie, tak si naštuduj jeho vybľakovanie o dotáciách. Rovnako ako ty arogantne odvrkneš, keď sa ťa iní pýtajú nech si zistia a opačne keď o tvoje hulvátske vystupovanie nikto nestojí, tak ťa nejde zastaviť.
A tu nemôže človek demokraticky a slobodne povedať, čo si myslí o Jančurovom biznise pažravom? Za to, že tebe sa nepáči adresát, tak neznamená, že obsah nehovorí pravdu ty normalizátor boľševický. A čo keby si konečne vypadol ty aby som tu mohol nielen ja ale aj iní kľudne diskutovať? Nechápem prečo na teba pravidlá neplatia. Či je to protekciou neoprávnenou alebo si platíš?!
Kde zvýšil ceny nad úroveň vyššiu než aká bola v časoch, keď súťažil s konkurenciou?
Kde pýta dotácie?
A inak: Dunčo pod tristopäťdesiatymsiedmym nickom, vypadni opäť!!!
Problém je, že Jančuru nebaví už robiť komerčné linky len tak, že vyplní dieru na trhu ale ide systémom, že sa nacapí proste arogantne na štátne rýchliky ako najnovšie na Brno - Praha, kedy nanúti ministerstvu dopravy, že on to bude jazdiť bez dotácií. Tak to vydrží 2-3 roky a potom začne vydierať, že spoje zruší ak nedostane dotácie ale ešte predtým po odstránení konkurencie zvýši ceny na úroveň vyššiu než aká bola v časoch kedy súťažil s konkurenciou. Ešte v rámci nátlakovej akcie mu pomôžu médiá a vo vlakoch začne cestujúcim rozdávať oblbujúce letáčiky, ako to už urobil. Takým systémom vyžral lukratívne autobusové linky v ČR. Problém Jančuru a jaho tavariša Ondruja je, že oni ignorujú fakt, že môžu na návozové linky obstarať aj menšie autobusy. Tam by ale nemohli na 25-miestnom autobuse napr. z Brezna či Detvy trhnúť ako na 65 miestnom a na tak krátkej trase pestovať chorú dogmu, že autobus musí mať obrazovky a stevardku, ktorá servíruje žvanec. Z niektorých ľudí tieto služby RJ spravili rozmaznané kreatúry, ktoré si myslia, že k ich miestu je pripútaný otrok, ktorý mu bude ofukovať riťku každých 5 minút. Ak už Jančura nepovažuje ale ani Brezno, Detvu, či Lučenec za miesta, kam by mohol robiť návoz, tak je na prudké zamyslenie, že čo je vôbec tomuto človeku po chuti obsluhovať a či nechodí len vyžierať lukratívne trasy. Ale za tie roky už mnohí odpoveď poznáme, len mnohí ktorým zatemnilo zmysly lacné občerstvenie a vidina všeriešiacej liberalizácie bez nastavenia mantinelov to akosi stále nevedia pochopiť, že liberalizácia nie je riešenie, pokiaľ nemáme zodpovedných ľudí, ktorí budú liberalizovaný trh kontrolovať, čo si vyžaduje nemalé personálne kapacity a hlavne ľudí, ktorí nepodľahnú mamónu - pokušeniu vziať úplatok ako "držhubné".
Paradoxné je, že v čase keď RJ zavádzal tieto vlakové spoje, tak uvažoval aj o akomsi návoze cestujúcich svojimi autobusmi z priľahlého spádového územia regiónu do železničných staníc vo Zvolene a BB k jednotlivým spojom. K tomu nedošlo, avšak teraz svojím spôsobom Vančura "ide dodržať sľub", ale zvozom cestujúcich z nášho regiónu do Martina..
Ušetrí sa dieselové HDV, ktore potrebuje z dôvodu nedostatku Desir a Talentov na BA - DS - KN. A určite vítaným vedľajším efektom je zlacnenie prevádzky MT - BB. Len neviem, či mu ľudia do busvlakového spoja polezú.
PIT: súhlasím s tvojim komentárom. V každom prípade nová časová poloha vlaku RegioJet (odchod 5:14 z B. Bystrice), ako aj predĺženie štátnych vlakov do Ostravy sú veci známe už od času zverejnenia tzv. Rámcového návrhu GVD 2017 z mája 2016 (t.j. pred pol rokom). V oficiálnom vyjadrení RegioJetu, citujem: "Aj napriek tomu, že na tejto trase jazdí RegioJet už rok bez dotácií, zrazu sa štát rozhodol k tomuto kroku.", mi akosi nesedí slovíčko "ZRAZU".
A ešte k tomu prestoju v Banskej Bystrici. Trate v okolí BB sú jednokoľajné a v niektorých časoch aj dosť plné. A navyše ten prestoj tu bol aj doposiaľ, čiže toto nie je žiadne "zhoršenie" stavu. Naviac, ako správne poznamenal PIT, neskorší odchod mu umožní prilákať potenciálne nových cestujúcich z prípojov od Brezna, osobného vlaku od Zvolena (zastávok, kde RJ nestojí) a napokon aj od Kremnice s prestupom v Turčianskych Tepliciach. Taktiež bude aj lepšia nadväznosť na denné spoje MHD v Banskej Bystrici (s odchodom o 4:57 bol v tomto smere problém). Čiže paradoxne to, v čom RegioJet vidí problém, ja vidím skutočnosť, ktorá by mu mohla zvýšiť obsadenosť vlaku (teda po novom autobusu).
PIT: ešte k tým odkazom na radenie vlakov z 90. rokov. Dobre, že si to sem dal, je to príjemná nostalgia takto po 20 rokoch si pripomenúť zašlé slávne časy, ktoré však boli špecifické, dopravný trh vtedy vyzeral inak a iné boli aj dopravné potreby cestujúcich.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kvorka
http://www.kamim.sk/imhd/trsasova.php