Niekto by mi mohol vysvetlit, ako to ten chlap robi ze stale funguje a ma ludi, ked to renomovanejsi dopravcovia s lepsimi vozmi na medzinarodkach balia. Kvalitou sluzieb to ocividne nie je... To sme fakt narod masochistov?
Len si pre neznalých dovolím upresniť, že Eurolines s.r.o. nemá nič společného s alianciou Eurolines ale naopak, jedná sa o n-tú reinkarnáciu (po strate oprávnenia podnikať) zločinca, ohrozujúceho životy cestujúcich, JUDr. Jana Hofmanna, tentokrát vo forme jeho manželky.
Ale toto práveže s Bystricou súvisí. Hoffmanova linka do Prahy má tradíciu a pokiaľ sa nemýlim, tak kedysi jazdila v týchto časových polohách aj BBDS (musel by som kuknúť CP).
Žiaľ, český dopravca pod značkou Eurolines sem vypravuje autobusy v žalostnom technickom stave. Do apríla to bol Arway, ktorý sa striedal s C935. Dňa 12.4.2014 som týmto Arwayom cestoval do Banskej Bystrice a zarazilo ma, ako dokáže vyzerať 8 ročný autobus bez žiadnej údržby. Krátko na to, 28.4.2014 autobus zostal stáť v BB pre nejakú závadu. Na druhý deň, 29.4. sa s tým vodič vybral späť do Čiech a pri Novej Lehote mu zhorel motor. Od vtedy sa na linke začal vyskytovať mikrobus s prívesným vozíkom pre batožinu. Nuž ako môžeme vidieť, ani ten nebol na tom po technickej stránke o nič lepšie. Ani neviem, či ten Arway potom opravili, odvtedy som ho už nevidel.
Koho táto téma zaujíma, na k-reporte nájdete množstvo fotografií a informácií k tejto linke. Stačí si kliknúť na sekciu s výstižným názvom "nejhorší trosky provozované v pravidelné dopravě" tu: http://www.k-report.net/diskuse/messages/2484/2484.html
Mirkobb tu bežne spamuje vecami, ktoré sa netýkajú ani MHDBB ani Bystrice, takže ja sem pokojne dám niečo, čo sa týka medzinárodnej linky 601702/000395 Praha-Jihlava-Brno-Trenčín-Prievidza-Banská Bystrica
regio bus bratislava ma problemi s poctom autobusov , riesi to prenajmom , no na autobazar.eu ponuka na predaj viac ako 20 autobusov karosa 934a 954 ktore nemaju ani 15 rokov , pred nedavnom bolo bezne v niektorych mestach stretnut starucku karosu 731 a732 ako napr. zvolen
a ako najrealnejšiu by som videl spojnicu zo šalkovou, stačil by most cez hron, ktovie ako to je tam s pozemkami, mohlo by sa potom toto zrušiť a mohla by tade chodiť 42 v šalkovej by šla opačným smerom a končila by na zastávke Jednota. prípadne by tade mohli chodiť aj prímestské autobusy z poník.
Máš pravdu, že prepojka v Majeri by bolo najelegantnejšie riešenie, ale toho sa asi tak rýchlo nedočkáme, kvôli neschopnosti mesta v tomto ohľade a problémami s pozemkami kde sídli firma Danko. Možno, že určité riešenie by sa našlo viesť tu prípadnú spojnicu cez areál bývalých práčovní ak by sa to asanovalo.
Takto novovytvorená linka 97 by mala iba 2 konečné (ako to býva normálne), na Pršianskej terase a v PP. Súčasná poloha trasy linky 97 z Pršianskej terasy až po Železničnú stanicu by zostala nezmenená, čiže by išla aj cez Námestie Slobody, Partizánsku a 29.augusta na Žst, stanicu. Zo Žst. stanice by išla znovu cez 29.augusta (ale v opačnom smere), a ďalej po Partizánskej, čiže Mýto a ďalej po trase ako ide tá súčasná "nepodarená" linka č. 41 keď ide do PP. Do zastávok Jegorovova a Orange by zachádzali iba tie 2 vybrané spoje ako je tomu aj teraz. Niektoré spoje z konečnej na Pršianskej terase by končili na Žst. stanici. Pracujúci v PP by získali priame spojenie z Pršianskej terasy, Radvane, Fončordy a aj zo zastávok na nábreží Hrona, čo doteraz nebolo.
A koľko konečných by potom mala linka 97 a v čom by sa to líšilo od súčasného stavu? A ako by si si predstavoval prejazd linky cez Námestie slobody? Raz z terasy po železničnú stanicu, druhý raz zo železničnej stanice do PP? To by ako ľudia pochopili, ak nie sú schopní rozlíšiť triviány cieľ Senica/PP na linke 41?
Ty sa hlavne zasadzuj za to, aby sa postavila prepojka z Majera do PP a tým pádom sa to hneď bude dať riešiť inak, lepšie a elegantnejšie... ?
http://www.upload-pictures.de/bild.php/72645,dscf3332Z12T.png Skupinka ľudí zachytená na predošlej snímke evidentne nemala ako cieľ svojej jazdy linkou č. 41 zastávku Burgmaier v PP. Aj preto tam čakali asi zhruba 35 minút na spiatočný spoj tejto linky aby sa dostali odtiaľ tam kam potrebovali. Poviete si, tú hrá rolu gramotnosť a schopnosť čítať CP a značky vyznačené pri jednotlivých časoch, taktiež pozerať na transparenty samotného vozu a čo je na nich vypísané. Lenže, existuje určitá dosť veľká skupina ľudí, ktorí toto akosi prehliadajú, pretože sú zvyknutí orientovať sa iba podľa čísla linky a smeru, ktorým sa v danom čase vozidlá patričnej linky pohybujú, a potom vedieť kde majú vystúpiť Za normálnych okolností by si s tým aj vystačili, keby im v našom meste "niekto nevyviedol proste také huncútstvo", že niektoré spoje (linky ktorú sú zvyknutí chodiť akosi po pamäti) jednoducho smerujú do inej časti mesta, s inými nácestnými zastávkami a ja konečnou. Poviete si, ich chyba, to áno. Ale aj chyba zriaďovateľa takejto "netradičnej" linky, ktorý mal určite množstvo iných spôsobov ako obslúžiť aj túto časť mesta (PP) aj bez použitia zrovna takéhoto doslovne absurdného! Netvrdím, že nie sú takéto linky s rozdielnymi konečnými a v rôznych častiach miest aj inde vo svete, napr. aj metra (Paríž), ale použiť to v podmienkach MHD BB nebolo vôbec šťastné riešenie, hlavne keď sa ponúkalo (a ešte aj teraz ponúka) iné určite brilantnejšie, ale to by musel hlavne niekto chcieť a aj preto niečo urobiť. Napr. vrátiť linku 41 do toho stavu a polohy ako bola, a do PP použiť ako vhodného adepta na toto linku č. 97 Pršianska terasa - Žst. stanica - PP s patričnou úpravou CP niektorých vybraných spojov napr. len v relácii Pršianska terasa - Žst. stanica, alebo Žst. stanica - PP. Poprosím Vás na názor na takéto riešenie? Alebo nejaké iné?
ZV-168CA má vo zvyku sa odmlčať aj na pár mesiacov. Toto je hádam už štvrtá dlhodobá odstávka tohto vozu.
Ale v septembri (asi 2 týždne na to, ako prestala jazdiť) som ju videl vychádzať z STK, no do premávky sa nezaradila, tak možno neprešla kontrolou ?
predvčerom celá výprava 34 pokrytá B952/961 ? Inak ja by som aj 34/5 dal kĺbak pri súčasnom počte, veď ako vidím z výpravy, tak SAD ZV ako zálohu kĺbak nenasadzuje, takže nejaké vždy driemu vo vozovni. Pritom ako píšeš, často je tlačenka aj v kĺbe.
Už je 5 týždňov od skončenia súťaže na nové trolejbusy pre DPM BB a stále nič? Netrvá to nejako dlho pokým sa ohlási výsledok? Alebo podanie námietok zo strany neúspešných uchádzačov... (?)
Dnes je presne rok, ako začal na L34 jazdiť kĺbový autobus. Bolo to rozumné riešenie pri aktuálnom nadbytku kĺbových autobusov a nedostatku krátkych. Po letnej prestávke sa ZV-317BI vrátila späť na L34 a autobus jazdí slušne naplnený. Len za posledný týždeň som viackrát videl, že študenti sa tlačili pri dverách ešte aj v kĺbaku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BB-Schuhu
Žiaľ, český dopravca pod značkou Eurolines sem vypravuje autobusy v žalostnom technickom stave. Do apríla to bol Arway, ktorý sa striedal s C935. Dňa 12.4.2014 som týmto Arwayom cestoval do Banskej Bystrice a zarazilo ma, ako dokáže vyzerať 8 ročný autobus bez žiadnej údržby. Krátko na to, 28.4.2014 autobus zostal stáť v BB pre nejakú závadu. Na druhý deň, 29.4. sa s tým vodič vybral späť do Čiech a pri Novej Lehote mu zhorel motor. Od vtedy sa na linke začal vyskytovať mikrobus s prívesným vozíkom pre batožinu. Nuž ako môžeme vidieť, ani ten nebol na tom po technickej stránke o nič lepšie. Ani neviem, či ten Arway potom opravili, odvtedy som ho už nevidel.
Koho táto téma zaujíma, na k-reporte nájdete množstvo fotografií a informácií k tejto linke. Stačí si kliknúť na sekciu s výstižným názvom "nejhorší trosky provozované v pravidelné dopravě" tu:
http://www.k-report.net/diskuse/messages/2484/2484.html