Možno predpokladať, že tento dodatok súvisí s vážnou nehodou ZV-236CN z 8.1.2013. V tomto dodatku došlo k posunutiu termínu realizácie na 30.11.2013. K zmene počtu obstarávaných autobusov (t. j. 14 ks) nedošlo. Mám tomu chápať tak, že do uvedeného termínu bude dodaný nový voz?
Dňa 3.8.2013 od 7.00 do 13.00 nebudú obsluhované zast. na Železničnej stanici http://web.sadzv.sk/old/pages/mhd_bb_12/pdf/Oznam_zel_st.pdf Toto je oznam iba čo sa týka autobusov, neviete ako to bude s trolejbusmi? A taktiež s L 34, tá tam v tom ozname chýba.
príčina nehody je úplne, ale úplne iná... Okolo tej nehody sú všetko zverejňované len kecy, ako aj výmysel SAD ZV o manipulačnom presune, pričom išlo o riadny spoj, ktorý vodič svojvoľne na linke 25 odignoroval... ?
Aj toto riešenie tu už bolo - do roku 1998 alebo 1999 bola hlavná zo Strieborného na Ul.J.Kráľa. Do leta 2006 bola hlavná z Tajovského na Ul.J.Kráľa a do leta 2013 hlavná zo Strieborného na Tajovského. Takže kolečko sa začína odznova.
Takže po rokoch dochádza k opätovnej zmene dopravného značenia v tejto križovatke. Prvá zmena sa udiala niekedy v 2007(?). Ak si dobre pamätám, tak vedľajšou cestou bola vtedy cesta od Strieborného námestia. Potom to zmenili tak, aby vedľajšou cestou bola cesta od J. Kráľa a napokon vedľajšou bude Tajovského ul.
A čo bolo podnetom pre vykonanie zmeny dopravného značenia?
"Prihliadalo sa aj na januárovú nehodu autobusu, ktorý idúc po súčasnej hlavnej ceste z Tajovského ulice na Strieborné námestie dostal v križovatke v ľavotočivej zákrute šmyk a zrútil sa do potoka Bystrica."
Naozaj dostal šmyk? To je akože záver vyšetrovania dopravnej nehody? Mňa by ale naozaj vážne zaujímalo, s akým záverom polícia ukončila vyšetrovanie nehody Citelisu ZV-236CN.
Mám po ruke zošitový cestovný poriadok všetkých tratí na SR, kde sú aj časové polohy pre voľné trasy a mám aj k dispozícií obehy HDV ZSCS, hoc mi tvrdili, že je to prísne interný dokument, ktorý mi nemôžu poskytnúť na čo som im po získaní obehov odvetil, že už ho mám a ďakujem za ochotu a pravdovravnosť o údajnej tajnosti. ? Kto má záujem vedieť, kde čo behá a kedy tak môžem tie PDFká zaslať ak tu ste nejakí fotiči vlakov v peknom prostredí o ktoré nie je v okolí Zvolena núdza.
Treba si tie osobáky na 153ke zo Zvolena do Šiah alebo aspoň po Hontianske Nemce vydupať späť. Nič viac. Každý mesiac ich otravovať, či bude stretnutie, nejaké návrhy, nech sa tým zaoberajú. Za mesiac znova skontaktovanie VÚC s otázkou :"Čo ste urobili a koľko?" Ak niekomu na tom záleží, tak to nevzdáva, skrátka treba toľko tých na VÚC a MsZ otravovať kým úplne zmorení pristoja na sputenie aspoň skúšobnej prevádzky s 5-6 pármi vlakov. Je to proste drill ako so psom. Nebude to trvať krátko ale výsledok bude stáť za to, lebo zamietnutie nie je výsledok, aspoň nie konečný. ?
Je pravda, že cezhraničná (či už železničná alebo autobusová) doprava je na dlhodobom útlme. Zo 4 prechodov s Poľskom zostal v prevádzke jediný (Skalité-Zwardoň), no aj jeho ďalší osdu je neistý. Podobne je to aj s Maďarskom, kde zostala iba rýchliková doprava cez dva prechody SK/HU (Štúrovo-Szob, Čaňa-Hidasnémeti). Spojenie stredného Slovenska s Budapešťou je verejenou dopravou tak komplikované, že len málokto sa rozhodne inak ako pre auto. Potenciál trate 153 v tomto smere by mohol byť, otázny je ale stav infraštruktúry (na oboch stranách) a možný dopyt. Ale v tomto som pesimista, nepredpokladám, žeby došlo v dohľadnej dobe k nejakému zlepšeniu cezhraničnej dopravy. A to ani pre využitie trate 153 pre vnútroštátnu dopravu v relácii ZV-KA-Šahy.
Ja som si už zvykol na to, že pred hranicou vystúpim, cez hranicu prejdem peši a za hranicou nasadnem na ďalší spoj. Sme v Schengene, hraničné kontroly zanikli, ale cez hranicu treba v mnohých prípadoch peši. Ukážkový príklad cestovania z BB do Budapešti. Z BB vlakom do Fiľakova, odtiaľ prímestskou linkou SAD Lučenec do zastávky Šiatorská Bukovinka, št. hr. ďalej asi 1,5 km peši na vlak. zast. Somoskóújfalu a vlakom cez Hatván do Budapešti. Kde sú tie časy priamych rýchlikov BB-Bdpt... Alebo dlhšou okľukou cez Nové Zámky, avšak menej komplikovane.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BB-Schuhu
http://www.sadzv.sk/files/subory/doprava/Cyklobus_miestenky.pdf