Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Schuhu: no, ak je Polomcan z BBDS, tak dlho asi nebude. 🙂
Neviem si celkom predstavit kde si to skracoval. Iba ak popri parkovisku osobnych aut smerom na centrum a hrad, ale co by robil v tom smere neviem.
Dnes ráno mal medzimestský autobus z Polomky na výjazde do Zvolena miernu kolíziu s osobným autom, ktorému odtrhol nárazník.Na autobuse si to odniesol bočný spodný plech. Nuž veru neviem čo povedia tomu vodičovi autobusu, keď sa mu to stalo práve pri skracovaní cesty v protismere na autobusovej stanici.
sranda
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=08854&rok=03

pre BBDS bude montovat klimu do vozov SAD PP, OZ Levoca 🙂
Reply on: Schuhu #1269:
0559 je posledny voz co ma ist na GO. Ale co je s nim naozaj, neviem. Kto vie ci by to vedeli povedat na dispecingu ?


http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=1057896
- kto necital 8.8. SME, tak sa tam pisalo aj o bystrickych vodicoch v horucavach. Predpokladam, ze zase beha servisna Avia a rozvaza po konecnych vodu.
Velmi sa nam pacia vase stranky o MHD. O strankach sme sa dozvedeli z nalepky na zastavke na Parkovisku Micinska. Mate tam vela zaujimavych veci a fotiek. Velmi dobre su spravene cestovne poriadky (pekne prehladne). Pekne posobi aj grafika stranok.
Neviete nahodou co je s vozom Karosa B741 BCA 05-59, naposledy som ju videl na konci skolskeho roka ked sa pokazila na linke 90 smerom na Pieninsku.
Zelam vela uspechov pri dalsej tvorbe stranok.
Reply on: Majkl #1266:
rozhodne si to skor vsimnem, akurat ta trvanlivost nie je uspokojiva. Keby tie vitriny boli k dispozicii ...

V Sofii som si povodne myslel, ze nemaju na zastavkach CP, ale na niektorych som si potom vsimol zvysky "Rozpisania". V Bulharsku su vacsinou CP robene intervalovo, cize v case XY ide v intervale YZ a jazdi od, do. To iste je aj na nete.
Reply on: Majkl #1266:
Spagatovy system mala aj Praha - ono si clovek skor vsimne oznam, ktory je umiestneny vyrazne:)
Mne sa ten špagátový systém moc nepáči (aj keď lepšie ako nič). Ja mám rád systém, že oznamy sú vo vitríne...
V Sofii som videl nieco, co mi pripomenulo Bystricu. Oznamy o vyluke boli zavesene spagatom na tych zastavkach, ktorych sa to tykalo.
Inak dodnes som nevidel oznam o vyluke elin v Karlovke a Dubravke. Len na iMHD a vraj v dnesnych novinach. To zas bude srandy.
Bystricky dochodcovia dodnes hikaju ked bus neodboci na Skuteckeho 🙂
Luky: lebo som ho ešte nestihol urobiť.
Cestovné poriadky linky 51 nájdeš aj na oficiálnej stránke BBDS:
www.sadbb.sk
Prečo neuvádzate nový cestovný poriadok na linku 51,keď už bol dávno zmenený?
Reply on: Majkl #1261:
myslis skoro rano, este pred 80? Je to mozne. Ale ta 53 bude hadam len cez prazdniny. Neviem. Kadejako sa menia vzoraky. Napr. predposlednu 22 by mal robit nocak. Je trend, ze klbate vozy miznu zo slabych casov a predlzuju sa smeny kratkym vozom. Nakoniec ostane celodenne jediny klbak na 22 (posledny odchod byva plny). Alebo tam daju posilovku a aj 22 bude kompletne delena.
sekol som sa: 1526 so svojím super (ak sa to ešte dá nazvať) lakom dnes na linke 1

Btw: Kami, vedel si, že Citybus, čo jazdí na 80 ráno vykoná 24 (asi - dnes som ho videl) a poobede dokonca jedno kolo na 53?
Reply on: Majkl #1257:
Sak aj nase Ikarusy generalkovane v BBDS (i ked ja si ich uz pamatam len nepresne, davno som sa v Presove neviezol Ikarusom) boli po motorickej stranke dobre...
Majkl: oplechovanie sa moze menit aj castejsie.

Je rozdiel medzi GO do roku 1998 (cervene madla) a potom (zlte). To sa uz dava nova podlaha, oblozenie a pri Karosach aj casti skeletu. Na tych sa vek prejavuje malo.

Medzi 600 V a 750 V rozdiel nie je. Dokonca keby nemali meniaren na 600 V (asi 1 trat) tak by voz zrejme mohli pustit na 750 V (treba prepnut daku paku).
Majkl: oplechovanie sa moze menit aj castejsie.

Je rozdiel medzi GO do roku 1998 (cervene madla) a potom (zlte). To sa uz dava nova podlaha, oblozenie a pri Karosach aj casti skeletu. Na tych sa vek prejavuje malo.

Medzi 600 V a 750 V rozdiel nie je. Dokonca keby nemali meniaren na 600 V (asi 1 trat) tak by voz zrejme mohli pustit na 750 V (treba prepnut daku paku).
Papyr: to je sranda - a keď robili GO Ikarusov 283 pre DPB, tak zasa odflákli interiér, ale motoricky sú tie vozy dobré...
Ale aby som len nekritizoval, musim povedat, ze sice BBDS nevie poriadne zegneralkovat pohyblive casti (napravy, motory...), ale zato si da velmi zalezat na interieri. Nove materialy, vsetko uhladne, nikde ani spinka, nikde stopy po hrdzi, proste ten trolejbus je pastva pre oko. Akoby prave zisiel z vyrobnej linky. Lenze iba kym stoji...

Tych, co robia tie motory, by som prinutil POVINNE jazdit po Presove ako cestujucich - v nimi generalkovanych klbovych vozoch. Zvlast v priestore okolo hnanych naprav. Po mesiaci by s nenapravitelne poskodenym sluchom isli do invalidneho dochodku 🙂 Neviem, cim to je, zeby bol nejaky rozdiel v postupe pri generalnej oprave motora na 600 a na 750 V?
ale dráhové vozidlá (vlaky a tramvaje) nejazdia po solených cestách...

Cez prázdniny by na všetkých trolejbusových linkách zrejme stačili sólo vozy.
Reply on: Majkl #1251:
Pri sucasnom objeme dopravy sa asi nic nenakupi. Tie vozy co nejazdia su v dost zlom stave. Nemam na mysli karoseriu (vid 1508), ale skor ostatne casti ako brzdy, motor ... Vidim to tak, ze este 2-3 roky sa nic nekupi, len GOcky. Vlastne v sucasnosti nie je ziadna linka pre solo vozidla. A naopak, na komplet vikendovu premavku je ich malo. Som zvedavy, ci sa podari rozsirit trate.

Bola by to sranda robit dalsiu GO (teda vlastne VP). Potom by to uz mohla byt riadna GO s vymenou naprav za tichsie a dalsou modernizaciou. Nakoniec, drahove vozidla predsa jazdia dlho, az kym vydrzi ram.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.