Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
zatiaco ty nas tu nadalej presviedcas, ze je v poriadku, ze doprava jazdi podla toho, ako to vyhovuje vodicovi autobusu? to je podla teba v poriadku?

zaujimave je, ze ked sad-ka potrebovala, tak vedela zrychlit posledny spoj (601451), vtedy to slo, ale ked treba pockat na prestupujucich cestujucich tak to uz nejde?
Reply on: viru #50915:
el klásiko, ako sa hovorí
Pozerám že sa rozbehla diskusia. Nepoznám tvorbu cestovných poriadkov, tak nech to riešia kompetentní. Čo sa mi podarilo zistiť od ľudí čo robia napr. v Brixiapress s.r.o nie je problém dostať sa pohodlne do roboty ráno,poobede aj na nočnú ,dokonca z druhého konca od Sásovaj. Problém ktorý musia riešiť je, ako sa dostať domov keď končia poobednú o 22:00 hod. Potrebujú čas na prezlečenie a cestu na zastávku. A spoj ide od ich zastávky 21:56. Totálna hlúposť !!!! Nútení sú aby chodili po nich príbuzní alebo isť na vlak.Takže asi si tento spoj zaslúži nejaké prijateľné riešenie pre všetkých čo do Vlkanovej dochádzajú za prácou. Nie je to jediná firma ktorá tam zamestnáva ľudí ....
Ako výsmech týmto ľuďom môže pripadať úvodná stránka SAD Zvolen ktorá sa Vám otvorí a hlavne ich prezentované DESATORO VEREJNEJ DOPRAVY - to nemá chybu.
Reply on: LUK #50906:
Si myslím, že BUS na 21:56 nestíha. Kedže chodím s ním domov a keď ide na Hronsek, tak vo Vlkanovej je tak 21:49. Kým zajde do Hronseka a naspäť, 7 minút je dosť málo. Tam sa asi nedá držať CP. Ten 22:03 chodí pravidelne, ak nie tak niekedy aj neskôr. Kuknem aj dnes. A tá logika....
Mohli posunúť odchod z Hronseka o cca 5 -10 minút. A všetci /teda okrem fončordy a Sásovej - tý majú isto nejaký prípoj/ by boli asi spokojnejší
Reply on: Flying #50912:
mne to príde skôr, že ty zjavne nevieš ako to je, resp. má byť. Presne je to o tom, čo v župe BB nefunguje, a možno to marián kotleba zmení: CP má vyhotoviť župa a nie dopravca, aby mu to "sedelo", to že to je tak, ako to je, totiž nie je výsledkom tvrdej práce, ale omieľania "tak to vždy bolo a tak to jedine môže byť". A keď sa zmení toto, na VUC spravia poriadok a niekto bude ochotný vykonať zmeny v prospech cestujúcich a nie v prospech dopravcu, tak ti garantujem, že sa ušetrí aj na výdavkoch župy. Jednoducho, musia prísť noví ľudia, nespojení s dopravcom, nespojení s doterajším rukopisom a ešte za tie peniaze, čo PAL župu stojí, tu môžme mať úplne iný, použiteľný CP.
Reply on: 723.6 #50910:
Sorry, ale ludia, ktori trosku pričuchli k doprave, z tohto fora skor ci neskor miznu, lebo vedia o com je to a vobec sa im nechce presviedcat takych ako ty. (mimi, expres, ciastocne aj luk, kallokallo a neviem kto este) ?
Reply on: 723.6 #50910:
Coze? ? Utvrdil si ma v tom ze tomu vobec nerozumies, aspon prosim kuk cp 601455 skor ako volaco tresnes. Niekde si volaco zachytil na pol ucha a chces davat rozumy. ?
Reply on: Flying #50909:
Urazený, či čo?! Dá sa to v pohode nastaviť, keď to vedia inde sa vysporiadať s takými požiadavkami. Cez Badín nejde ani jeden spoj premávajúci z Hronseku, takže načo robiť v CP bordel? Všetky spoje v jednom systéme a hotovka. Či ešte furt nedopína dakomu, že aké sú štandardy pri tvorbe CP, že mať 15 spojov denne a 5 typov trás je totálny amatérizmus a zneprehľadňuje to CP, čím aj odrádza ľudí od cestovania? Či pán "lietajúci" čaká, že tu teraz napíšem celý návrh CP a budem tu spamovať hádkou s nejakým trubirohom?
Reply on: LUK #50906:
A zaroven ini cestujuci si chcu stihnut pripoje, dalsi si vymyslia zachadzku cez badin, dalsi by boli najradsej na foncordu, dalsi do sasovej, dalsi by chceli aby bus zastavoval pri kazdej vrbe, dalsi by chceli expres priamo na autobusku, dalsi by chceli aby sa od kustera chodilo skor, ini neskor, lebo nestihaju. A TERAZ, MILY PAN 723.6, KED MATE TAKE GENIALNE NAPADY NA 16 RIADKOV, SKUSTE NIECO VYMYSLIET. Tesim sa na vasu siahodlhu odpoved.
Reply on: LUK #50906:
Na SADku ani nepíšte pripomienky, to je banda kreténov. Z Dudiniec im ľudia písali a na VÚCke odpovedali, že SADka im nič také nepostúpila. Píšte priamo pripomienky na VÚC. SADka totiž si konštruuje CP tak aby to im vyhovovalo, čiže príde autobus na konečnú a hneď otočka späť a potom pre zmenu zas 45min stojí po 4h služby bus aj šofér, lebo SADka je tak dementná, že nepoznajú striedačov na pauzy... Taktové CP, to je úplne neznámy pojem, že pravidelné odchody, to by mali na SAD smrť, lebo páni zo SAD tvrdia, že tieto CP sú najlepšie aké môžu byť a sú výsledkom dlhoročnej práce a nastavovania... skôr je tam problém ako mi odkryl jeden človek zo SAD (... bohužiaľ tiež si klepe na čelo ale to je tak všetko čo môže ...), že tým čo sú vyššie ako rádoví sa nechce pohnúť svojou všivavou socialistickou riťou, poberať by chceli plat ako v kapitalizme ale robiť ako za socíku, ráno hodinu na kávičke a cigaretke na úvod, potom 3 hodinky do obeda porobiť, hodinu na obede a potom už len "dojíždět" po obede, lebo to nám zas trávi a už nedokážeme rozmýšľať. Ale prečo VÚC schváli čokoľvek čo im SAD predloží a nerobí CP VÚC ale SAD mi je záhadou, keďže objednávateľ si určuje čo sa vyjazdí a nie ten kto službu vykonáva.
Tiež som nezažil aby mne diktoval výrobca cementov (značku nebudem písať, aby som nerobil reklamu), že keď staviam, tak aké množstvo a triedu mám brať, lebo on chce takú predať, lebo na tej najviac zarobí, resp. sa jej potrebuje zbaviť, alebo by mi výrobca tvárnic diktoval, že aké si mám vybrať, keď mi také zrovna nesedia... chorý systém toto. ?
Len napíšte na VÚC trocha ostrejšie, že či sa im zdá byť toto normálne, že sa platí spoj, ktorý ide o 10-15 min skôr ako je potreba, alebo, že či to pán Polónyi platí z vlastného tieto "efektívne" spoje. Zarazili ma napr. spoje, z PPS do Zvolena na linke 611416 (http://portal.cp.sk/Data/pdf/L611416_141214_45096.pdf), ako keby v PPS nepracoval nikto zo Zvolena, čo sa mi nechce veriť ?
RegioJet pridáva od 9. marca 2015 nové spoje (avšak len v úseku Bratislava-Nitra)
http://www.regiojet.sk/autobusy/cestovny-poriadok/
Reply on: viru #50904:
áno, všetci tam chodia autami... o 22:00 stade ide súvislá kolóna áut, pretože VHD nedokáže uspokojiť týchto zamestnancov...

pepies: od posledných zmien chodí bus o 21:56... vivat logika
Reply on: viru #50904:
Väčšinou chodia autami. Vidím z okna. A od firmy Kuster ide BUS o 22:03. Ide z Hronseka a nejde cez Vlkanová otočka, ale priamo ide do areálu firmy, kde sa otočí, a čaká na cestujúcich. Okrem soboty, nedele a sviatkov. A z tade ide na Mičinskú cestu.
Dobrý večer.Mám možnosť sa zamestnať vo Vlkanovej ale na smeny. V prvom rade pozerám spoje a neverím vlastným očiam. Aj za socializmu poobedňajšie končili o 22 00 hod. Z Vlkanovej posledný spoj
autobusu (601455) od Prefasolu odchádza o 21 56!!!!. Najbližší vlak je OS 7332 o 22,45 hod. To sa nikto z toho kúta nebúri, alebo sa majú všetci zamestnanci tak dobre že chodia autami?Dá sa s takýmto nezmyslom vôbec niečo robiť?Alebo Vlkanovú radšej naďaleko obchádzať.....
Od dnes ma RegioJet v Banskej Bystrici aj predajne miesto 🙂
dobrý večer o niekoľko mesiacov sa chystám do Banskej Bystrice asi na 2 dni chcem sa preto spýtať, že či sa dá kúpiť 24 hodinový lístok ak áno kde presne som s Prešova
Reply on: tomas.teicher #50899:
V oficiálnom stanovisku sa píše "Kyvadlová autobusová dopravu z Banskej Bystrice tentoraz nebude, ale organizátori rokujú s dopravcom o možnom posilnení jednotlivých spojov do Králik."
Čo je podľa mňa veľká škoda, pretože tá kyvadlová doprava jazdila v minulých rokoch vyťažená. A navyše zajtra bude krásne slnečno, králické spoje už budú beztak preplnené bežkármi. Ak nepridajú ďalšie autobusy, mnoho ľudí sa neodvezie. Žiaľ, aj takto lákame cestujúcich na verejnú dopravu.
KRALIKY - PSIE ZAPRAHY - ahojte, nemate niekto info, ako to bude v sobotu a nedelu s posilnenymi spojmi na Králiky? Bude chodiť len viac autobusov podla cestovného poriadku, alebo budú chodiť aj nejaké navyše mimo poriadku? Ďakujem
Lanovka na Chvatimech oslavuje 60 rokov
http://bystrica.sme.sk/c/7635625/lanovka-na-chvatimechu-oslavuje-60-rokov.html

Veru, je to unikát v kategórii horských dopravných zariadení v našom regióne a je ho veľká škoda. Netreba pripomínať, že údolná stanica je len pár metrov od začiatku trate ČHŽ a tiež vlakovej zastávky Chvatimech, na ktorej počas letnej sezóny zastavujú aj regionálne expresy Banská Bystrica-Margecany. Čo je zaujímavé, tak na stavbe sa tiež podieľala Československá telovýchovná jednota (ČSTV, skratka ČSZTV použitá v článku je nesprávna, nakoľko tá sa začala používať až po roku 1968), predchodca súčasného Klubu slovenských turistov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.