Linka | Vozidlá | Poznámka |
---|---|---|
2 | 7120/1, 7101/2, 7110/6, 7108/7, 7129/8, 7841+7842/9 | |
3 | 7937+7938/1, 7837+7838/2, 7949+7950/3, 7723+7724/4, 7913+7914/5, 7125/8, 7915+7916/9, 7729+7726/11, 7815+7816/12, 7904+7903/13, 7943+7944/15 | |
4 | 7799+7800/1, 7805+7806/2, 7807+7808/3, 7735+7736/4, 7835+7836/5, 7817+7818/6, 7845+7846/7, 7769+7770/8, 7783+7784/9, 7703+7706/10, 7775+7776/11, 7745+7746/12, 7791+7792/13, 7741+7742/14, 7749+7750/15, 7812+7811/16, 7737+7738/17, 7809+7810/18 | |
5 | 7901+7902/1, 7947+7948/2, 7951+7952/3, 7931+7932/4, 7925+7926/5, 7921+7922/6, 7939+7940/7, 7919+7920/8, 7911+7912/10, 7909+7910/11, 7953+7954/12, 7927+7928/13, 7941+7942/14, 7301+7302/15, 7957+7958/16, 7923+7924/17, 7905+7906/18 | 5/16 (pravdepodobne) - pred 9. h išlo ZV 7127 |
6 | 7132/1, 7118/2, 7106/3, 7823+7824/4, 7121/5, 7763+7764/6 | |
7 | 7105/3, 7113/5, 7127/6a, 7116/6b | 7/6 - od začiatku popoludňajšieho dielu služby išlo ZV 7127, neskôr sa napojila električka 7116 |
9 | 7727+7728/4, 7304/4a, 7779+7780/5, 7767+7768/6, 7789+7790/7, 7797+7798/8, 7759+7760/9, 7777+7778/10 | 9/4-7727+7728 pred 16. h. vypadol, neskôr ho nahradil ZV 7304 |
20 | 3407/1, 3435/2, 3414/3, 3403/4, 3438/4a, 3433/4b, 3421/5, 3420/12, 3419/13a, 3406/13b, 3404/16, 3429/18 | 20/4-3403 po 15. h. vypadol pre poruchu vozidla (neskôr bol odtiahnutý do vozovne), neskôr ho nahradil ZV 3438, od 18.20 h. (Tesco Lamač) sa napojil autobus 3433 20/13-3418 po 18. h. vypadol, od 20.00 h. (Tesco Lamač) ho nahradil ZV 3419 a napokon od 20.50 h. (Opletalova) sa napojil autobus 3406 |
22 | 3407/1, 3435/2, 3414/3, 3430/11, 3420/12, 3418/13, 3431/14, 3404/16, 3429/17, 3429/18 | 22/13-3418 po 18. h. vypadol, bližšie pozri poznámky k linke 20/13 |
23 | 1035/1, 3434/2, 3404/3, 3413/4, 2850/7 | |
26 | 2850/7 | |
27 | 1906/1 | |
32 | 1109/1, 2115/2, 2113/3, 1107/4, 1218/6, 2105/7 | |
33 | 6703/1, 6706/2, 6702/3, 6701/4, nevypravený/5 | 33/5 - pravdepodobne z dôvodu nedostatku prevádzky schopných vozidiel spoj nebol vypravený |
34 | 2645/1, 1621/2, 2207/3, 2211/4, 2212/5, 2638/6, 2634/7, 1623/8 | |
37 | 3408/3, 3415/4 | |
41 | 3550/1 | |
50 | 2351/11 | |
53 | 1103/3 | |
59 | 1629/4 | |
61 | 1838/5 | |
63 | 2860/7, 2862/8 | |
64 | 6295/2 | |
66 | 3522/3 | |
67 | 1608/1, 3501/2, 3511/3, 3428/4, 2339/5 | |
68 | 4915/1, 4925/2, 4230/3, 4907/4, 4926/5, 4909/6, 2818/7, 2819/8a, 4827/9, 3419/10a, 2812/11, 2870/11a, 4240/13 | 68/10 - z dôvodu nedostatku vodičov minimálne časť popoludňajšieho dielu služby vykoanlo ZV 3419 68/11-2812 pravdepodobne z dôvodu nedostatku vodičov popoludňajší diel služby vykonalo ZV 2870 |
75 | 2201/1, 2653/7, 1611/8 | |
79 | 3517/1 | |
80 | 2347/1, 2334/2a, 2021/4, 4004/5, 4119/6, 4124/7, 4003/8, nevypravený/10 | 80/2-nezistený autobus vypadol pred 7. h., neskôr sa napojil 2334, bez ZV 80/4-2021 od 8.01 h. (Kopčany) do 8.33 h. (Údernícka - Matador) nepremával z dôvodu hradenia školského spoja na Žehriansku (linka 80/8), bez ZV 80/8-4003 od 7.33 h. (Kollárovo námestie) do konca služby nepremával pre poruchu vozidla (bez vzduchu), bez ZV 80/10-z dôvodu nedostatku prevádzky schopných vozidiel nepremávala, bez ZV |
83 | 4223/1, 4224/2, 4229/3, 1840/3a, 4815/4, 4821/5, 1835/6, 1856/7, 2866/8, 1826/9, 2849/10, 1858/11, 2845/12, 1850/13, 1840/14a | 83/3-4229 od 6.13 h. (Pri kríži) dočasne nepremával pre poruchu vozidla, bez ZV 83/3-4229 od 9.04 h. do 10.49 h. (Technopol) dočasne nepremával pre poruchu vozidla, od 10.04 h. (Pri kríži) ho nahradil ZV 1840 83/14 - pravdepodobne z dôvodu nedostatku vofičov celú službu vykonalo ZV 1840 |
84 | 4824/1, 4849/1a, 4866/2, 4234/3, 1809/4, 4834/5, 2829/8 | 84/1-4824 po 10.30 h. vypadol, neskôr ho nahradil ZV 4849 |
87 | 1201/6 | |
88 | 1215/1, 1222/2, 1206/3, 1613/4, 1220/5, 1209/6, 1204/7, 1214/8 | |
90 | 4107/1 | |
91 | 4011/1, 4008/2, 4106/3, 4135/4, 4131/5, 3419/5a, 4102/6, 4131/7 | 91/5-4131 po 7.20 h. vypadol, neskôr ho nahradil ZV 3419 |
92 | 4855/1, 4830/2, 4822/3, 4862/4, 4832/5, 4871/6, 4837/7 | |
93 | 4912/1, 4852/3, 4226/4, 4823/5, 4878/7, 4822/7a, 4869/10, 4868/12, 2819/13, 2847/14 | 93/7-4878 v priebehu popoludnia vypadol, neskôr ho nahradil autobus 4822 |
94 | 4236/3, 4850/8, 4117/10a | 94/10 - pravdepodobbe z dôvodu nedostatku vodičov minimálne časť ranného dielu služby vykonalo ZV 4117 |
95 | 4919/1, 4916/2, 4904/3, 4913/4, 4901/5, 4918/6, 4920/7, 4906/8, 4910/9, 4903/10, 4221/11a, 4228/12 | 95/11 - z dôvodu nedostatku vodičov ranný diel služby nebol vypravený, popoludní sa napojil autobus 4221 |
96 | 4921/1, 1213/2, 1202/3, 1212/4, 1211/5, 2612/6 | 96/1-4921 od 13.23 h. (Avion Shopping Park -> Prokofievova) nepremával z dôvodu nejakej mimoriadnej udalosti (polícia prítomná) |
98 | 4902/1, 2825/2, 4222/3, 4225/4, 4917/5, nevypravený/6, 1810/7, 4879/8, 4856/9, 4843/10, 4237/11, 4237/12, 1853/13, 1832/14 | 98/6 - z dôvodu nedostatku vodičov minimálne ranný diel služby nebol vypravený |
99 | 4141/1, 4007/2, 2023/3, 2025/4, 4002/5, 4012/6, 4115/7, 4109/8, 4127/9, 4821/10a, 4111/12, 4108/13 | 99/10 - z dôvodu nedostatku prevádzky schopných vozidiel časť ranného dielu služby nebol vpravený, až neskôr sa napojil autobus 4821 |
128 | 1904/1 | |
147 | 1903/1 | |
184 | 2828/1, 4853/2 | |
191 | 4112/1, 4122/2, 4113/3, 4105/4, 4120/5 | 191/2-4122 minimálne po 17. h. nepremával, bez náhrady |
196 | 2640/1, 1630/2, 2628/3, 1634/4, 2652/5a | 196/5 - minimálne časť ranného dielu služby vykonalo ZV 2652 |
201 | 6620/1, 6617/3, 6621/4, 6624/5, 6609/6, 6631/8 | |
202 | 6629/1, 6636/5, 6628/6, 6622/8, 6639/10 | |
203 | 6261/2, 6263/4 | |
205 | 6238/6 | |
206 | 6250/6 | |
208 | 6268/2, 6304/4, 6640/11 | |
212 | 6612/2, 6610/3 | |
801 | 3409/1, 3101/2 | |
Autoškola | 7131 | |
EZV | 7739+7740/1, 7304/2, 7127/5 | |
N34 | 4237/1 | |
N70 | 1826/1, 1858/2 | |
X13 | 3523/1 | |
X14 | 7102/1 | |
ZV Jurajov dvor | 2652/6 | |
ZV Petržalka | 4849/11, 4117/13 | |
ZV Trnávka | 1636/1, 2870/1a, 1840/3, 3438/4, 3419/5 | ZV/1-1636 v priebehu dňa bol pravdepodobne vymenený za autobus 2870 |
Školský spoj | 3413/1, 1033/2, 2021/3, 1032/5, 2851/10, 4862/12, 2105/17 |
Linka | Počet poradí | Nevypravené poradia | Podiel nevypravených |
---|---|---|---|
33 | 1 | 1 | 100 % |
80 | 1 | 1 | 100 % |
98 | 1 | 1 | 100 % |