VozidláElektričkyČKD Tatra T3 › #7718/II

Evidenčné číslo:7718II
Typ: T3P/VarCB3
Výrobca: Dopravný podnik Bratislava (kompletizácia); Krnovské opravny a strojírny a ČKD Pragoimex (skriňa); Cegelec Praha (el. výzbroj)
Výrobné číslo: 073/2006
Rok výroby: 2007
Sprevádzkovanie: 9.7.2007
Depo: Jurajov dvor (do 16.9.2022)
Krasňany (16.9.2022 - 5.11.2023)
Jurajov dvor (6.11.2023 - )
Súprava s vozidlom: 7717/II+7718/II
Reklamy: Podravka (12/2015 - 2020)
Nehody: Silný čelný náraz súpravy T3P #7717+7718 do súpravy T6A5 #7915+7916 v zastávke Jurigovo námestie (9.1.2008).
Rekonštrukcie a úpravy: Montáž kamerového systému (2021)
Informačný systém: BUSE BS 120
BUSE BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
Posledné záznamy o vypravení:
15.11.2024 4/12
14.11.2024 4/30
13.11.2024 4/22
12.11.2024 4/18
11.11.2024 4/18
8.11.2024 4/8
7.11.2024 4/6
6.11.2024 4/18
5.11.2024 4/14
4.11.2024 4/22
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #41:
Buď dá alebo si na to nespomínam, nejako sa mi to nevrylo do pamäte.
Reakcia na: upravovač fotiek #40:
Toto https://youtu.be/RtfkW43k6SM (od 0:20) sa dá nevnímať?
Reakcia na: S499.1023 #37:
To bolo tak dávno, že si už ani poriadne nespomínam na akej trase to bolo, ale bol tam otvorený zvršok. Pamätám si že som sedel pri stredných dverách. Okrem toho som sa UVčkami viezol aj na iných tratiach, ale iba krátke úseky bez toho aby som venoval pozornosť vozidlu samotnému. Za najväčší zážitok považujem vložený dvojosák medzi dvoma UVkčami, s pneumaticky ovládanými dverami a mám pocit že ani nemal prevádzkovú brzdu (teda bol brzdený iba UVkčami a mal iba parkovaciu mechniackú brzdu: https://hampage.hu/trams/uvpot/P0005239.jpg ). Samozrejme dnes viem že to bola hlúposť, že brzdený byť musel, aj keď som si to teda nevšimol, možno to bolo celkovo rachotom, že som nezaregistroval pritlačenie a šúchanie špalkov o kolá. Vtedy som ešte nemal foťák a nefotil, škoda. Zenit EM som získal až o rok neskôr, predtým som iba príležitostne a bezmyšlienkovo "cvakal" plastovým kompaktom s plastovou optikou, doslova mydlová škatuľka. Kvalita fotiek tomu zodpovedala.
Reakcia na: Mhr1 #38:
V rokoch 1989 až 1993 som žil mimo Bratislavu a chodil som iba na niektoré víkendy domov, tak mi to ušlo.
Reakcia na: upravovač fotiek #36:
Tá nehoda mohla byť príčinou presklenia. Ako som písal, bolo to krátko pred definitívnym vyradením. Ja som to v premávke ani nezaregistroval, všimol som si to na JD, keď tam bola odstavená.
Reakcia na: upravovač fotiek #31:
Nepočuť v UV-čku cvakanie stykačov, otriasajúce celým vozidlom, to je na nafasovanie nálepky s preškrtnutou žiarovkou 😃.
Reakcia na: Viko #35:
Alebo po tej nehode prišla o hrubé priečky a jazdila ešte dva-tri roky.
Reakcia na: upravovač fotiek #34:
Ak sa to stalo už pod hotovým mostom (1991+), tak som náchylný veriť, že tá nehoda bola príčinou odstavenia eliny.
Reakcia na: Mhr1 #33:
To muselo byť naozaj pár rokov pred vyradením:

https://imhd.sk/ba/galeria-media/4615/7611-7612-vrazen%C3%A1-do-1121

Tu ich ešte má a určite to bolo fotené najskôr od polovice roka 1989. 7611 bol vyradený v roku 1994.
Reakcia na: upravovač fotiek #27:
Krátko pred vyradením, len pár rokov.
Reakcia na: upravovač fotiek #31:
Suhlasim. 14T to je tragedia aj v Brne a 15T ma neocarili taktiez. Za to nova 45T brnenska je skvela. 😍
Reakcia na: S499.1023 #30:
V UVčkách som teda počul riadny rachot, už si nespomínam na akej linke to bolo, ale že by som počul cvakanie (podobne ako donedávna vo Viedni) tvrdiť nemôžem. Vtedy som nečakal že "pojazdné železiarstvo" zažijem o pár desaťročí neskôr v Prahe v podobe 14T. To je doslova ako keby som vytiahol plnú zásuvku rôzneho "šróbového bordelu" a vysypal ju na zem. Niečo neskutočné. A 15T na tom nie je oveľa lepšie. Zlaté ForCity Plus ktoré máme v Bratislave. To je neporovnateľné, výberové ticho. Len našťastie nemusíme poň do Tuzexu. 😁
Reakcia na: upravovač fotiek #29:
Pri nejakej akcii som sa v tom viezol ale už si nepamätám, pri akej.
A ani neviem, či ten voz ešte majú, keďže to bola "lokalkoškola" a v bežnej prevádzke už akcelerátory nemajú.
Mne sa viac páčilo jazdiť v budapeštianskych UV alebo v žabotlame pri strojovni, tam síce výzbroj nebolo vidieť ale zato dôkladne počuť.
Reakcia na: S499.1023 #28:
Stačí sa pozrieť na takú 7841, ktorá väčšinu svojej existencie má smerovky na prednom čele, ktoré jej vôbec nepatria, vrátane toho čela. Ale stále lepšie ako v Ostrave, kde po dodávkách SUCS s hrantými smerovkami doplňovali biele "blinkre" na čelá, aby sa im podobali. Viď:

https://transphoto.org/photo/1432259/?vid=88956

Tým vozom by som sa rád povozil a sledoval všetky tie paralelné "nesilové" obvody spínať, ako aj točiť zrýchľovačom. Robia vôbec nejaké jazdy pre podobne "postihnutých" ako som ja?
Reakcia na: upravovač fotiek #26:
V Bratislave sa to určite nerobilo "sériovo" ako v Prahe, však v Bratislave nedokázali zjednotiť ani smerovky, núdzovú jazdu, zadné ovládanie a iné veci. Ale predpokladám, že keď nejakému vozu tie stredné priečky nadmerne prehnili, tak ich vyrezali a okno vymenili.
Reakcia na: Mhr1 #24:
V ktorom roku bola 7611 takto upravená?
Reakcia na: S499.1023 #25:
Ja viem že v Prahe to robili, ale neviem o tom, že by sa to robilo aj v Bratislave.
Reakcia na: upravovač fotiek #23:
Aký problém? Veď v Prahe takto upravili kompletne všetky.
Reakcia na: upravovač fotiek #23:
Áno. Moja starecká pamäť mi listovaním v ďalekých hĺbkach pamäte našla číslo 7611.
Reakcia na: Mhr1 #22:
O tom nič neviem. To ako že sa vyrezávali oceľové priečky aby sa tam vsadilo "moderné" okno? To je prvý raz čo čítam že by sa to v Bratislave robilo.