Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||
Typ: | K2 (do 2004)
K2S | ||||||||||||||||||
Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 166568 | ||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1977 | ||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1.12.1977 | ||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 765 513 Kčs (modernizácia na typ K2S: 10 231 000 Sk) | ||||||||||||||||||
Depo: | Krasňany
Jurajov dvor (11/2023 - ) | ||||||||||||||||||
Reklamy: | bet-at-home.com (4 - 7/2011)
SNG - DavidLaChapelle (9 - 10/2011) Becherovka (11/2011 - 5/2012) Dormeo (5/2012 - 1/2013) | ||||||||||||||||||
Nehody: | Ťažká nehoda s kamiónom na križovatke za vozovňou Krasňany, keď čelne narazila do zadnej časti kamiónu (14.8.2003)
Ďalšia ťažká nehoda s kamiónom na automobilovom prejazde na Sliačsku ulicu (17.5.2004) - električka vo veľkej rýchlosti čelne vrazila do kaminónu plného čokolády, ktorý sa otáčal na prejazde. Električka sa už neopravila, ale o pár mesiacov sa poslala na rekonštrukciu do PARSu. | ||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Modernizácia na typ K2S v PARS Šumperk (2004 - 4/2005, začiatok premávky 14.5.2005)
Celočervený náter (5/2017) | ||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 2005) BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 212 (112 × 19 px), BUSE BS 212 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (28 × 19 px) (od 2005) BUSE BS 200 (od 2005) | ||||||||||||||||||
Charakteristické znaky: | Po dlhšom odstavení (1980-te roky) dostal voz rovné plechy. | ||||||||||||||||||
Iné údaje: | Vozidlo dostalo pri modernizácii kabínu upravenú pre výcvik vodičov. | ||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|