Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||
Typ: | K2 (1976 - 2003)
K2S (od 2003) | ||||||||||||||||||
Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 164393 | ||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1975 | ||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1.1.1976 | ||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 678 931 Kčs (modernizácia na typ K2S: 10 980 048 Sk) | ||||||||||||||||||
Depo: | Krasňany
Jurajov dvor (11/2023 - ) | ||||||||||||||||||
Reklamy: | MAAG (5/2008 - leto 2009)
Orange Internety (8 - 10/2010) Rádio Expres (10/2010 - 12/2011) Versa Media (4/2014 - 3/2016) BENU lekáreň (3/2016 - 1/2017) Digi sport (7/2017 - 2020) | ||||||||||||||||||
Nehody: | Čelné stretnutie #7115 a 7069 na výhybke v zastávke ŽST Vinohrady (20.5.2004)
Náraz #7115 do zadného vozňa súpravy T6A5 7935+7936 v zastávke Ursínyho (29.5.2007) Náraz #7115 do K2S #7134 v tuneli (5.2.2016) | ||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Modernizácia na typ K2S v Pars Šumperk (2 - 6/2003)
Prelakovanie do celočerveného náteru v rámci VP (2023) | ||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 2003) BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 212 (112 × 19 px), BUSE BS 212 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (28 × 19 px) (od 2003) BUSE BS 200 (od 2003) | ||||||||||||||||||
Charakteristické znaky: | Je jedinou K2S s klimatizáciou vodiča v sivej farbe (išlo o prvú K2S s týmto typom klimatizácie). | ||||||||||||||||||
Iné údaje: | Ako prvý vozeň obdržal reklamné obrazovky firmy Recar (7/2006)
Električka v období 12/2021 - 3/2023 nejazdila. | ||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|