VozidláElektričkyČKD Tatra K2 › #7102

Evidenčné čísla:
  1. 349    1974 – 1983
  2. 7040    1983 – 1997
  3. 7102    od 1998 (Administratívne ex #7061)
Typ: K2 (1974 - 1998)
K2S (od 1998)
Výrobca: ČKD - Tatra Praha
Výrobné číslo: 162169
Rok výroby: 1974
Sprevádzkovanie: júl 1975
Odstavenie z premávky: november 2023
Vyradenie: 2023
Likvidácia: apríl 2024
Nadobúdacia cena: 669 025 Kčs (modernizácia na typ K2S: 7 804 949 Sk)
Odpredaj: Slezská dopravní a strojní, s.r.o., Horní Životice, ČR (2/2024; odpredaj za cenu 2000 €; po rozobratí odvezená 2.4.2024 na šrotovisko)
Depo: Krasňany
Reklamy: Mesto Bratislava (2/2006 - 9/2012)

Central (10/2012 - 1/2013)

Euréka - európsky rok občanov (2 - 9/2013)

Párty električka (9 - 12/2013)

PFLeiderer (5 - 6/2014)

Thermalpark Dun. Streda (7 - 10/2014)

Pro.laika - Canon (1/2016 - 6/2018)
Nehody: 28.10.2003 Okolo 13. h. sa na Račianskej ulici (pri Figare) zrazil so Škodou Favorit. Dve osoby z auta boli pri nehode zranené.
Rekonštrukcie a úpravy: Modernizácia na typ K2S vo firme Pars DMN, s.r.o., Šumperk (1998)

Zakrytie prvého a posledného podvozka krátko po modernizácii, v roku 2009 zakrytie aj stredného podvozku.

Výmena klimatizácie kabíny vodiča Brema za klimatizáciu Webasto (2006?)
Informačný systém: BUSE BS 100 (od 1998)
BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 1998)
BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (28 × 19 px) (od 1998)
BUSE BS 200
Iné údaje: Voz #7040 bol oficiálne vyradený v roku 1997.

Po rekonštrukcii bol vystavený na MSV v Brne v roku 1998.
Posledné záznamy o vypravení:
3.11.2023 1/8
2.11.2023 1/8
27.10.2023 1/8
26.10.2023 1/8
25.10.2023 1/8
24.10.2023 1/8
23.10.2023 1/9
20.10.2023 1/8
19.10.2023 1/9
18.10.2023 1/8
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #20:
Jasné, skôr som reagoval na to "ledva," nemám pocit, že by boli včera v tom čase zhoršené adhézne podmienky v tom úseku, v zime v priamom smere to bolo o inom trocha, ale teraz nie je dôvod, asi tam bol vodič bez rannej kávy, ktovie. Každopádne súhlasím s tým výhľadom, to je veľmi nešťastné.
Reakcia na: N/A #19:
Dobre chodiaca kačica je oxymoron. Ale je pravda, že K2S jazdia výrazne lepšie ako jazdili K2. Škoda že to doyebali tým výhľadom.
Reakcia na: LUKY 87 #18:
Neviem prečo by to malo ledva vyliezť, ten voz chodí dobre.
Reakcia na: N/A #14:
Hej všimol som si. Ráno to ledva vyliezlo po nám. SNP.
Reakcia na: mirec240 #16:
Myslím si, že aj batérie treba držať pri živote, takže asi aj tento rozmer v tom bude.
Reakcia na: upravovač fotiek #15:
Aký je rozdiel medzi 7102 a povedzme 7126-35? Teraz cez prázdniny jazdí cez PD len jedna K2S na rannej 1/9. Vypravujú to preto (aj 7103), aby najazdila potrebné kilometre a mohli ju odstaviť z pravidelnej premávky.
Reakcia na: N/A #14:
To je fakt DPB na tom tak zle, že musí vypraviť TOTO?
Reakcia na: LUKY 87 #2:
Dnes ju máš vonku.
Reakcia na: Trammat #12:
Kačice sa šmýkajú hocikedy aj na suchej trati, preto sú celoročne obuté.
Reakcia na: Valec #9:
A hlavne u týchto platňových som registroval problémy vôbec vyštverať sa od úradu vlády na stanicu a to nie len na jeseň.
Reakcia na: upravovač fotiek #10:
Nielenže sú lenivé, ale bežne jazdia obuté a spolu to dáva dojem, že MHDčku zabudli udržiavať.
Reakcia na: Urbanway 2423 #8:
Na ktorej linke kapacitne postačujú? Ako už písal Valec, sú lenivé. Zatmavené okná sú možno jediným argumentom pre K2S oproti T3S a platňovým T6A5.
Reakcia na: Urbanway 2423 #8:
Kapacita, adhézia, dynamika jazdy a tie tmavé okná sú síce fajn, ale cez výklopné vetračky ten voz vyvetráš horšie (to radšej okná na T6 prilepiť tmavými fóliami). A ak by som mal pokračovať, tak ak priestor interiéru je v K2S stiesnenejší ako na výšku, tak aj na voľnú podlahovú plochu.
Reakcia na: upravovač fotiek #6:
Čo je na K2S z pohľadu cestujúceho horšie než na nejakej T6? K2S majú na rozdiel od T6 zatmavené sklá, čo je v lete pre cestujúcich celkom dobré. Ak sa nasadia na linky, kde kapacitne postačujú, tak v nich nevidím problém.
Reakcia na: Andrej #5:
Iba sa pýtam keďže už dlho je plán vyradiť všetky K2S s výklopnými dverami. Jediná takáto K2S jazdí už len 7103, keďže ešte nenabehla km do prehliadky. Keď ich nabehne, takisto skončí, lebo investovať sa do nej už nebude.
Reakcia na: N/A #4:
Cestujúci. Neviem ako vodiči...
Reakcia na: LUKY 87 #2:
Prečo si myslíš že dojazdila definitívne? Je mimo menej než týždeň.
Reakcia na: upravovač fotiek #3:
Kto "všetci"?
Reakcia na: LUKY 87 #2:
Všetci dúfame že dojazdila definitívne.
Táto električka už tiež definitívne dojazdila, alebo je dočasne odstavená a ešte bude jazdiť?