Vedel by niekto prosím potvrdiť príp upresniť, či tento autobus niekedy v prvých rokoch prevádzky "zlikvidoval" telefónnu búdku a lavičku na Šafku?
Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||
Typ: | Ikarus 435.18E | ||||||||||||||||||
Výrobca: | Ikarus Budapest | ||||||||||||||||||
VIN: | TRA435V4MV1SK0477 | ||||||||||||||||||
Číslo motora: | D0826LUH13 17386665997281 | ||||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BA-659BH | ||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1997 | ||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 27.3.1998 | ||||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | január 2011 | ||||||||||||||||||
Vyradenie: | 22.11.2011 | ||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 6 377 338 Sk | ||||||||||||||||||
Depo: | Jurajov dvor
Petržalka (od 26.9.2002) | ||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100
BUSE BS 110 (140 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (28 × 19 px) BUSE BS 120 | ||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|